گجرات: 600 معلمان به منصوب در دولت-اجرای کالج پزشکی

نوشته شده توسط PARIMAL DABHI | گاندینگر | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:40:25 am اوایل دولت بود و انت

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

نوشته شده توسط PARIMAL DABHI | گاندینگر | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:40:25 am

gujarat medical colleges, gujarat govt medical colleges, gujarat medical colleges vacant teacher seats, gujarat medical college teacher appointment, indian express news اوایل دولت بود و انتصاب پزشکی معلمان در پست های خالی در ad-hoc اساس تا زمان ملاقات های منظم. (بازنمودی)

برای ملاقات با کمبود پزشکی معلمان در دولت کالج پزشکی و تراز بیمارستان در گجرات وزارت بهداشت آغاز شده است این روش برای پر کردن حدود 600 پست های خالی در شش دولت کالج پزشکی بر اساس قرارداد. مصاحبه حدود 600 جای خالی در حال حاضر در دولت و قرار ملاقات ها انتظار می رود به انجام جولای 18 گفت: مقامات وزارت بهداشت و درمان.

اوایل دولت بود و انتصاب پزشکی معلمان در پست های خالی در ad-hoc اساس تا زمان ملاقات های منظم.

اما پس از آن دولت تصمیم به قرار ملاقات بر اساس 11-ماه قرارداد در دولت کالج پزشکی. یک قطعنامه در این اثر نیز صادر شده و در 31 مارس سال 2020 است. وزیر اضافی (آموزش پزشکی) V G Vanzara گفت که وجود دارد کمبود پزشکی معلمان در دولت اجرا کالج پزشکی و بنابراین دولت انتخاب کرده است به انتصاب پزشکی معلمان بر اساس قرارداد.

"وجود دارد یک کمبود پزشکی معلمان در دولت کالج پزشکی. به طور کلی چنین ملاقات ها انجام می شود از طریق گجرات خدمات عمومی کمیسیون. اما آن طول می کشد زمان طولانی برای ملاقات از طریق چنین روش. و بنابراین به عنوان ایستگاهی ترتیب دولت دولت تصمیم گرفته است برای تعیین کالج پزشکی معلمان بر اساس قرارداد. مانند یک سیستم است که تصویب شده توسط تعدادی از کشورهای در کشور" Vanzara گفت.

"هدف این است که به ارائه کیفیت پزشکی معلمان به دانشجویان پزشکی و بهترین خدمات پزشکی به بیماران در بخش دولتی دانشکده های پزشکی و تراز بيمارستان. با در دسترس بودن از استادان علوم پزشکی (از طریق سیستم قرارداد) آن نیز خواهد شد کمک به دولت در افزایش تحصیلات تکمیلی کرسی در دولت کالج پزشکی" اضافه شده Vanzara که همچنین یک عضو ارشد این کمیته که مصاحبه داوطلبان که کرده اند برای پست های مختلف در شش دولت کالج پزشکی.

"کل قدرت از استادان علوم پزشکی در شش دولت کالج پزشکی است که در اطراف 2,150. از آنها روند آغاز شده است به پر کردن تا 600 پست های خالی بر اساس قرارداد...," Vanzara اضافه شده است.

همانطور که در دولت حل, اساتید می تواند حداکثر حقوق ثابت ماهانه تومان 1.84 لاخ. به طور مشابه, حداکثر حقوق ثابت ماهانه از اساتید همکار دستیار اساتید و مربیان خواهد بود Rs 1,67,500 تومان 89,400 و Rs 69,300 بود. وجود دارد و در مجموع شش دولت کالج پزشکی در گجرات به غیر از دو دولت دندانپزشکی دانشگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن