Walz, دولت, مقامات هشدار می دهند آنها می تواند خاموش کردن میله به عنوان موارد سنبله

نظرات آمده است که به دولت گزارش داد صدها مورد از coronavirus میان Minnesotans در 20s خود را که می خواهم گزارش

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

نظرات آمده است که به دولت گزارش داد صدها مورد از coronavirus میان Minnesotans در 20s خود را که می خواهم گزارش حضور در میله در منکیتو منطقه و در مینیاپولیس و سنت پل.

در حالی که در بزرگسالان جوان ممکن است در صورت تهدید قابل توجهی از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس آنها می تواند گسترش آن به افراد مسن و یا کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به عوارض. و این تست می تواند دولت را در بیمارستان ظرفیت و پرتاب کردن روند رو به کاهش در COVID-19 موارد و مرگ و میر.

"در برخی از نقطه در زمان هویج تبدیل به چوب برای جلوگیری از این چیز" Walz به خبرنگاران گفت: در دانشگاه مینه سوتا در شهرهای دوقلو پردیس. "میله در حال حاضر فقط در حال امن نیست, آنها امن نیست زمانی که آنها عمل می کنند که در راه است."

Walz در مقایسه پاسخ مشتری به شیوع سالمونلا و گفت: Minnesotans ممکن است بیشتر مایل به پذیرفتن مقررات در نوار یا رستوران استفاده کنید اگر آنها می دانستند که آنها می تواند به بیمار در استقرار اگر نوار صاحبان و دیگران موفق به گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب.

"اگر این یک سالمونلا مسمومیت وضعیت هیچ کس خواهد بود دیوانه است که ما را متوقف در متوقف و آن را از اتفاق می افتد" Walz گفت. "برخی از این صاحبان نوار در تلاش هستند واقعا واقعا سخت است و آن را فقط کار نمی کند. ما باید به شکل از چگونه آن را به کار."

نظرات آمده پیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته به عنوان صنعت مهمان نوازی آماده به رول کردن استعاری فرش قرمز برای مشتریان آنها بوده ام در انتظار ماه به خدمت می کنند. یک ائتلاف از مینه سوتا اتاق های بازرگانی و صنعت گروه باید گفت که آخر هفته حیاتی خواهد بود به موفقیت ها و رستوران ها, میله, تفریحی و کسب و کارهای دیگر در سراسر کشور.

و از آنها خواست Walz به لغو محدودیت در ظرفیت خود را به طوری که آنها می توانید برای درآمد از دست رفته به علت به دولت تحمیل خاموش شدن ناگهانی. فرماندار روز دوشنبه گفت دولت گرفته اقدامات سختگیرانه برای محدود کردن گسترش COVID-19 و در حال حاضر به عنوان موارد کوه زیر برخی از کسانی که reopenings او ممکن است مجبور به دوباره تنظیم محدودیت در میله های زندان.

مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: تا کنون بارها از انطباق با دولت دستورالعمل های بهداشتی هشدار داده شده است در مورد انتظارات با اجرای قانون و یا مقامات دیگر. مشتریان قرار بود نشسته در محفوظ جدول ایستاده است و یا جمع آوری گروه ها به عنوان رسانه های اجتماعی عکس ها در میله های زندان در مینیاپولیس و منکیتو به تازگی به تصویر کشیده.

صنعت و گروه های تروریستی در نوار صاحبان و مشتریان به فکر الزامات تعیین شده توسط دولت است.

هفته گذشته در ایالت مینه سوتا با مجوز آشامیدنی انجمن, مدیر اجرایی, تونی Chesak با اشاره به تصمیمات دولت در تگزاس و فلوریدا به بستن یا محدود کردن میله به عنوان COVID-19 نفر رسید در این کشورها است. Chesak گفت: نوار کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله میان کارکنان و مشتریان الزامی است و رزرو مورد نیاز است.

"همه ما می خواهیم برای رسیدن به آن حلقه برنجی 100% باز کردن. با سکسکه مانند آنچه که اتفاق می افتد در تگزاس فلوریدا و حتی اینجا در منکیتو ما باید برای انجام بهتر" Chesak گفت. "ضرب المثل قدیمی از یک سیب بد می تواند به از بین بردن کل سبد ممکن است در واقع حلقه درست برای ما اگر ما همه انجام بخشی از ما."

مالکوم گفت: دولت همچنان به پیگیری موارد ناشی از میله ها و کسب و کارهای دیگر. و اگر او و دیگر مقامات دولتی را نمی بینیم رها کردن در مورد او و Walz می توانید تماس بگیرید برای محدودیت های وجود دارد.

"دیدن اعداد مثل این که رویکرد آموزشی به نظر نمی رسد به داشتن همه از تاثیر ما می خواهیم آن را به" مالکوم گفت. "اگر ما همچنان به دیدن این نوع از خوشه است که کاملا تماس برای قوی تر اقدامات کاهش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب