بیشتر جلسات مورد نیاز برای پایان دادن به لاک, بن بست, Rajnath و فرمانده ارتش در Ladakh فردا

نوشته شده توسط Sushant Singh , Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 12:36:10 am اب

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Singh , Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 12:36:10 am
india china faceoff galwan valley, ladakh border india china tension, line of actual control india china, de-escalation meeting india china corps commanders, chushul meeting, rajnath singh meeting ladakh issue ابراز نگرانی چینی ها ساخت تا در عمق مناطق هند نیز بازتاب استقرار با حرکت اضافی نیروهای نظامی به منطقه است. (ایسنا/فایل)

یک روز پس از چهاردهم فرمانده سپاه Lt General Harinder سینگ و جنوب سین کیانگ نظامی منطقه فرمانده کلی عمده لیو لین برگزار گسترده در مذاکرات Chushul نقطه مرزی در راه هایی برای کاهش تنش ها در امتداد خط کنترل واقعی در Ladakh, ارتش, منابع نشان داد که در بیشتر جلسات و مذاکرات مورد نیاز خواهد بود, هر دو در نظامی و دیپلماتیک سطح برای شکستن بن بست.

منابع گفت: هر دو طرف در این نشست که در ادامه برای 11 ساعت "تاکید کرد نیاز به یک سریع, مرحله به مرحله و گام به گام عاقلانه د-تشدید به عنوان یک اولویت". این سومین جلسه از فرماندهان سپاه – جلسات در ژوئن 6 و 22 ژوئن برگزار شد در Moldo بر طرف چینی از لاک مقابل Chushul.

در پکن چین سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian به خبرنگاران گفت: "دو طرف ادامه کار نسبت به اجرای این توافق رسیده که در دو زودتر دور از فرمانده-سطح مذاکرات و پیشرفت در اقدامات موثر توسط سربازان خط مقدم برای خلاص و د-تشدید وضعیت. چین از آن است."

"ما امیدواریم که طرف هند را با طرف چینی به سمت همان هدف حفظ کردن ارتباط از طریق نظامی و کانال های دیپلماتیک و سهولت وضعیت و کاهش دما در امتداد مرز" ژائو گفت.

در همین حال وزیر دفاع Rajnath Singh خواهد شد بازدید از لاداخ جمعه برای بررسی این وضعیت است. همراه با فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane شمالی و فرمانده ارتش Lt General یکا Joshi سینگ تعامل با نیروهای نظامی و خواهد بود جریان توسط فرماندهان نظامی. این خواهد بود که اولین سفر خود را به لاداخ پس از تنش های نصب شده بر روی لاک است.

ارتش منابع گفت: جلسه روز سه شنبه در Chushul "بود و برگزار شد در یک کسب و کار مانند شیوه ای در نظر داشتن Covid-19 پروتکل". بحث منابع گفت: "منعکس تعهد هر دو طرف برای کاهش تنش در امتداد لاک".

"بیشتر جلسات انتظار می رود هر دو در ارتش و در سطح دیپلماتیک در آینده برای رسیدن به راه حل دو جانبه دلنوازی و برای اطمینان از صلح و آرامش در کنار لاک طبق موافقت نامه های دو جانبه و پروتکل ها" شهادت" ،

منابع عدم رجوع به هر 'اجماع' یا 'توافق' رسیده متارکه یا د-تشدید. "فرایند مشارکت در امتداد لاک پیچیده است" ابراز نگرانی کرد.

متارکه اشاره به فرایند که در آن نیروهای دو طرف جلو و عقب از بن بست موقعیت یا شرایط نزدیکی در نتیجه پایان دادن به چنین چهره به چهره و موقعیت. د-تنش در مقابل اشاره به هر دو طرف پایین آوردن افزایش نیروهای نظامی سطوح بیشتر 'عادی' سطح به عنوان اوایل در نتیجه کاهش خطر جنگ است.

یک مقام امنیتی گفت: هند اکسپرس که در این جلسه طرف چینی stonewalled همه بحث ها در Pangong Tso منطقه که در آن آنها را نقل مکان کرد و در هشت کیلومتری غرب به سمت هند از لاک زدن و در یک faceoff با سربازان هندی بین 4 انگشت و انگشت 3.

نیز وجود دارد هیچ بحث اساسی در Depsang منطقهکه در آن هند گشت دیگر مجاز بودن برای رسیدن به PP10, PP11, PP11A, PP12 و PP13 – در قوس تشکیل شده توسط Raki و Jivan nalas – توسط سربازان چینی در یک محل به نام تنگنا.

هر دو Pangong Tso و Depsang دو 'مناطق اصطکاک' که در آن هر دو طرف موافق در محل LAC اند و تفاوت در گذشته است.

دو طرف به توافق در یک مرحله به مرحله و گام به گام مشارکت در مناطق دیگر از اصطکاک در Galwan و چشمه های آب گرم که شد تصریح کرد در این جلسه رسمی گفت.

با توجه به رسمی تاکید بر حداقل "حفظ تعادل" به طوری که هیچ حادثه مانند یک شاهد در 15 ژوئن در Galwan دره که در آن 20 سربازان هندی و نامشخص تعداد از سربازان درگذشت طول می کشد مکان بین دو طرف است.

یکی دیگر از مقام دولتی گفت که "مذاکرات در سطح نظامی نیز وسیله ای برای حفظ وضعیت جدید موجود پایدار" حتی اگر هند موضع صریح است در به دنبال ترمیم وضعیت موجود حول و حوش آوریل در لاک. همان شده است منتقل به طرف چینی بارها و بارها این مقام گفت.

با توجه به رسمی, پیشرفت در این مذاکرات دیده می شود از منشور "وضعیت زمین" که شاهد هیچ تغییری در گذشته بوده است. در روز سه شنبه هر دو طرف تصریح کرد اجماع وارد شده در ژوئن 6, اما پیشرفت دشوار بوده است چرا که از درجه بالایی از بی اعتمادی و ناسازگاری.

این مقام گفت: آنها انتظار این را به عنوان یک "طولانی" است و ترس از آن می تواند در نهایت منجر به یک "سخت تمام فصل لاک". این مقام با اشاره به نمونه ای از کرگیل-Dras بخش در خط کنترل (LoC) با پاکستان که تا به حال هیچ round-the-clock, استقرار نیروهای امنیتی قبل از سال 1999 جنگ کارگیل. در حال حاضر وجود دارد یک کوه بخش است که مستقر در آن منطقه از طریق سال.

در جلسات فرماندهان سپاه هند خواستار status quo ante در LAC – از نیروهای بازگشت به مکان قبل از این بن بست و برای "آزادی از نیروهای خود را به گشت تا آن لاک ادعا می کند". ابراز نگرانی چینی ها ساخت تا در عمق مناطق هند نیز بازتاب استقرار با حرکت اضافی نیروهای نظامی به منطقه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن