غفلت از کارگران که خواب در آهنگ های منجر به تصادف: پروب گزارش در اورنگبد قطار بدبختی

نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 3:32:17 am آن رد هر گونه گذشت و

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 3:32:17 am
coronavirus, migrant workers in maharashtra, aurangabad train accident probe, migrant workers run over by train in aurangabad, migrant train accident in aurangabad, auragabad train accident, آن رد هر گونه گذشت و در بخشی از مجنون خلبان در آوردن قطار به توقف در زمان لکه بینی بعد از این کارگران بر روی آهنگ. (فایل)

مقدماتی درخواست توسط کمیسیون راه آهن ایمنی (CRS) کاوش این حادثه که در آن 16 کارگران مهاجر بودند اجرا خالی کالا قطار در نزدیکی اورنگبد در مارس 8, اشاره کرده است که غفلت از کارگران که خواب روی ریل منجر به تصادف.

همچنین در حالی که مشاهده بود که بخش 144 (منع مجمع از پنج یا بیشتر مردم) از CRPC شده است و اجرا به همراه آهنگ این کارگران نمی خواهد که راه می رفت بر روی آهنگ در این گزارش گفت که "از راه دور وجود دارد شانس است که هر کارکنان راه آهن می تواند به جلوگیری از حادثه".

این گزارش می گوید که این حادثه می توانست اجتناب شده بود که مهاجران به دنبال دستورالعمل و شروع سفر خود را از کارخانه به شهر محل زندگی بدون تصویب دولت های منطقه در نقض بخش 144.

در 8 مه در 5.17 در یک گروه 20 نفره از کارگران مهاجر — در راه خود به زادگاه خود در Madhya Pradesh — افتاده بود خواب در آهنگ های راه آهن بین Badnapur و Karmad ایستگاه در نزدیکی اورنگبد پس از پوشش 39 کیلومتر از کارخانه های خود را در جالنا. یک قطار تا به حال اجرا بیش از 16 از 20 نفر و کشتن آنها را در نقطه ای در حالی که یکی از دروغ گفتن به این آهنگ به طور سطحی زخمی شد. سه نفر دیگر بودند که 200 متر دور از آهنگ های به شد. پس از حادثه در حالی که از یک پروب با CRS شد initated یک امرانه تحقیق انجام شده توسط اورنگبد دولت.

با توجه به منابع در راه آهن به گزارش ارائه شده به راه آهن مقامات on May 28 – شده است که اقدامات گرفته برای پیاده سازی بخش 144 و جلوگیری از حرکت مردم بر روی آهنگ.

"تا به حال بخش 144 تضمین شده است در اطراف خطوط راه آهن این کارگران نمی توانست به تنهایی راه می رفت در آهنگ. آن را می توان به این نتیجه رسیدند که از راه دور وجود دارد شانس است که هر کارکنان راه آهن می تواند به جلوگیری از تصادف. با مستند های اعمال شده در ماهاراشترا جالنا اعلام شد یک پرتقال منطقه در حالی که اورنگبد یک منطقه و بخش 144 ممنوع جنبش در گروه" در این گزارش اعلام کرد.

آن رد هر گونه گذشت و در بخشی از مجنون خلبان در آوردن قطار به توقف در زمان لکه بینی بعد از این کارگران بر روی آهنگ. قطار در حال حرکت در سرعت حدود 70 kmph پس از عبور از Badnapur حدود 5 هستم.

این گزارش همچنین با رد هر گونه گذشت و در بخشی از کارکنان راه آهن از ایستگاه های کارشناسی ارشد در Badnapur و Karmad ایستگاه به gatemen در سطح گذرگاه – در عدم به نقطه کارگران راه رفتن بر روی آهنگ در تاریکی. آن گفت که در حالی که مجنون خلبان گزارش لکه بینی نوعی انسداد که آهسته قطار و اعمال ترمز اضطراری پس از تحقق که آنها از مردم او را نمی توانستم قطار به توقف قبل از ضربه زدن به آنها را.

این CRS برای Secundrabad رم Kripal که انجام این کاوشگر گفت: "اولیه تحقیق به دنبال علت حادثه منعقد شده است و گزارش شده است را مشاهده کنید... گزارش نهایی معلوم بود که شکست خورده آماده شده است."

منابع در جنوب مرکزی راه آهن (SCR) گفت: آنها در انتظار یک گزارش از موازی کاوشگر در حال انجام توسط Aurangabad منطقه دولت قبل از تهیه پیش نویس گزارش نهایی. "کارگران در حال تجاوز در آهنگ و نقض بخش 144 و همچنین" ارشد SCR رسمی گفت.

دولت های منطقه نیز کاوش نقش کار پیمانکاران و صاحبان کارخانه در عدم اطلاع جالنا دولت در مورد جنبش کارگران خود را.

"نقطه که در آن این کارگران عبور از جاده ها به آهنگ است و نزدیک به Karmad ایستگاه... وجود دارد تناقض در نقطه دقیق معلوم اگر وجود دارد یک مرور بر بخشی از مناطق روستایی پلیس در عدم به نقطه کارگران در حالی که آنها عبور از جالنا به اورنگبد گفت:" یک مقام رسمی از اورنگبد دولت.

مقامات همچنین در مورد نقش گشت کارکنان اختصاص داده شده به بازرسی آهنگ دو ساعت قبل از ورود یک قطار. "آیا این راه آهن کارکنان نقطه مهاجران بر روی آهنگ قبل از دادن ورودی قطار ترخیص کالا از گمرک عبور از بخش ؟" میگویند.

اورنگبد جمع Uday Chaudhari که انجام پرس و جو و در عین حال گفت: "کاوشگر تکمیل شده است و یک گزارش ارسال شده به ملی حقوق بشر کمیسیون و دیگر مقامات مربوطه. ما انتظار بیشتر دستورالعمل."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن