در سوم tranche امداد برای کشاورزی و متفقین فعالیت های

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 4:51:34 pm یک کشاورز با این نسخهها کار در

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 4:51:34 pm
In third tranche, relief for agriculture and allied activities یک کشاورز با این نسخهها کار در این زمینه خود را در Noida در طول مستند در مارس سال 2020 است. (اکسپرس عکس: Gajendra Yadav)

اتحادیه امور Nirmala Sitharaman روز جمعه اعلام کرد 11 اقدامات برای کمک به کشاورزی و فعالیت های متفقین به عنوان بخشی از tranche سوم از هند و اقتصادی بسته اقتصادی برای غلبه بر خرید اینترنتی با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر. این اقدامات کمک خواهد کرد 'Atmanirbhar بهارات Abhiyan' (هند متکی ماموریت).

از 11 اقدامات هشت به ترتيب مربوط به تقویت زیرساخت های حمل و نقل و ذخیره سازی در حالی که باقی مانده بودند در حکومت و دولت اصلاحات.

اینجا را کلیک کنید برای خواندن Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی به روز رسانی های زنده در Malayalam, اول, Tamil

هشت اقدامات شامل Rs 1 لاخ کرور صندوق برای تقویت زیرساخت های کشاورزی; 10 ، 000 تومان کرور روپیه طرح برای formalisation از میکرو شرکت مواد غذایی (MFE); 20 ، 000 تومان کرور روپیه Pradhan Mantri Matsya Sampada Yojana برای توسعه دریایی و داخلی شیلات; 15,000 تومان کرور روپیه دامداری مادون صندوق توسعه برای بخش لبنی; Rs 13,343 کرور برای حیوان ملی کنترل بیماری ها برنامه; 4000 تومان کرور روپیه برای ارتقاء گیاهی کشت و 500 تومان کرور روپیه طرح توسعه زیرساخت های مربوط به مجتمع پرورش زنبور عسل توسعه مراکز.

آخرین اندازه گیری شد "عملیات سبزها" که در آن Rs 500 کرور روپیه خواهد بود صرف به اطمینان حاصل شود نه فقط گوجه فرنگی و پیاز و سیب زمینی (بالا) اما تمام میوه ها و سبزیجات (کل) تحویل داده شد از بازار به مصرف کننده.

در دو روز گذشته او را فراهم کرده است برای کمک به میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs) و مهاجر کارگران و کشاورزان و فروشندگان خیابانی با اقدامات تومان ارزش 5.94 لاخ کرور و Rs 3.1 لاخ کرور روپیه بود.

از کل تومان 20 lakh کرور بسته برای کاهش تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر کوروناویروس دولت و بانک مرکزی هند (RBI) اعلام کرد در حال حاضر اقدامات تومان ارزش 9.74 لاخ کرور. اقدامات تومان ارزش 1.22 لاخ کرور هستند هنوز اعلام نشده است.

در سخنرانی خود در روز پنج شنبه Sitharaman گفته بود این مرکز را صرف 3,500 تومان کرور روپیه به ارائه حدود هشت کرور مهاجران با 5 کیلوگرم از غلات و هر 1 کیلوگرم chana هر خانواده در هر ماه برای دو ماه آینده. این طرح می تواند اجرا متحده است.

دولت را صرف Rs 2.36 لاخ کرور برای کمک به کشاورزان نهفته coronavirus بحران است. حداقل 2.5 کرور بزرگ کشاورزان ارائه خواهد بود اعطایی اعتبار از طریق Kisan کارت های اعتباری و نزدیک به سه کرور کوچک و حاشیه ای به کشاورزان داده می شود وجوه از NABARD دولت و بخش تعاونی بانک ها و همچنین به عنوان منطقه ای روستایی بانک ها.

بیشتر دولت اعلام کرد 5,000 تومان کرور روپیه طرح برای کمک به 50 لاخ فروشندگان خیابانی به دست آوردن دسترسی آسان به اعتباری که شامل اولیه سرمایه در گردش تا 10 ، 000 تومان.

یک روز قبل از روز چهارشنبه Sitharaman اعلام کرده بود تضمین های اعتباری به MSME بخش که استخدام حدود 11 کرور افراد. او ساخته شده 16 خاص اطلاعیه برای بخش اعم از MSME و غیر بانکی امور مالی شرکت (NBFCs) به املاک و مستغلات و توزیع قدرت و حقوق بگیر.

این 'Atmanirbhar بهارات Abhiyan' (متکی به هند کمپین) برای اولین بار اعلام کرد نارندرا نخست وزیر در سخنرانی خود به ملت در روز سه شنبه. او گفت: Rs 20 lakh کرور بسته شد 10 درصد از هند تولید ناخالص داخلی و کمک خواهد کرد موقعیت این کشور برای پست Covid-19 جهان است.

ساعت مودی گفته بود اعتماد به نفس خواهد بود بر پنج پایه — یک اقتصاد است که جهش کوانتومی نه افزایشی دستاوردهای; زیرساخت های مدرن; یک تکنولوژی مبتنی بر سیستم; پر جنب و جوش شناسی; و تقاضا و عرضه زنجیره ای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب