تامیل نادو وادار سازد و میر بیشتر پلیس دستگیر CB-CID

نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:45:09 am Jeyaraj (سمت چپ)

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:45:09 am
Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix درگذشت در ژوئن 22

مدرس دادگاه عالی منصوب CB-CID تیم کاوش وادار سازد مرگ یک معامله گر و پسرش در ستهنکولم ایستگاه پلیس در نزدیکی Thoothukudi دستگیر و در مجموع از چهار ماموران در ارتباط با این مورد.

افراد دستگیر شده در روز پنج شنبه شامل ایستگاه بازرس Sridhar sub-بازرس Balakrishnan و پاسبان Murugan. آنها قرار داده شده در حضانت CB-CID در Thoothukudi قبل از آنها تکمیل قضایی روش. یکی دیگر از افسر sub-بازرس Raghu گانش دستگیر شد و از Thoothukudi بود قضایی بازداشت در شب چهارشنبه.

Balakrishnan و Murugan دستگیر شدند از تیرونلولی و بازرس Sridhar دستگیر شد در حدود 3.30 هستم از Gangaikondan چک-پست یکی از دروازه از تیرونلولی مناطق. دستگیری ساخته شد پیش از این صورت جلسه در مدرس دادگاه عالی امروز.

بخوانید | زخم, ضرب و شتم منجر به دياليز: موارد پور در مورد تامیل نادو ایستگاه های پلیس

Tamil Nadu custodial deaths, Jeyaraj Bennix, Jeyaraj Bennix police torture, Thoothkudi, Sathankulam, Sathankulam custodial murder, tamil nadu police, tamil nadu news Sub-بازرس Raghu گانش. (اکسپرس عکس)

CB-CID تیم رزرو شش افسر از ستهنکولم ایستگاه پلیس.

این بازرس ارشد از ستهنکولم ایستگاه Sridhar بود که متهم به یک نقش فعال در شکنجه جلسات در گواهی حسن داده شده توسط افرادی که در مواجهه وادار سازد شکنجه ماه گذشته در امان ماند. جدا از sub-بازرسان گانش و Balakrishnan, پاسبان Maharajan که گفته شده اظهارات موهن در قضایی دادرس در یکشنبه Sellathurai, Murugan و Muthuraj نامگذاری شد در این مورد.

بخوانید | Tamil Nadu وادار سازد و میر: بالا پلیس بازنشسته دیگر shunted از چهره های جدید نیز آلوده

P Jeyaraj (62) بود و توسط یک تیم پلیس از فروشگاه خود را در ژوئن 19. پسرش J Bennix (32) که رفت به ایستگاه پلیس نیز به زندان برده شد. با توجه به اتهامات هر دو پدر و پسر بودند در معرض شکنجه از طریق شب قبل از آنها بودند بازگردانده شدند قضایی بازداشت در ژوئن 20.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن