نیروی هوایی اسرائیل تشدید مبارزه با هوا گشت در Ladakh

نوشته شده توسط Varinder Bhatia مرد Aman سینگ Chhina | Chandigarh له | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 1:3

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
نوشته شده توسط Varinder Bhatia مرد Aman سینگ Chhina | Chandigarh له | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 1:36:01 am
India air force Leh, air for patrolling India china border, India-China stand-off, Line of Actual Control India china, china border, china border dispute, galwan valley, pangong tso, ladakh, اصلی بازار در له در روز دوشنبه. (اکسپرس عکس)

نیروی هوایی هند خود را تشدید کرده است مبارزه با گشت هوایی (CAP) در لاداخ در چند روز گذشته پس از لاک faceoff با چین که در سمت چپ 20 سربازان هندی کشته شدند.

ساکنان له می گویند که این روزها آنها در حال بیدار شدن از خواب به سر و صدا از جنگنده ها جت های جنگنده پرواز سربار و افزایش پرواز حمل و نقل, هواپیما و هلیکوپتر.

هواپیماهای جنگنده شده اند مستقر در پیشبرد پایگاه هوایی در جامو و کشمیر و همچنین پنجاب و هاریانا و کلاه اطمینان حاصل شود که جنگنده های نیروی حفظ یک بازدارندگی معتبر در آسمان.

نیروی هوایی اسرائیل گفته منابع چینی باید تقویت حضور توهین آمیز سیستم عامل های هوا در فرودگاه در تبت. "چینی نیز در آورده دفاع هوایی عناصر در مکان های مختلف که در آن بن بست در حال وقوع است. ما در مبارزه با اقدامات در محل و کلاه پرواز به عنوان در هر تقاضا از وضعیت" یک مقام ارشد نیروی هوایی اسرائیل گفت.

مردم در له به یاد بیاورید که در آوریل-ژوئیه 1999 ماه از جنگ کارگیل بود آخرین باری له را Kushok Bakula Rimpoche فرودگاه دیدم چنین درجه فعالیت.

یک بازنشسته افتخاری کاپیتان Ladakh پیشاهنگی Tashi Chhepal یک ویر چاکرا awardee از جنگ کارگیل است حل و فصل در له. "آن را در سال 1999 که له فرودگاه دیدم این نوع هوایی فعالیت از نیروی هوایی آن را به عنوان پایگاه خود را در طول جنگ کارگیل. در غیر این صورت شهر له بسیار آرام و ساکت. برای چند ماه گذشته گردشگران نیز نمی آیند با توجه به کوروناویروس. جاده ها خلوت پین-قطره سکوت غالب در شب," او می گوید.

"در سال 1962 نیروی هوایی ما بود و نه به عنوان قوی به عنوان آن امروز است. از نوع جت جنگنده پرواز یک چیز کاملا مشهود است که اگر لازم باشد نیروی هوایی ما خواهد شد با ارائه پشتیبانی کامل برای ارتش ما در Galwan دره یا هر جای دیگر به عنوان و زمانی که مورد نیاز است و ما باید به یک پاسخ در خور به دشمن" او می افزاید.

تسرینگ Wangchuk یک معلم در تبت کودکان ایجاد کرد در له می گوید: "شیوه ای که در جت های جنگنده و هلیکوپترها در حال انجام پرواز هر روز صبح مردم شهر در حال ترس. اما مردم از لاداخ بسیار شجاع و وطن پرست. سر و صدا از جت های جنگنده را نیز می دهد اعتماد به نفس که ما کاملا امن است."

او می افزاید: "پیش از این تنها چند پروازهای داخلی خواهد زمین در فرودگاه. این روزها فرودگاه تقریبا پر شده با جنگنده جت ها و هلیکوپترها."

یک نگرانی عمده برای نیروی هوایی اسرائیل است که نگه داشتن یک چشم نه تنها در مورد وضعیت در شرق لاداخ بلکه در امتداد خط کنترل با پاکستان است. به اسکاردو پایگاه هوایی در گلگت-بلتستان منطقه به عنوان مثال بسیار نزدیک است.

"ما در حال ضبط از همه این مسائل است. و ما به خوبی آماده برای مقابله با آنها است. وجود دارد هیچ دلیلی برای هر زنگ" یک افسر ارشد گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن