گجرات: Jhagadia MLA می نویسد به ساعت در برابر SSNNL خرید زمین

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:26:08 am Chhotu Vasava همچنین

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:26:08 am
gujarat tribal leader, Jhagadia mla, Chhotu Vasava, Chhotu Vasava letter to narendra modi, narendra modi, gujarat land acquisition, Sardar Sarovar Narmada Nigam Limited land aquisition, ssnnll land acquisition in gujarat, tribal land aquisition in gujarat, tribal protest in gujarat, indian express news Chhotu Vasava همچنین خواستار "تحقیق قضایی" به اقدام پلیس در برابر اعتراض روستاییان. (فایل)

گجرات رهبر قبیله ای و Jhagadia MLA Chhotu Vasava در نامه ای به نخست وزیر نارندرا مودی در برابر خرید زمین در شش روستا از Garudeshwar taluka در Narmada منطقه در اطراف مجسمه وحدت (SoU) که در آن قبایل شده اند اعتراض در برابر شمشیربازی از زمین توسط سردار Sarovar Narmada Nigam محدود (SSNNL).

Vasava در نامه خود گفته است که گجرات دولت است که با زور و اجبار به دست آوردن زمین از قبایل به منظور فروش آنها به "میلیونر بازرگانان" برای ساخت و ساز هتل ها.

ساکنان شش روستا در اطراف مجسمه وحدت — لیمبدی, Kevadia, Vagadiya, Navagam, کتهی و قرا شده اند تا در آغوش از اواسط ماه مارس زمانی که SSNNL شروع روند شمشیربازی زمین. این گروه تا به حال به دنبال زمین 60 سال پیش برای ساختمان سردار Sarovar سد اما در حال حاضر در نظر دارد برای قرار دادن زمین برای استفاده از دیگر پروژه های متفقین با SoU. روستاییان باید معتقد بود که زمین نباید مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد تجاری و SSNNL ادعا در زمین باید باطل.

در ده نقطه, نامه ای به نخست وزیر نارندرا مودی خواستار "حل مشکلات مواجه توسط قبایل", Vasava که یک MLA از Bhartiya قبیله ای, پارتی, شناور همراه با پسرش ماهش Vasava –یک MLA از Dediapada حوزه در Narmada — گفته است, "گفت: زمین در سوال به دست آورد و در سال 1961-62 از قبایل را برای ساخت و ساز از Narmada سد. پس از آن در محل سد تغییر شد و زمین باقی مانده unutilised. در حال حاضر (دولت) آغاز شده است به دست آوردن زمین به منظور فروش آن به میلیونر تجار و بازرگانان برای ساخت یک هتل میباشد. این تجاری فروش زمین باید فورا متوقف شود."

Vasava همچنین خواستار "تحقیق قضایی" به اقدام پلیس در برابر اعتراض روستاییان. در این نامه اظهار داشت: "باید وجود داشته باشد یک تحقیق قضایی به پلیس خشونت و شکنجه پرداخت به قبیله ای خانواده های این شش روستا توسط Kevadia دولت. این روستاییان هستند و نه حتی سود توسط ساختمان سردار Sarovar سد و وابسته به آن پروژه با وجود اینکه مردم محلی است."

Vasava نیز اشاره کرد که چندین قبایل در سراسر کشور نتوانسته اند حق خود را به زمین با توجه به قوی ادغام. "حتی مراقبت های اولیه بهداشتی امکانات از دست رفته از این مناطق است. آنها دسترسی به حتی اساسی دارو و کادر پزشکی و به نوبه خود به شهرستانها سفر در مسافت های طولانی در مورد مشکلات پزشکی" Vasava گفته است. Jhagadia مونتاژ حوزه واقع در بهروچ منطقه.

Kevadia مستعمره در Nandod taluka منطقه است که به 182-متر قد مجسمه وحدت ندارد حتی یک مرکز بهداشتی اولیه (بلور فوتونی). نزدیکترین بلور فوتونی واقع شده است در Garudeshwar taluka شایع است که حدود 70 روستا در اطراف یک جمعیت نزدیک به 80,000.

در روز سه شنبه Narmada پلیس بازداشت 55 سال از Kevadia که تهدید به کشته شده خود را تحت اقدامات پیشگیرانه برای یک فصل اقدام تحت CrPC و تولید شده و او را قبل از اجرایی دادرس در روز چهارشنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن