با استناد به ترس بیش از حمل و نقل عمومی دولت می گوید متحده به فشار برای چرخه

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 4:25:47 am در دراز مد

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 4:25:47 am
در دراز مدت شهرستانها هستند توصیه می شود به cashless رزرو و دوچرخه و مقررات سخت از NMT مناطق گسترش پياده و دیگران.

برآورد که "90 درصد غوطه" در حمل و نقل عمومی ridership حجم در طول مستند بعید است که انتخاب کنید تا هر زمان به زودی وزارت مسکن و امور شهری از سوی آمریکا و اتحادیه سرزمین های به آمده تا با "جایگزین حالت های حمل و نقل" و "تشویق و احیای غیر موتوری حمل و نقل (NMT)" مانند دوچرخه.

"دوباره ایجاد زودتر سطح ridership در حمل و نقل عمومی است که یک چالش بزرگ برای شهرها به عنوان افراد ممکن است به دنبال گزینه های بیشتر به خصوص شخصی حالت است که اجازه می دهد به صورت امن تر سفر در این پست مستند سناریو... چنین چشمگیر و پویا تغییرات در عرضه و تقاضا و نیاز به تکمیل این سیستم حمل و نقل عمومی با حالت های جایگزین حمل و نقل می گوید:" مشورتی امضا شده توسط وزیر دورگا شانکار Mishra.

مشورتی می گوید: "حس ناامنی در اذهان عمومی در سفر در حمل و نقل عمومی در طول این آزمایش بار" خواهد شد و به احتمال قوی منجر به افزایش تعداد وسایل نقلیه خصوصی در جاده ها که به نوبه خود خواهد شد اضافه کردن به آلودگی و "خوردن دور فضا برای دیگر شیوه های حمل و نقل عمومی علاوه بر تاثیر منفی بر عملکرد ایمنی جاده".

آن می رود به تخمین می زنند که اتوبوس حمل و نقل سریع (BRT) و مترو از ریل در مراکز شهری هستند به احتمال زیاد به دریافت تنها 25 تا 50 درصد از پیش Covid ridership. با 10 میلیون مسافر در این سیستم روزانه است که می تواند ترک 5-7.5 میلیون نفر نیاز به فرم های جدید حمل و نقل سند است.

برای حل این مشاوره به نقل نمونه هایی از کشورهای دیگر است که باید سرمایه گذاری در زیرساخت های دوچرخه سواری در این بیماری همه گیر به ارائه جایگزین برای هر دو سیستم های مترو و اتومبیل.

ترسیم سه جانبه استراتژی مشورتی مذاکرات از حمل و نقل شهری مداخلات است که باید در کوتاه مدت از شش ماه میان مدت یک سال و در دراز مدت از یک تا سه سال است.

در کوتاه مدت این وزارت می گوید: مسئولان باید با استفاده از Aarogya Setu برنامه اجباری, کاهش حمل و نقل عمومی و خدمات در-مورد-بار مناطق توسعه برنامه ای برای ناوگان اتوبوس انبساط, مجدد گنجایش تشویق سفر کوتاه تر به طوری که مردم ندارد و بستگی به موتوری, حمل و نقل ایجاد موقت پياده و خطوط را تشویق به پیاده روی و دوچرخه سواری.

در میان مدت مشورتی می گوید: شهرستانها باید ایجاد دائم به هم پیوسته و زیرساخت برای پیاده روی و دوچرخه سواری حذف مداخله و پارکینگ از پياده و چرخه آهنگ های کاهش سیگنال زمانبندی نصب سرعت مانیتور و دوربین, ترویج, پرداخت تماس و انجام ارزیابی تاثیر به درک پست-مستند تقاضا است.

در دراز مدت شهرستانها هستند توصیه می شود به cashless رزرو و دوچرخه و مقررات سخت از NMT مناطق گسترش پياده یک مالیات بر کربن و یا سیستم اعتباری برای دوچرخه سواران و یک پایگاه داده برای درک الگوهای تحرک.

صحبت از افزایش نرخ حمل و نقل جایگزین طرح های در سراسر جهان در طول همه گیر مشورتی شهرهای نمونه هایی از نیویورک که به معرفی 40 مایل از جدید NMT خطوط برای دوچرخه سواران; اوکلند (کالیفرنیا) که در آن 10 درصد از خیابان که در آن بسته شده برای وسایل نقلیه موتوری; ایتالیا که کردم 22 جدید مایل از خطوط دوچرخه سواری; اوکلند (نیوزیلند) که pop-up دوچرخه خطوط و چین که شاهد 150 درصد افزایش در دوچرخه های سفر.

مشاوره اشاره می کند که بر خلاف کشورهای دیگر وسیله نقلیه خصوصی مالکیت نسبتا کم است در هند و اکثر نیاز های جدید حالت های حمل و نقل اجتماعی را حفظ فاصله و منصرف کردن آنها از خود را با استفاده از وسایل نقلیه موتوری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب