Abhijit نوری: هنوز مطمئن شوید که هند را به دست آورید اگر کسب و کار تغییر از چین

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 3:32:39 pm Abhijit بانرجی گفت: در حالی

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 3:32:39 pm
Abhijit Banerjee, Abhijit Banerjee on budget 2020, Abhijit Banerjee on indian economy, union budget 2020-21, budget 2020, budget 2020 news Abhijit بانرجی گفت: در حالی که کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا و ژاپن هستند و هزینه های بالا و به اشتراک گذاری مربوطه خود را GDPs در امداد بسته های هند قصد دارد به صرف کمتر از یک درصد از تولید ناخالص داخلی خود در Rs 1.70 لاخ کرور روپیه است که باید افزایش یابد. (AP Photo/مایکل Dwyer)

برنده جایزه نوبل و اقتصاددان Abhijit بانرجی گفت: هیچ اطمینان وجود دارد که هند را به دست آورید و در صورت بزرگ شرکت ها تغییر کسب و کار خود را از چین در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

نظرات خود را می آیند در میان گزارش از شرکت های چند ملیتی در حال آماده شدن زمین برای تغییر پایه به نزدیکی کشورهایی که نیروی کار ارزان مانند تایوان و اندونزی و هند — به دلیل بی اعتمادی در چین برای پنهان کردن میزان Covid-19 بحران قبل از آن را فرا گرفته بیشتر از جهان است.

نارندرا نخست وزیر و وزیر اتحادیه راوی شانکار پراساد نیز خواسته متحده برای استفاده از فرصت های پرتاب شده توسط coronavirus بحران در جهان را به نفع خود.

"چین مقصر بودن در حال حاضر برای شیوع کروناویروس. حتی مردم می گویند که هند می ایستد به سود به عنوان کسب و کار تغییر خواهد کرد از چین به هند آمده است. اما که ممکن است درست" بانرجی گفت بنگالی اخبار کانال ABP آناندا در روز دوشنبه.

"چه اتفاقی می افتد اگر چین depreciates ارز آن است. در این مورد محصولات چینی ارزان تر خواهد شد و مردم همچنان به خرید محصولات خود را," او اضافه شده است.

پس از مرکز, تماس با برخی از کشورها مشغول کرده بود با شرکت های خارجی برای کشف کسب و کار فرصت. اوتار پرادش درگیر با بیش از 100 ما مبتنی بر شرکت ها از جمله لاکهید مارتین, Adobe, Inc Honeywell بوستون علمی سیسکو سیستم فدرال اکسپرس و غیره به مذاکره کسب و کار است. سه BJP حکومت متحده – تا MP و گجرات – همچنین تصمیم به نیشگون گرفتن و کشیدن خود قوانین کار به incentivise فعالیت های اقتصادی. این حرکت اما در مواجهه واکنش اپوزیسیون و اتحادیه های کارگری.

بانرجی که همچنین یک عضو جهانی مشورتی هیئت مدیره تشکیل شده توسط West Bengal دولت برای تهیه یک نقشه راه برای COVID-19 دیدگاه در دولت گفت: در حالی که کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا و ژاپن هستند و هزینه های بالا و به اشتراک گذاری مربوطه خود را GDPs در امداد بسته های هند صرف کمتر از یک درصد از تولید ناخالص داخلی خود در Rs 1.70 لاخ کرور.

این اقتصاددان تصریح کرد: پیشنهاد خود را برای احیای اقتصاد با قرار دادن پول نقد در دست فقیر برای افزایش قدرت خرید خود را. "مردم فقیر در حال حاضر پول را ندارد و آنها به سختی هر گونه قدرت خرید. هیچ تقاضا وجود دارد و همچنین. دولت باید پول در دست مردم عادی, زیرا, آنها, اجرای, اقتصاد, نمی, غنی," او گفت:.

این اقتصاددان گفت: این پول باید به توزیع آنها در مراحل بیش از یک دوره سه تا شش ماه اضافه که نمی توان آن را یک مشکل حتی اگر آنها آن را صرف.

در کارگران مهاجر' بحران بانرجی گفت: این مرکز مسئولیت به بعد از آنها نگاه کنید. "ما فکر نمی از مشکلات خود را که با آنها روبرو خواهد شد. آنها هیچ سرپناه و پول در جیب خود را," او گفت:.

"وجود دارد که لازم است به موضوع اورژانس کارت جیره به همه برای یک دوره سه یا شش ماه," او اضافه شده است.

MIT استاد گفت: دولت مرکزی گرفته شده برخی از مراحل به منظور کمک به مردم که گسترش مهلت قانونی برای بازپرداخت وام است.

"وجود دارد نیاز به در نظر گرفتن گام های دیگر نیز هست. اما مشکل این است که در آن تقاضا," او گفت:.

در سراسر کشور مستند بانرجی گفت: در حالی که مستند تمدید شد در مراحل و مردم را آگاه ساخته اجتماعی فاصله این کشور به مرحله ای که در آن اقتصاد می تواند اجرا به این شیوه.

در مورد Covid-19 تست او گفت که هند یک کشور بزرگ و کوانتوم تست شده است باید بیش از شروع. "ما نمی دانیم که میزان شیوع کروناویروس به عنوان وجود دارد بدون جمعیت تست انجام شده," او گفت:, و اضافه کرد که آزمایش های بیشتری باید انجام شود قبل از بلند کردن قفل.

"بیشتر آزمون کمتر خواهد بود که نرخ مرگ و میر. در غرب بنگال تعداد آزمون افزایش یافته است در حال حاضر. بنابراین افزایشی نرخ مرگ است که به تدریج در حال سقوط," او اضافه شده

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن