نپال نقشه جدید می تواند غرفه دیپلماتیک ارتباطی بین دهلی نو کاتماندو

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 2:29:26 am نپال وزیر خار

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 2:29:26 am
Nepal new map, Nepal map, Nepal map bill, Nepal map bill passed, Nepal Assembly, Nepal Assembly map bill, Nepal Assembly map bill passed, World news, Indian Express نپال وزیر خارجه Pradeep Gyawali امتیاز به یک نقشه از نپال طی مصاحبه ای با آسوشیتد پرس در نپال روز شنبه, ژوئن 9 سال 2020 است. (AP Photo/Niranjan Shrestha)

با نپال عبور از یک قانون به تایید آن نقشه جدید که شامل هند سرزمین های دولت در دهلی نو و کاتماندو تازه مشکل به مقابله با — که از یادداشت دیپلماتیک.

نپال نقشه است که بخشی از آن علامت استفاده شده است و در تمام رسمی و ثابت توسط آن کشور درست مانند دولت هند سربرگ باید شیر سرمایه از آشوکا. اما با نپال عبور از یک نقشه جدید که شامل مناطق Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura در Uttarakhand کشور نماد بیش از حد به روز شده است.

در حال حاضر وجود دارد یک بحث درون جنوبی بلوک که آیا هند باید دریافت و قبول دیپلماتیک و ارتباطات رسمی با سربرگ جدید از نپال دولت است.

پذیرش یادداشت دیپلماتیک با سربرگ جدید ممکن است به عنوان تفسیر پذیرش نقشه جدید با ادعای ارضی, منابع, گفت:, و اضافه کرد که این موضوع می تواند تبدیل به یک محرک و رده های بالای دولت را به یک تماس.

"در حالی که به نظر می رسد یک مسئله کوچک به این معنی است که تمام مکاتبات دیپلماتیک با نپال متوقف خواهد شد اگر دولت را قبول نمی کند جدید سربرگ" یک منبع گفت: "هند اکسپرس.

اما اگر هیچ یادداشت دیپلماتیک می تواند رد و بدل شود و هر دیپلماتیک ارتباطات — از جمله مقدار پیش بینی وزیر امور خارجه-سطح مذاکرات سخت خواهد بود به برنامه.

نشان از نپال شامل پرچم نپال اورست تپه های سبز symbolising این مناطق پر از تپه از نپال و زرد رنگ symbolising بارور Terai منطقه نر و دست از پیوستن به نماد برابری جنسیتی و یک حلقه گل از گل صد تومانی (ملی گل). در بالای این گل سفید شبح نقشه در شکل نپال. در پایه طراحی قرمز حرکت حامل ملی شعار در زبان سانسکریت که ترجمه را به عنوان "مادر و مادری هستند بیشتر از بهشت".

نپال مجموعه خود را در یک دوره برخورد با هند روز شنبه پس از آن مجلس به اتفاق آرا پاک یک قانون اساسی اصلاح لایحه حمایت این کشور از نقشه جدید که شامل سرزمین با هند است. نپال جمهور Bidhya دوی Bhandari به او موافقت برای این لایحه در عرض چند ساعت از تصویب آن در Rastriya سبها. این اظهارات مرز ردیف با هند است که در حال حاضر رد نپال ادعا می کنند به این مناطق در Uttarakhand گفت آن است که "ناقض ما درک کنونی برای برگزاری مذاکرات در برجسته مسائل مرزی".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن