Ayushi رزومه آموزش پس از طوفان Amphan

پس از حفاظت از او اسلحه و دیگر تجهیزات از طوفان Amphan امیدوار کننده تیرانداز Ayushi Podder منتقل شده او تمرکز

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

پس از حفاظت از او اسلحه و دیگر تجهیزات از طوفان Amphan امیدوار کننده تیرانداز Ayushi Podder منتقل شده او تمرکز به آموزش در خانه.

پیش بینی که طوفان خواهد بود شدید یکی Ayushi پدر و مربی Pankaj او پیچیده کیت کیسه و دیگر تجهیزات پلی اتیلن ورق و ذخیره آنها را در زاویه ای اطاقک دوش از تخت خود را ،

به عنوان طوفان, ضربه, on May 20, آب بوده از طریق یک پنجره از Podder تخت واقع در طبقه چهارم از یک جامعه مسکن در حومه شهر در Hooghly منطقه.

"خانه ما بود و آب گرفتگی با آب باران. پس ما نمی کابینت در خانه حداقل 10 جفت Ayushi را در کفش های ورزشی و برخی از لباس های خیس کردم. ما تا به حال به کفش دور به نیازمندان است.

اما ما ذخیره اسلحه و تجهیزات ذخیره سازی آنها را در زاویه ای اطاقک دوش (که جمع و جور و دارای یک پلت فرم مطرح شده)," Pankaj همچنین یک تیرانداز گفت: هندو. در حال حاضر Ayushi که رقابت در 50 متر مستعد و 50 متر 3-موقعیت تفنگ حوادث از سر گرفته شده است آموزش او.

"Ayushi آغاز شده است آموزش او دوباره با انجام شبیه سازی در خانه. گاهی اوقات ما به طبقه پایین به موقت محدوده به قطار. از آنجا که بلند است نه عملکرد پایین رفتن این روزها کار سختی است" گفت: Pankaj.

با عدم قطعیت در اطراف سرگیری ملی کمپ و مسابقات با توجه به مستند 19 ساله Ayushi ادامه خواهد داد به آموزش در خانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب