Northland طبیعت: زرد-بویژه vireos آواز خواندن لانه

به نظر می رسد مثل هر روز بیشتر وجود دارد فلور در شکوفه. این درختان کوچک و سه نوع از viburnum — nannyberry, hig

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

به نظر می رسد مثل هر روز بیشتر وجود دارد فلور در شکوفه. این درختان کوچک و سه نوع از viburnum — nannyberry, highbush قره قاط و arrowwood گل — و آنها پیوست چند نوع dogwoods. کوچکتر بوته گل رز, تمشک, thimbleberry و توت اضافه کردن به صحنه است. و وجود دارد تابستان گلهای وحشی در کنار جاده بیشتر بابونه و hawkweeds. بسته شدن برای آنها باز با طلوع آفتاب.

همچنین پستال جدید روز در حال مجموعهای از پرندگان. توسط خانه من شنیدن رابین. در نزدیکی جنگل, دو, دیگر thrushes, زاهد گوشه نشین برفک و veery ارائه آهنگ های دیگر. من به عنوان حرکت در امتداد جاده می شنوم از grosbeaks, آرام با flycatchers و حدود نیم دوجین انواع warblers.

آمدن به میدان می شنوم آهنگ ساوانا گنجشک. و به عنوان من رسیدن به یک تالاب من توجه داشته باشید گنجشک باتلاق, ترانه گنجشک و آواز قرمز بالدار blackbirds هنوز هم خود را اعلام ارضی مالکیت چیزی است که آنها آغاز شد و در اواخر ماه مارس است. یک مادر چوب اردک است که در اینجا با او در حال رشد خانواده در حالی که یک زن و شوهر از درخت چلچله خوراک بیش از آب و kingbirds تماس از ساحل.

اما وجود دارد بیشتر به شنیدن از پرندگان — تابستان قورباغه سمور یا راسو و سبز قورباغه ها در تماس هستند. در آب زرد برکه-لیلی که شده است باز پس ممکن است در حال حاضر پیوست بزرگتر آب سفید-گل نیلوفر در حالی که irises درخشش در امتداد لبه.

در طول یک پیاده روی در سپیده دم من انتظار برای دیدن و شنیدن این پرندگان songsters. در فصل تولید مثل این برای تلفن های موبایل سازگار بخشی از من راه می رود. اما وقتی که می آید به سازگار آواز, هیچ کدام می تواند به شکست دادن vireos.

Vireos کوچک و پرندگان و شاید کمی بزرگتر از warblers. آنها به خصوص رنگارنگ و انواع به نظر می رسد تیره و پرهای زیادی از بدن خود را. در Northland, ما می توانید ببینید پنج نوع از vireos هر سال: چشم قرمز و زرد-بویژه آبی-رهبری فیلادلفیا و warbling.

از این گروه دو نوع چشم قرمز و زرد-بویژه هستند ساکنان جنگل است که من سرگردان را از طریق. در مداوم الگوی به عنوان در بر داشت با این پرندگان هر دو بخوان تکراری آهنگ ها در میان درختان برگریز که در آن زندگی می کنند.

قرمز چشم است بهتر شناخته شده و بسیار رایج در منطقه است. در خانه خود به خاک آنها ساخت یک لانه کوچک در چنگال از شاخه. لانه ممکن است بسیار کم و سخت به پیدا کردن پس از آنها اغلب ما زندگی می کنند متری. دو عبارت song اغلب شنیده می شود در حال حاضر برای تلفن های موبایل مانند "دیدن ، شنیدن-من" و آواز صدها (و یا بیشتر) یک بار در روز.

کمتر شناخته شده است زرد-بویژه سرودخوان. با رنگ زرد روشن در زیر سر آنها بسیار روشن تر از یکنواخت و خسته کننده red-eyed سرودخوان. لانه شبیه به red-eyed, اما در درختان که در آن بسیاری از آواز خود می گیرد. آهنگ زرد-throated نیز از دو عبارت اما صدای خود را بیشتر نامفهوم. زرد-بویژه vireos شایع تر است به جنوب از اینجا; به نظر می رسد به عنوان اینکه ما در حاشیه شمال از محدوده خود را.

به عنوان روز هوا گرم ترین پرندگان آواز خواندن کمتر اما نه vireos. هر دو vireos به طور منظم songsters در حال حاضر و در هفته آمده است.

هنگامی که بسیاری از پرندگان را کند و یا متوقف آواز خود را در ماه جولای vireos, ویژه, red-eyed باقی بماند از طریق تابستان است.

Larry Weber

لری وبر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن