بمبئی دفاتر به بازگشایی امروز با محدودیت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 5:57:21 am بهترین اتوبوس بودن sanitised

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 5:57:21 am
covid 19 in maharashtra, covid 19 lockdown in maharashtra, maharashtra, lockdown relaxation in maharashtra, maharashtra mission begin again, indian express news بهترین اتوبوس بودن sanitised روز یکشنبه یک روز قبل از حدود 2500 از آنها شروع عملیات به ارائه اتصال به صورت دفتر را برانگیخت در بمبئی. (اکسپرس عکس)

دفاتر خصوصی و در بمبئی به بازگشایی در روز دوشنبه با 10 درصد قدرت در صورت نیاز با کارکنان باقی مانده کار از خانه به عنوان بخشی از ماهاراشترا دولت 'ماموریت شروع دوباره.

بمبئی پلیس راهنمایی و رانندگی آماده کرده ایم برای افزایش ترافیک وابسته به وسايط نقلیه در جاده ها با توجه به دولت را مرحله به مرحله کاهش مستند.

در حالی که برخی از شرکت ها ساخته شده ترتیبات برای sanitisers و یکبار مصرف ماسک صورت برای کارمندان خود, دیگران وجود دارد هنوز هم نگهبانی رویکرد به باز کردن. Parth شاه از LSD فیلم Pvt ltd گفت: آنها نه باز کردن دفتر خود را برای چند روز آینده. "تنها در خانه داری کارکنان در حال آمدن است به دفتر."

دفاتر متعدد به تصویب رسید صبر-و-پخش رویکرد قبل از اجازه دادن به کارکنان برای عملکرد حتی به عنوان برخی از ادارات در حوزه های کسب و کار از Bandra Kurla پیچیده و نریمان نقطه spruced تا محل خود را به صورت محدود باز است.

"ما باز خواهد شد دفتر ما از فردا. ترتیبات ساخته شده اند به اطمینان حاصل شود که هر کارمند می شود بررسی می شود با یک اسکنر حرارتی در لابی. این ترتیبات صندلی نیز بخواهند صفحاتی دوباره مرتب به اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله نیاز است ملاقات کرد," منابع انسانی و مدیریت مدیر در یک شرکت چند ملیتی در Bandra Kurla مجتمع گفت.

با دادگاه ها و دادگاه ها و متناوب اختلاف redressal مرجع تخصصی برای از سرگیری عملیات تدریجی شیوه ای از دوشنبه افزایش جمعیت است که انتظار می رود در فورت منطقه است.

شرکت های حقوقی حتی اگر تلقی به عنوان "خدمات ضروری' را اعمال احتیاط و در حال برنامه ریزی برای کار با محدود کردن قدرت است.

در ضمن بمبئی پلیس راهنمایی و رانندگی — کوتاه کردن 660 کارکنان با توجه به همه گیر —پیش نویس در 200 homeguards و 500 غیر نظامی نگهبانان ترافیک به اداره ترافیک در جاده ها.

"ما را ببینید که چگونه همه چیز در روز دوشنبه و انطباق بر این اساس" گفت: Madhukar Pandey مشترک کمیسر پلیس (ترافیک).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن