جلسه توجیهی روزانه, مارس 9: زنگ بیش از کارگران مهاجر به عنوان Odisha می بیند سنبله; عدم سلامت کارگران یک نگرانی در شهرستانها

نوشته شده توسط لیو چن Chuen | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 9:59:21 am نگاهی به اخبار

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط لیو چن Chuen | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 9:59:21 am
india lockdown, india coronavirus, india covid-19, india lockdown migrants, arvind subramaniam, aurangabad train accident, US coronavirus نگاهی به اخبار امروز, مارس 9 سال 2020 است.

عدم سلامت کارگران یک نگرانی در شهرستانها دولت می گوید باید با ویروس

پس چگونه است که هند مراتب در Covid-19 نبرد ؟ در حالی که بسیاری از شهرهای بزرگ از جمله تمام مترو در منطقه قرمز, عدم وجود زمینه های سطح بهداشت کارگران در مناطق شهری در حال ظهور به عنوان یک مانع عمده. در همین حال وزارت بهداشت مشترک وزیر Lav Agarwal گفت: "این مهم است که ما یاد بگیرند برای زندگی با ویروس ها و تمرین تغییرات رفتاری".

اورنگبد حادثه قطار: آنها فکر می کردند هیچ قطار در حال اجرا بودند loco راننده خال خال آنها را بیش از حد دیر به توقف

Indalal یکی از بازماندگان از کشنده اورنگبد بدبختی که در آن 16 کارگران مهاجر کشته شدند روز جمعه به یاد می آورد که صبح زود وحشت به عنوان خالی قطار نورد بر روی آهنگ. "قبل از من می تواند به طور کامل بیدار آن را بیش از همه" او می گوید.

زنگ بیش از کارگران مهاجر به عنوان Odisha می بیند سنبله; Jharkhand, Chhattisgarh spar در coronavirus موارد

بود Odisha دادگاه عالی حق در محرومیت مهاجران که تست مثبت از بازگشت به دولت ؟ نگرانی در حال افزایش است که دولت در مورد افزایش موارد مرتبط با بازگشت کارگران حتی به دیوان عالی کشور قرار داده اقامت در دستور موقت.

Tablighi شاه: پلیس کاوشگر نشان می دهد سعد کلیپ صوتی بود doctored

پس از بحث های زیادی در بیش از یک کلیپ صوتی که پیشنهاد کرد که مرکز Nizamuddin سر خواسته بود Tablighi Jamaat, اعضای, به دست انداختن اجتماعی فاصله هنجارهای اولیه کاوشگر پیدا کرده است که این کلیپ ممکن است doctored و بخیه هم با استفاده از چندین فایل های صوتی.

ویساکاپاتنام نشت گاز: کارشناسان کار به خنثی کردن گاز تلفن در حال حاضر 11

توسط LG پلیمرها کارخانه در نزدیکی ویساکاپاتنام هنوز نشت گاز سمی? با 60 درصد polymerisation از استایرن بخار تا کنون تلاش های در حال انجام برای جلوگیری استایرن گاز در کارخانه و همچنین روستاها که در آن در حال گسترش است.

با Covid-19 بحران برخورد ضربه شدید به تلاش بخش مالی احیای خواستار رویکرد جدید

به کوسن Covid-19 ضربه به در حال حاضر تلاش بخش مالی CEA Arvind Subramaniam نشان می دهد یک رویکرد برای احیای بیمار ترازنامه که تحت تاثیر قرار بود بخش های کلیدی اقتصاد قبل از همه گیر.

روند معکوس در هاریانا: بیش از 1 لاخ مهاجران درخواست برای بازگشت

به عنوان ما صحبت از مهاجرت وجود دارد به نظر می رسد برخی از مهاجرت معکوس نیز اتفاق می افتد. به عنوان بسیاری به عنوان 1.09 لاخ از بیهار و اوتار پرادش اعمال در هاریانا دولت پورتال وب برای بازگشت به دولت است.

بیان توضیح داده شده | نگرانی جدید: اوایل ملخ

تلاش برای نجات بیمار Covid-19 بيمار و تست به اندازه کافی ایالات متحده در حال حاضر نقل مکان کرد و به نمونه های بزاق فرستاده شده توسط خود مردم اجازه می دهد تا به صورت گسترده تر غربالگری برای سارس-CoV2.

اعتماد برای ایودیا معبد می شود ویژه آن معافیت

در ضمن درآمد-مالیات اعلام کرده است که اهدا کنندگان کمک به Shri Ram Janmabhoomi Teerth Kshetra راه اندازی برای ساخت یک معبد در ایودیا خواهد بود اعطا معافیت مالیاتی در بخش 80G از سال مالی 2020-21.

Betaal تریلر: The zombie redcoats اینجا هستید

در اینجا گزینه های بیشتر برای شراب خواری ، تریلر از Netflix آینده ترسناک, هیجان انگیز سری Betaal است و به نظر می رسد مانند یک انسان زنده درام با یک دوز سنگین از فرهنگ عامه. نشان می دهد عرضه خواهد کرد و ممکن است 24.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب