وزارت مینه سوتا, حقوق بشر, طرفداران تحسین SCOTUS حاکم بر جامعه+ محل کار حمایت

ST. پل -- طرفداران و تجاوز+ Minnesotans استقبال دیوان عالی ایالات متحده در آخرین تصمیم در روز دوشنبه 15 ژوئن

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

ST. پل -- طرفداران و تجاوز+ Minnesotans استقبال دیوان عالی ایالات متحده در آخرین تصمیم در روز دوشنبه 15 ژوئن که حکم داد که تبعیض علیه کارگران بر اساس گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی غیر قانونی است.

در یک 6-3 حاکم این کشور در بالاترین دادگاه حکم داد که تبعیض علیه کارکنان خود را بر اساس LGBTQ+ هویت نقض قانون اساسی ایالات متحده و حقوق مدنی قانون از سال 1964 که ممنوعیت رابطه جنسی مبتنی بر تبعیض در سطح فدرال.

مینه سوتا دولت در سطح حقوق مدنی قانون ممنوع اعلام کرده است محل کار تبعیض علیه تجاوز+ کارگران از سال 1993 به گفته وزارت امور خارجه وزارت حقوق بشر. منگنز DHR کمیسر ربکا Lucero در دوشنبه انتشار اخبار گفت: تصمیم دادگاه عالی "تکرار این حق اساسی."

"به خصوص برای ترانس زنان از رنگ و جنس nonconforming افرادی که تجربه نرخ بالاتر از تبعیض و خشونت این حکم خواهد شد که تاثیر عمیقی برای دهه های آینده" Lucero اضافه شده است.

OutFront مینه سوتا مینیاپولیس-بر اساس گروه حمایت نیز اشاره کرد که تصمیم دادگاه می آید در میان سراسر کشور قیام پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. درک چوین سفید مینیاپولیس افسر پلیس بود از کار اخراج شده است به اتهام قتل عمد و غيرعمد مرگ فلوید.

OutFront مینه سوتا گفت: در روز شنبه انتشار اخبار است که تصمیم دیوان عالی آمریکا شد "دلگرم کننده اما کار ما این است که به دور از به پایان رسید." آنها به نام در کنگره آمریکا به تصویب اضافی ضد تبعیض حمایت از تجاوز+ آمریکایی ها در قانون فدرال است.

"خشونت علیه ترانس جامعه و مخصوصا لباس زنان — اپیدمی است و باید متوقف شود. ملت ما بسیار به کار به از بین بردن هر دو قانونی و فرهنگی سیستم نژادپرستی" OutFront مینه سوتا گفت. "در حالی که تجاوز+ مردم در حال حاضر حمایت قانونی از تبعیض در محل کار ما هنوز راه طولانی برای رفتن به اطمینان حاصل شود که "ما مردم" در واقع شامل هر فرد در این کشور است."

دوشنبه حاکم می آید در وسط غرور ماه سالانه در سراسر جهان جشن LGBTQ+ غرور و بزرگداشت برای سال 1969 را Stonewall شورش در شهر نیویورک -- یک سری از شورش است که ضربه شروع این کشور حقوق همجنسگرایان جنبش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن