گجرات دولت می تواند به پایین آوردن هفتگی مرگ و میر بالا بردن میزان بهبودی: Nitin پاتل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 5:27:34 am Nitin پاتل (فایل) معاون وز

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 5:27:34 am
nitin patel, gujarta coronavirus cases, gujarat covid deaths, gujarat covoid death toll, gujarat death rate, indian express news Nitin پاتل (فایل)

معاون وزیر Nitin پاتل در روز چهارشنبه گفت که دولت گجرات بوده و قادر به پایین آوردن هفتگی مرگ و میر و آن را تا میزان بهبودی با توجه به Covid موارد در دولت با توجه به تلاش های هماهنگ و نظارت است.

پاتل گفت که هفتگی مرگ و میر بود که 6.5 درصد در ماه های مارس و آوریل به 1.5 درصد در ماه جولای.

به طور مشابه وی افزود: میزان بهبودی که در ابتدا 30 درصد در حال حاضر رفته تا 70 درصد است.

تعداد موارد مثبت گزارش شده از دولت بودند بین 100-300 در مارس و آوریل که افزایش یافته است به 800-900 در ماه های ژوئن و ژوئیه. دوره دوم نیز شاهد بار مورد تغییر از مرکز شهری احمدآباد به سورت که به تازگی گزارش بالاترین تنها بعد سنبله.

پاتل پرداختن به mediapersons در گاندینگر در حالی که اعلام شاخص های کلیدی برای به نمایش گذاشتن بهبود در گجرات عملکرد در برخورد با Covid-19.

معاون سانتی متر است که در دولت وزیر بهداشت گفت که میزان عفونت در احمدآباد رفته. وی افزود: مواردی که در حال حاضر آغاز شده که از مناطق که در آن هیچ کمتر یا عفونت های قبلی و دولت آغاز شده است ارسال به مقامات ارشد به این مناطق است.

برای مثال پاتل گفت: دبیر کل آنیل Mukim به تازگی بازدید Mehsana, پاتن و Banaskantha مناطق. به طور مشابه, دیگر مقامات بالا مانند اصلی وزیر (بهداشت) Jayanti راوی اضافی دبیر کل (درآمد) Pankaj Kumar و کمیسیون بهداشت و درمان Prakash Shivhare باید شروع به بازدید از مکان های مختلف در Saurashtra منطقه و جنوب گجرات.

"وجود دارد یک مشکل زمانی که ما مشغول قرار دادن همه چیز در نظم. هر روز حدود 50 نفر از مردم در حال مرگ از Covid. در حال حاضر ما باید با افزایش امکانات اصلاح پروتکل داروهای در دسترس ساخته شده, گران دارو و تزریق و درگیر پزشکان متخصص. ما می تواند به پایین آوردن میزان مرگ و میر از 50 به 15" پاتل گفت.

"پیش از این تعدادی از موارد به دو برابر در نه روز. در حال حاضر آن رفته تا 32 روز است. ما می تواند در کاهش عفونت به آن سطح است.".

معاون سانتی متر به اعتباری بزرگ برای فعال نظارت در دولت از طریق Dhanvantari Raths که در آن سلامت کارگران رفتن به مکان های مختلف و مردم درمان برای بیماری ها و صفحه نمایش مشکوک Covid بیماران. او گفت که در حال حاضر 925 چنین Dhanvantari Raths در حال ارائه خدمات در سراسر کشور و اسکن شده حدود 1.25 لاخ مردم تا کنون.

پاتل گفت که گجرات بود در ابتدا در یک 1,200-تخت Covid بیمارستان در احمدآباد اما در حال حاضر وجود دارد 42,051 تخت برای Covid بیماران در کل کشور. این شامل 10,377 تخت داشتن اکسیژن تسهیلات و 3,250 تخت ICU. در مجموع 2,231 هواکش شده اند در دسترس عموم ساخته شده برای مبارزه با این بیماری همه گیر ، پاتل گفت که حتی دیوان عالی کشور را ستایش گجرات مدل جایی که 50 درصد از تخت در چند بیمارستان های خصوصی شده اند requisitioned برای درمان رایگان به Covid بیماران.

"هر آنچه که ما می تواند انجام نظارت بسیار مهم بود. جدا از Dhanvantari Raths ما 4,910 عملکرد تیم سلامت و بهداشت کارگران است. هر تیم دارای دو سلامت کارگران یکی آشا کارگر و اگر در دسترس یک AYUSH دکتر. آنها مراجعه مردم در آستان خود و بررسی برای بیماری. هر تیم داده شده است oximeter پالس" پاتل گفت.

دولت همچنین تصمیم گرفته شده جایی که یک فرد می تواند خود را مورد آزمایش در یک آزمایشگاه خصوصی اگر یک MBBS, دکتر تجویز همان, او گفت:.

او افزود که دولت اخذ شده است سوالات در دستورالعمل ها را به دنبال داشته باشد در آینده مذهبی و رویدادهای اجتماعی مانند مقدس هندو ماه Shravan Ganesh Chaturthi, آزاد بودن از نفس مبتنی دیوالی ، "هستم تا تصمیم گیری مناسب در مورد این مسائل گرفته خواهد شد و در مشاوره با مرکز مربوطه در زمان در حالی که حفظ سلامت مردم به عنوان اولویت" پاتل گفت.

پاسخ به یک سوال مربوط به اختلاف در مرگ داده پاتل گفت که دولت گجرات بود و نه پنهان کردن هر گونه اطلاعات و آن را در دسترس برای همه برای دیدن. او همچنین گفت که اگر فردی که دارای آزمایش مثبت برای coronavirus با بیماریهای همراه می میرد و سپس آن را در نظر گرفته است به عنوان یک coronavirus مرگ است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن