Giri تاپ Vachier بلغزد

Anish Giri برگزار شد به موقعیت خود را در بالا اما یک شبه رهبر مشترک Maxime Vachier-Lagrave از دست رفته گذشته چ

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

Anish Giri برگزار شد به موقعیت خود را در بالا اما یک شبه رهبر مشترک Maxime Vachier-Lagrave از دست رفته گذشته چهار دور و به جست و خیز کردن در لیگ فاز $150,000 Chessable کارشناسی ارشد در روز سه شنبه.

در پایان 10 دور گیری در صدر شمارش با شش امتیاز, از جمله یکی در برابر دینگ Liren که اتصال به اینترنت در کشیده موقعیت شد و بعد اعلام کرد 'از دست رفته در زمان'.

پس از یک روز استراحت در مرحله یک چهارم مگنوس کارلسن چهره Fabiano Caruana, Liren نقش هیکارا ناکامورا ولادیسلاو Artemiev در دیدار یان Nepomniachtchi و الکساندر Grischuk درگیری با Giri.

چینی (5.5 امتیاز) منعکس حق بازگشت و در زمان مقام دوم به طور مشترک با روسیه ایان Nepomniachtchi که خود را از دست داده روبرو می شوند به دلیل یک 'موس-لغزش'. Fabiano Caruana از آن ساخته شده در هزینه Vachier روز مورد علاقه 'شلاق پسر.

Vachier آغاز روز در مفاصل منجر شود با Giri و دو درو بازی خود را. پس از آن ثابت باقی بمانند برای فرانسوی به او از دست داده به Radjabov, Caruana, Liren و ایان Nepomniachtchi.

Caruana (5) در زمان چهارمین نقطه و آن را به یک چهارم نهایی — فقط نیم-یک-نقطه جلوتر از Radjabov — پس از نهایی-دور قرعه کشی با Giri.

نتایج:

گروه 'ب': (10 دور): Anish Giri (Ned, 6) درو با Fabiano Caruana (ایالات متحده آمریکا, 5); Teimour Radjabov (Aze, 4.5) درو با دینگ Liren (Ch, 5.5); Maxime Vachier-Lagrave (Fra 3.5) از دست داده و به ایان Nepomniachtchi (Rus, 5.5); نهم: Nepomniachtchi درو با Giri; Caruana درو با Radjabov; Liren bt Vachier; هشتم: Radjabov درو با Giri; Liren bt Nepomniachtchi; Caruana bt Lagrave; دور هفتم: Giri bt Liren; Vachier از دست داد به Radjabov; Nepomniachtchi bt Caruana.

چهارم خط: مگنوس کارلسن (و نه) در مقابل Fabiano Caruana (ایالات متحده); Ding Liren (Chn) در مقابل هیکارا ناکامورا (ایالات متحده); ولادیسلاو Artemiev (Rus) در مقابل ایان Nepomniachtchi (Rus); الکساندر Grischuk (Rus) در مقابل Anish Giri (ند).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب