FBI دستگیری مرد برای کشتن جوانان هند در ما

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 8:32:25 am FBI همراه با لاس وگاس شهری اداره

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 8:32:25 am
FBI arrests man for killing Indian youth in US FBI همراه با لاس وگاس شهری اداره پلیس به بازداشت یک مرد به اتهام قتل یک زن 27 ساله هندی ملی هفت سال پیش. (بازنمودی تصویر)

FBI همراه با لاس وگاس شهری اداره پلیس به بازداشت یک مرد به اتهام قتل یک زن 27 ساله هندی ملی هفت سال پیش یک مقام رسمی گفت: در روز سه شنبه.

Manpreet Ghuman سینگ بومی پنجاب Majri Kishnewally روستا در فتهگره صاحب شهر مشغول به کار بود در یک ایستگاه گاز در جنوب دریاچه تاهو در کالیفرنیا هنگامی که او به ضرب گلوله توسط یک ضارب ناشناس در آگوست 6, 2013.

پس از سالها تحقیق و دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) و پلیس در روز سه شنبه دستگیر 34 ساله شان Donohoe به اتهام قتل Manpreet.

Donohoe که زندگی در لاس وگاس ساکن جنوب شهرستان دریاچه تاهو در کالیفرنیا در زمان حادثه.

در یک بیانیه جنوب دریاچه تاهو پلیس گفت که در روز 6 اوت 2013, ناشناخته مرد با پوشیدن یک ماسک صورت راه می رفت به ما سوخت و بنزین در 2470 دریاچه تاهو بلوار ضرب گلوله کشته شد کارمند Manpreet سینگ از جنوب دریاچه تاهو در کالیفرنیا.

قاتل سپس قدم جلو درب و فرار کرد. این مورد در نهایت رفت و سرد با هیچ آگهی, پلیس گفت:.

پس از آن مورد اختصاص داده بود به El Dorado County سرد مورد نیروی کار است که در یک همکاری بین El Dorado County دفتر دادستان منطقه, ال دردو شهرستان کلانتر, جنوب دریاچه تاهو پلیس

بخش California Department of Justice, دفتر علم پزشکی قانونی (BFS) و اف بی آی است.

در ماه جولای سال 2017, ال دردو دفتر دادستان منطقه ارسال شده یک ویدیو در مورد قتل در امیدوار است که منجر جدید خواهد بود تولید شده است.

شاهد تماشای این ویدئو و تماس محققان در تابستان 2019. شاهد محققان گفت که Donohoe مسئول این قتل منجر به دستگیری او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن