هند و دیگر ضعیف کشور نمی خواهد سازش: Rajnath Singh در مرز ردیف با چین

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 1:26:28 pm وزیر دفاع Rajnath Singh. (PTI)

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 1:26:28 pm
india china border dispute, india china border tension, rajnath singh, rajnath singh on india china border issue, J&K crisis, article 370, J&K news وزیر دفاع Rajnath Singh. (PTI)

هند هرگز سازش در آن "غرور ملی" را به عنوان آن است که دیگر یک "ضعیف" کشور از امنیت آن قابلیت افزایش یافته است, وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: در روز یکشنبه. او همچنین اطمینان داد مخالفان که مذاکرات در حال پیشرفت برای حل و فصل این مرز ایستاده با چین و که هیچ کس می تواند در تاریکی نگه داشته.

پرداختن مجازی رالی در جامو و کشمیر سینگ گفت: "من می خواهم به اطمینان دهم که ما نمی خواهد سازش با غرور ملی تحت هر شرایطی. هند دیگر ضعیف هند است. قدرت ما در امنیت ملی افزایش یافته است. اما این قدرت است و نه به معنای ترساندن هر کسی اما به امن کشور ما است."

حاکی از این است که نظامی بودند در جریان سینگ گفت: "چین ابراز تمایل به حل و فصل موضوع از طریق گفتگو و از تلاش بیش از حد است که برای پیدا کردن یک راه حل از طریق مذاکرات در نظامی و دیپلماتیک در سطح."

"ما نمی خواهد نگه داشتن کسی در تاریکی است. ما به همه چیز را در زمان مناسب به مجلس و به همه" او اضافه شده در حالی که با اشاره به وضعیت در امتداد خط کنترل واقعی.

او همچنین با اشاره به نخست وزیر سابق اتل Behari Vajpayee بیانیه ای در مورد پیدا کردن یک راه حل برای این وضعیت در جامو و کشمیر از طریق "Kashmiriyat, Insaniyat و Jamhooriyat". "هر چند Vajpayee جی بیشتر است اما ما هنوز هم بر این باورند در این اصل Kashmiriyat, Insaniyat و Jamhooriyat," او گفت:, و اضافه کرد که "از طریق Kashmiriyat ما دیدن Hazratbal و Amarnath همچنین".

او همچنین در این کنگره بیش از آن مخالفت با abrogation از ماده 370. حاکی از آن است که به طور موقت ارائه پرسید: "اگر آن را بسیار مهم به کنگره پس چرا آن را دائمی ارائه?"

وزیر همچنین مطمئن باشید از چند تحولات در قلمرو اتحادیه در پنج سال آینده آن را به "مردم از زندگی در پاکستان-کشمیر تحت اشغال" می خواهید به بازگشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب