هیچ مادر بزرگ ماراتن سخت بر قلب و کیف پول برای برخی از

که چون شنبه می شده اند 44 سالانه در حال اجرا از مادر بزرگ ماراتن شده است لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناو

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

که چون شنبه می شده اند 44 سالانه در حال اجرا از مادر بزرگ ماراتن شده است لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اگر وجود دارد شرایط ایده آل برای در حال اجرا در روز شنبه خواهد بود که ضرب المثلی نمک در زخم توهین به جراحت هر آنچه شما می خواهید به آن تماس بگیرید, برای توصیف چگونه Staab احساس خواهد شد.

"اگر هوا ایده آل من خواهد سوگواری با حتی عمیق تر غم و اندوه در مورد لغو," او گفت:.

و این راهی است که به دنبال آن است.

مادر بزرگ ماراتن است به طور کلی با برکت بزرگ در حال اجرا آب و هوا و شنبه پیش بینی در نزدیکی دریاچه سوپریور خواستار ابری شرایط و 62 و بهتر است 9 مایل در ساعت باد از شمال شرق.

در حالی که Staab است بدون شک نا امید شده است حتی سخت تر برای دوندگان نخبه او با این نسخهها کار به ویژه اتیوپی و دیگر مهاجران بسیاری از آنها بستگی دارد پول جایزه از حوادث مانند مادر بزرگ ماراتن به پرداخت هزینه.

"من نمی توانم تاکید کنم که چقدر دشوار است برای بالا دونده برای شکستن پشت خود آموزش و آموزش و سپس فرش را از جیبش در زیر پاهای خود را با نژاد لغو شد با توجه به coronavirus" Staab گفت.

کریس Kipyego سال 2011 مادر بزرگ ماراتن مردان قهرمان از کنیا هنوز هم اجرا می شود در این مسابقه هر سال است.

Kipyego هوشمند و عاقلانه سرمایه گذاری برخی از پول جایزه او به دست آورده در طول سال است که به او یک منبع درآمد در حال حاضر.

"اکثر ورزشکاران با استفاده از این (مسابقات) به برخی از درآمد اما در این سال آن را واقعا سخت است برای بسیاری از دوستان من," او گفت:. "در این سال شده است واقعا سخت است برای بسیاری از ورزشکاران است."

این امر می شده اند Kipyego نهم مادر بزرگ ماراتن.

"معنی مادر بزرگ باقی مانده است یکی از مورد علاقه من, ماراتن," او گفت:. "به سلامتی به همه ورزشکاران که در برنامه ریزی برای اجرای این سال است."

برخی بدون شک هنوز هم هستند.

اینگرید Hornibrook اطلاعات عمومی و افسر با دلوت اداره پلیس گفت: بسیاری از مردم نگه داشته اند خود را رزرو هتل بنابراین این به احتمال زیاد خواهد شد در تعطیلات آخر هفته مشغول در دولوت. در حالی که DPD نه شنیده و یا برنامه ریزی شده اجرا می شود, او گفت: اگر افراد می خواهند به انجام مسیر آنها باید دنبال همان قوانین از جاده در حال اجرا آنها را دنبال کنید هر روز دیگر.

این می تواند کانال پارک واقعا جالب محل آمده روز شنبه.

در حالی که Kipyego گفت: او را از دست ندهید سالانه خود را با سفر به, Duluth, او می داند که چرا آن لغو شد. "من قرار داده و من سلامت و دیگران که برای اولین بار پس از من با آن," او گفت:. "من خوش شانس هستم چرا که من در خانه ام در کنیا با خانواده من است."

با توجه به یک مادر بزرگ ماراتن اقتصادی اخیر تاثیر مطالعه در نظر مستقیم اثر آخر هفته شرکت کنندگان در 2019 صرف حدود 10.7 میلیون دلار در Duluth, منطقه, حمایت از 100 شغل و تولید 2.5 میلیون درآمد نیروی کار. از نظر مجموع اثر, مادر بزرگ ماراتن آخر هفته تولید حدود 20.6 میلیون نفر از فعالیت های اقتصادی در سنت لوئیس شهرستان از جمله 5.7 میلیون دلار در درآمد نیروی کار.

مادر بزرگ ماراتن صرف 3.1 میلیون دلار برای میزبانی این رویداد و استخدام 84 کارگران و مسابقه رویدادها پشتیبانی اشتغال برای 244 کارگران است.

در حالی که شما نمی تواند جایگزین آن واقعیت کسب و کار در مینه سوتا باز کرده است تا یک بیت و بسیاری از مردم را در خود حفظ رزرو هتل قطعا نمی تواند صدمه دیده است defraying حداقل برخی از از دست دادن.

دلوت شهردار امیلی لارسون دونده مشتاق خودش گفت: تاثیر می رود فراتر از فقط اعداد. برای بسیاری از مردم بزرگ ماراتن است دولوت.

"من در حال حاضر از دست این رویداد سالانه و انرژی از هفته قبل مسابقه" لارسون گفت. "پس از انتخاب شهردار, من شده است در خط پایان استقبال از دوندگان صفحه اصلی. آن شده است یک هدیه شگفت انگیز برای دیدن عزم شن و قلب هزاران نفر از مردم عبور از آن خط. این باعث می شود من teary صدق و صفا. مردم باید آموزش دیده برای این کار استفاده کرده اند آن را به عنوان شخصی خود انگیزه. بسیاری از در حال اجرا در حافظه کسی یا عبور از خط در این شرکت از دوستان و یا اعضای خانواده. به عنوان یک دونده, من می دانم که احساس درد و تسکین با هم مخلوط بنابراین آن را فقط فوق العاده در حال حرکت به شاهد که لحظه ای که آنها عبور از خط پایان."

غیر منتظره روشن کنار این لارسون گفت: "کشف شده است شادی از مسابقه مجازی با لارسون ثبت نام برای هر سه. او در حال حاضر به اتمام ماراتن کامل و نیمه و در نظر دارد تا پایان trifecta این آخر هفته با 5K.

برای Staab تیم آن را کاملا ساده است.

بیشتر از سمت غرب دونده' اعضای باشگاه مهاجران. Staab بوده است رئیس باشگاه برای 42 سال و می داند که چقدر مهم بزرگ ماراتن هستند برای امرار معاش خود.

Staab گفت: از آن شده است یک لذت کار کردن با سارا کولور سیتی و بقیه مادر بزرگ ماراتن تیم. به همین دلیل خود را دونده آمدن نگه دارید.

اتیوپی Birhanu جرات Kemal, Tadesse Yae Dabi و Diriba Degefa Yigezu همه برنامه ریزی شده در مسابقه بزرگ ماراتن است که شناخته شده برای سریع آن دوره و لیک برتر views. وجود دارد بالقوه برای کسانی که قبل از coronavirus آمار و قصد دارد از طریق کاهش یافت.

"ما یک تیم فوق العاده قرار به اجرای شهر نیویورک نیمه ماراتن در مارس 15 و آن مسابقه بود که به طور ناگهانی لغو شد فقط چند روز قبل از این رویداد فقط پس از بسیاری از ما دونده پرواز کرده بود در بازگشت از اتیوپی" Staab گفت. "از آنجا که در آن زمان وجود نداشته است مسابقات از هر گونه کیفیت در سراسر ایالات متحده آمریکا."

که باعث می شود آن را سخت برای این دونده به پرداخت اجاره و حمایت از خانواده خود را. برخی رفته اند به Albuquerque, New Mexico, چرا که آن را ارزان تر از نیویورک است.

اتیوپی بسیار کمی داشته است coronavirus به تاریخ اما اگر هر دونده بازگشت به خانه از ایالات متحده, آنها بلافاصله باید برای رفتن به یک هتل برای 14 روز به قرنطینه و برای آن پرداخت.

در حالی که Staab نیست یک عامل او گاهی اوقات به عنوان یک تلاش برای مذاکره و گرفتن خود را بهتر از رقبا به محبوب ملی نژادها مانند مادر بزرگ.

در حالی که Staab به نام چشم انداز از دیدن مسابقات در مراکز بزرگ شهری "از راه دور" برای سال 2020 وجود دارد امید برای مسابقات در سالن های کوچکتر هنوز هم در این سال است. این Fargo ماراتن برای مثال را به عنوان برنامه ریزی شده در اواخر ماه اوت با توجه به یک داستان است که فقط به شکست پنج شنبه.

"این سخت ترین زمان ها برای ورزشکاران خارجی" گفت: Staab که توصیف خود دونده به عنوان شگفت انگیز مردم است. "خود ویزا معمولا مانع اجازه می دهد آنها را به کار در هر مد در ایالات متحده به جز به عنوان ورزشکاران پس از آن بسیار تلاش زمان. همه انتظارات شات تمام آموزش های انجام شده برای رویدادهای خاص برای هیچ. آن است که ویرانگر برای آنها اما به نوعی آنها به نظر می رسد تا کنون خوش بینانه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب