ICC راه اندازی سوپر لیگ صلاحیت مسیر برای 2023 ODI جام جهانی در هند

این شورای بین المللی کریکت (ICC) روز دوشنبه راه اندازی شد ODI سوپر لیگ مقدماتی برای 2023 جام جهانی در هند است

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

این شورای بین المللی کریکت (ICC) روز دوشنبه راه اندازی شد ODI سوپر لیگ مقدماتی برای 2023 جام جهانی در هند است که با هدف برای اضافه کردن متن به 50-بیش از فرمت.

میزبان هند و بعد از بالا هفت تیم در سوپر لیگ را به طور خودکار واجد شرایط برای جام جهانی, جهان بدن در آزادی مطبوعات اعلام کرد.

رقابت آغاز می شود با یک سری بین قهرمان جهان انگلستان و ایرلند آغاز و در ساوتهمپتون در جولای 30. بقیه برنامه خواهد بود و بعد از پرده برداری کرد.

"لیگ را ارتباط و زمینه برای ODI cricket بیش از سه سال آینده به عنوان مدرک برای ICC مردان کریکت جام جهانی 2023 در معرض خطر" ICC GM عملیات جف Allardice گفت.

با T20 cricket پر رونق و آزمون باقی مانده نهایی چالش سابق بازیکنانی مانند ریکی Ponting باید مورد سوال ارتباط ODIs.

شامل 13 تیم از 12 ICC اعضای کامل و هلند که واجد شرایط با برنده شدن در جهان کریکت سوپر لیگ 2015-17 سوپر لیگ را ببینید هر طرف بازی چهار خانه و چهار دور سه سری بازی.

پنج طرف که موفق به واجد شرایط به طور مستقیم بازی خواهد کرد همراه با پنج کاردانی طرف در مقدماتی 2023 با دو تیم ساخت آن را به 10-تیم جام جهانی در هند.

"این تصمیم هفته گذشته برای حرکت به جام جهانی بازگشت به اواخر 2023 به ما می دهد زمان بیشتری برای برنامه ریزی هر بازی از دست رفته به علت COVID-19 و حفظ یکپارچگی روند تحصیلی و معنی آن این خواهد بود که تصمیم گرفت در زمینه بازی که مهم است" Allardice گفت.

هر تیم می شود 10 امتیاز برای پیروزی پنج برای یک کراوات/هیچ نتیجه/رها و هیچ برای از دست دادن.

تیم خواهد شد رتبه بندی با توجه به تعداد نقاط به دست آورده در سراسر هشت سری. وجود دارد معیار در محل برای جدا کردن دو یا بیشتر از دو تیم در امتیاز برابر.

"شروع سوپر لیگ به تعویق افتاد با توجه به COVID-19. به عنوان بخشی از برنامه ریزی احتمالی ما را به ادامه کار با اعضا برای پیدا کردن ویندوز که در آن موکول مقدماتی سری می توان با خیال راحت و عملا موکول" ICC اعلام کرد.

یک حذفی فاز نمی خواهد نیاز به جدول رده بندی لیگ را تعیین صلاحیت برای جام جهانی.

کاپیتان تیم ملی انگلستان Eoin مورگان گفت: سوپر لیگ ثابت در برابر ایرلند نشانه شروع سفر خود را برای 2023 edition.

"با توجه به وضعیت آن خواهد شد کاملا متفاوت برای آخرین بار ما در صفحه اصلی زمانی که ما اومدیم جام جهانی در خداوند است, اما آن را به خوبی شروع سفر ما برای نسخه بعدی مسابقات," او گفت:.

"من مطمئن هستم که طرفداران کریکت در سراسر جهان خواهد بود هیجان زده برای دیدن سفید-توپ کریکت رزومه و ما به دنبال به جلو به چالش. ایرلند یک تیم با استعداد نشان داده اند که بیش از سال است که آنها می توانید ضرب و شتم بهترین خود را در روز" او اضافه شده است.

ایرلند کاپیتان اندرو Balbirnie امیدوار است برای قرار دادن یک رقابتی نشان می دهد در برابر قهرمان جهان است.

"بدیهی است که برای رفتن به یک چالش بزرگ مصرف در تیم است که برنده جام جهانی فقط یک سال پیش اما ما به خوبی آماده شده اند و اعتماد به نفس را از ما فرم بیش از اوایل سال 2020" گفت: Balbirnie.

"من امیدوارم بین المللی کریکت بازگشت ثابت است در طول این زمان به چالش کشیدن," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب