MP: بیمار گفته می شود گره خورده است برای عدم پرداخت غرامت شجپور بیمارستان مهر و موم شده

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | انتشار: 8 ژوئن 2020 3:18:02 pm بیمارستان اما رد این اتهام گ

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | انتشار: 8 ژوئن 2020 3:18:02 pm
 Shajapur hospital, patient tied to bed, madhya pradesh, shajapur hospital, indian express بیمارستان اما رد این اتهام گفت که بیمار دچار تشنج شد و او گره خورده است تا اطمینان حاصل شود که او نمی آسیب خود را.

سه روز پس از یک زن ادعا کرد که پدر او به یک تخت بسته در یک بیمارستان خصوصی در شجپور برای عدم پرداخت غرامت از دولت های منطقه در روز دوشنبه مهر بیمارستان.

FIR در بخش 342 IPC (غیر قانونی حبس) ثبت شده بود در برابر مدیر بیمارستان شهر, شجپور سرپرست پلیس Pankaj Shrivastava گفت: هند اکسپرس.

Laxminarayan Dangi ساکن Ranara روستا در Rajgarh منطقه شد و بستری در بیمارستان در روز دوشنبه پس از او گله و شکایت از درد در شکم. خانواده بیمار رسوب تومان 10,800 اما زمانی که بیمارستان خواسته برای 10 ، 000 تومان بیشتر در جمعه بیمار دختر Sheela ابراز ناتوانی در پرداخت این مبلغ است.

او گفته است که هنگامی که او خواست برای تخلیه کارکنان بیمارستان او گره خورده, پیر پدر به تخت که بر روی او درمان می شود و حاضر به اجازه دهید آنها را تا زمانی که آنها مرتب پول است.

بیمارستان اما رد این اتهام گفت که بیمار دچار تشنج شد و او گره خورده است تا اطمینان حاصل شود که او نمی آسیب خود را. Dr Arsalan Bajaj از بیمارستان گفت: تمرین مشترک بود.

این بیمارستان گفت: دولت حتی پس از آنها به نام پلیس زن حاضر به پرداخت پول است. پلیس توصیه به بیمارستان نیست به فشار برای هر گونه اتهام بیمارستان ادعا کرد. بیمارستان تولید می شود نامه های نوشته شده توسط این زن که در آن او گفت که پدرش به حال محدود شده است توسط کارکنان و که او را پدر او بعد از بیمارستان چشم پوشی کردن مقدار باقی مانده.

وزیر Shivraj سینگ Chouhan دستور داده بود یک پرس و جو به اتهام. مقامات در زمان اظهارات کارکنان بیمارستان و ضبط درمان مقالات. یکی دیگر از تیم رفت و برای بیمار ایجاد کرد و در زمان بیانیه ای از دخترش

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب