باز کردن 2.0, روز, 21: روزانه 1000 کیلومتر سفر برای ارسال شیر مادر به نوزاد; زن دختر فرار Covid تسهیلات و بیشتر

منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 10:11:27 pm تیم سلامت در نظر گرفتن نمونه از ساکنان گاندی مستعمره د

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 10:11:27 pm

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona news, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news تیم سلامت در نظر گرفتن نمونه از ساکنان گاندی مستعمره در Panchkula. (اکسپرس عکس: Jaipal سینگ)

هند گزارش 37,148 موارد و 587 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن تعداد کل coronavirus عفونت به 11,55,191 از جمله 28,084 تلفات 4,02,529 فعال موارد و 7,24,578 افرادی که درمان شده اند و مرخص تا کنون با توجه به داده ها توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

وزارت بهداشت و شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) پیشنهاد کرده اند مجموعه ای از های کوتاه مدت و میان مدت اقدامات دولت برای بهبود کشور Covid-19 تست ظرفیت.

پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی راجش Bhushan, OSD, بهداشت, وزارت, گفت هند Covid-19 مورد مرگ و میر کاهش یافته بود به 2.43 درصد با توجه به موثر مدیریت بالینی. "هند و میر در هر یک میلیون جمعیت ایستاده در 20.4 در حالی که متوسط جهانی است 77," بوشان گفت. وزارت بهداشت و درمان گفت: 19 متحده و سرزمین های اتحادیه انجام شد بیش از 140 Covid-19 آزمون در هر روز به ازای هر میلیون نفر جمعیت دارد. سی متحده/اتحادیه سرزمین را مثبت نرخ پایین تر از متوسط هند

در ضمن این مرکز نوشته شده است به همه کشورها و سرزمین های اتحادیه هشدار علیه استفاده از N-95 ماسک با ترمپت ماسک توسط مردم گفت: این جلوگیری نمی کند این ویروس از گسترش و "مضر" را به اقدامات اتخاذ شده برای خود را مهار.

در روز 21 از باز کردن 2.0 در اینجا برخی از داستان های جالب از سراسر کشور است.

له به دهلی نو: روزانه 1000 کیلومتر سفر برای ارسال شیر مادر به نوزاد

برای نزدیک به یک ماه 33 ساله Jikmet Wangdus و برادر خود را در قانون شده اند رفتن به دهلی فرودگاه بین المللی روزانه به جمع آوری جعبه پرواز تمام راه را از له. به جز بسته نیست و یکی معمولی.

این جعبه دارای هفت ظروف کوچک در داخل هر یک از حامل های ارزشمند شیر Wangdus' همسر برای خود نوزاد که تحت یک مجتمع زندگی-صرفه جویی در به تازگی عمل جراحی در یک بیمارستان خصوصی. پسر متولد شده از طریق سزارین در ژوئن 16 در Sonam Nurboo بیمارستان یادبود در له و 30 ساله دورجی Palmo دریافتند که نوزاد قادر به مزدشان زمانی که او سعی داشت به او غذا.

"من در میسور زمانی که خانواده من در له من تماس و Guruji اعضای خانواده که پزشکان پیشنهاد ارسال نوزاد بلافاصله به دهلی نو و یا در Chandigarh بزرگتر بیمارستان. پس همسر من برادر Jigmat Gyalpo زمان پرواز از له آورده و فرزند من به دهلی نو در ماه ژوئن 18 صبح" Wangdus گفت.

Wangdus که با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر در یک موسسه آموزشی در میسور در زمان پرواز بیش از حد رسیده و صبح زود در همان روز. له و دهلی نو در حال 1000-متر از هم جدا شده توسط جاده و مستقیم پرواز طول می کشد یک ساعت و 15 دقیقه.

"من تنها یک بار در زمان فرزند من در دست من زمانی که او دو روز است. من او را لمس کرد زیرا من تا به حال سفر از کارناتاکا و وجود دارد بسیار COVID را بترساند. برادر در قانون انجام, او," او گفت: PTI.

پس از فرود در فرودگاه دهلی نو, نوزاد بود با عجله توسط پدر و عموی خود به حداکثر بیمارستان شالیمار باغ در آمبولانس و بستری شد به آن NICU (بخش مراقبت ويژه نوزادان) بیمارستان, مقامات گفت. در حداکثر بیمارستان دکتر Harshwardhan اصلی مشاور اطفال بخش تشخیص نوزاد با tracheoesophageal فیستول با آترزی مری که او گفت: بسیار غیر معمول است اما تاثیر می گذارد در مورد "سه نفر در هر هزار کودک".

اورنگبد: پرستار تفکر سریع موجب صرفه جویی خونریزی مادر جدید از عمل جراحی

یک پرستار به موقع به یاد بیاورید از یک واقعیت پزشکی است و با توجه به اجاره نامه جدیدی از زندگی به یک مادر دوقلوها در یک بیمارستان دولتی در ماهاراشترا. رئیس بخش زنان دولت کالج پزشکی و بیمارستان (GMCH), Dr Srinivas Gadappa گفت PTI در روز سه شنبه پیشنهاد شده توسط پرستار Dnyneshwari Ghodke نه تنها کمک به جلوگیری از خونریزی از زن بلکه به پایان رسید و نیاز به عمل جراحی دوم.

عمل جراحی را به معنای برداشتن رحم زن برای جلوگیری از خونریزی. Ghodke شده است شرکت توسط گروه برای تفکر سریع است.

"22 سال از جالنا به تولد دوقلوها از طریق سزارین در شب از 17 جولای در GMCH. اما پس از تحویل این زن شروع خونریزی فراوان گفت:" دکتر Gadappa.

در حالی که پزشکان شروع به آماده سازی برای عمل جراحی دیگری در زن و در تلاش بودند برای جلوگیری از خونریزی Ghodke پیشنهاد کاری شروع تغذیه با شیر مادر او نوزادان بلافاصله. Dr Gadappa گفت: ایده این بود که بر اساس یک واقعیت پزشکی است که تغذیه با شیر مادر منتشر هورمون اکسی توسین در خون مادر در جریان است که کمک می کند تا در دستگیری خونریزی.

زن, دختر, فرار از COVID-19 تسهیلات در اورنگبد

یک زن و دخترش که تست مثبت برای رمان coronavirus در Aurangabad, Maharashtra, فرار از یک COVID-19 مرکز در روز سه شنبه بعد از ظهر با گفتن گارد امنیتی آنها شده بود مرخص شدند.

دو تن از آنان بدون علامت بودند و خواستار خانه انزوا که آنها تا به حال برای تکمیل برخی از تشریفات, اما آنها راه می رفت قبل از انجام این کار گفت: بیمارستان سر, Sundar Kulkarni.

"آنها بستری در DCH در روز دوشنبه. در زمانی که کارکنان ما مشغول این مادر و دختر در سمت چپ ساختمان و گفت: گارد امنیتی در دروازه که آنها را متوقف کرد که آنها از بيمارستان مرخص شده بودند گفت:" PTI. شکایت ثبت شده است در برابر دو در ایستگاه پلیس محلی Dr Kulkarni گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب