Jennie-O ترکیه فروشگاه کارخانه فرآوری در ملرس رزومه عملیات

ویلمار, Minn. — این Jennie-O ترکیه چت, ترکیه پردازش گیاه در ملرس از سر گرفته عملیات چهار شنبه, آوریل 8 بعد از

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

ویلمار, Minn. — این Jennie-O ترکیه چت, ترکیه پردازش گیاه در ملرس از سر گرفته عملیات چهار شنبه, آوریل 8 بعد از تعطیل در ماه گذشته زمانی که کارکنان چند آزمایش مثبت برای COVID-19.

در انتشار اخبار جنی-O ترکیه فروشگاه گفت: این شرکت دوباره مرحله به مرحله عملیات جمعه با یک هسته گروه از اعضای تیم و قصد دارد به "سطح شیب دار بالا تولید بیش از روز فیوز."

در 28 آوریل این شرکت اعلام کرد که آن را به طور موقت نزدیک ملروز گیاه پس از 19 حدود 750 کارکنان وجود تست مثبت برای coronavirus.

اقدام به بازگشایی ملروز گیاه به شرح زیر Jennie-O اعلام روز شنبه که آن دو گیاهان پردازش در ویلمار خواهد بازگشایی پس از بسته شدن پس از تعطیلات آخر هفته از آوریل 26-27 زمانی که آنها متوجه شدند که 14 از آن ویلمار خیابان کارکنان کارخانه تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

یک تیم از کارکنان و پیمانکاران انجام یک تمیز کردن عمیق و بهسازی فرآیندهای در هر دو ویلمار امکانات و این هفته حدود 1000 Jennie-O کارکنان در ویلمار بودند در حال آزمایش برای COVID-19.

در ضمن, Jennie-O پنج شنبه اعلام کرد که سه تن از کارمندان آزمایش مثبت برای COVID-19 در مرکز آن در Pelican رپیدز اما تا کنون عملیات ادامه دارد معمولا "با افزایش اقدامات احتیاطی" و هیچ نشانه ای وجود دارد که گیاه را به طور موقت توقف عملیات خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب