ورزش, وزارت, تصویب افتتاح استادیوم

یک روز پس از, صفحه اصلی, وزارت, توصیه محدود افتتاح مجتمع ورزشی و استادیوم ورزشی وزارت داده آن متهور به پیشنهاد

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

یک روز پس از, صفحه اصلی, وزارت, توصیه محدود افتتاح مجتمع ورزشی و استادیوم ورزشی وزارت داده آن متهور به پیشنهاد.

وزیر ورزش Kiren Rijiju روز دوشنبه تایید کرد که از سرگیری فعالیت های ورزشی و آموزش موضوع مرکزی و دولت-دستورالعمل های خاص.

دنبال دستورالعمل

"من خوشحال هستم به اطلاع ورزشکاران و همه نگران آن است که فعالیت های ورزشی انجام خواهد شد در مجتمع ورزشی و استادیوم به شدت در مطابق با MHA دستورالعمل که از کشورهای که در آن واقع شده است. استفاده از ورزشگاه & استخرهای شنا هنوز ممنوع" Rijiju توییتی.

وزارت تصویب خواهد کمک ورزشی اقتدار هند مراکز به رزومه آموزشی از ورزشکاران پیروی از دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) طراحی شده توسط سای و فردی فدراسیون.

اکثر NSFs اما ترجیح داده اند به اتخاذ یک محتاط صبر-و-ساعت حالت انتظار برای دستورالعمل های دقیق و توضیحات قبل از ضربه-شروع آموزش خود را و رقابت برنامه.

در حالی که هاکی هند است که انتظار بیشتر مناسب دستورالعمل ها و مصوبات در شروع مجدد ملی اردوگاه های برای مردان و زنان — که محدود به سای مرکز بنگالور در طول دو ماه گذشته — AFI مطمئن نیستید که چگونه به منظور اثرات برتر NIS در پاتیالا که در آن ورزشکاران و وزنه برداران هستند.

"هاکی هند امروز فرستاده شده زمین درخواست آموزش برای مردان و زنان هسته probables و در انتظار تصویب و تایید در همان" فدراسیون گفت: داشتن ارائه آن هاکی خاص SOP به وزارت در آوریل 11.

بهتر امن تر از متاسفم

AFI جمهور Adille Sumariwalla بیش از حد شده است و در انتظار موافقت دولت برای یک ماه. "ما فرستاده شده طرح ما در راه بازگشت و در حال انتظار برای رفتن به آینده. همچنین طبق فهم من NIS در پاتیالا یک موسسه آموزشی و غیره باقی می ماند بسته حتی در نظم جدید است.

"ما خواسته اند برای روشن شدن اما راستش با توجه به وضعیت من فکر می کنم بهتر است به امن تر از متاسفم است.

"از چند روز تاخیر در آموزش بهتر است از قرار دادن ورزشکاران سلامت برای هر خطر" Sumariwalla گفت هندو.

این NRAI بیش از حد تصمیم گرفته است برای ادامه به آرامی با رئیس جمهور Raninder سینگ اطمینان است که یک شرکت برنامه ریزی برای آموزش و مسابقات خواهد بود کشیده شده تا به زودی پس از پروتکل های برای باز کردن تیراندازی محدوده در حال نهایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن