مینه سوتا, دانشگاه, دبیرستان, برنامه های مقابله با عمده تاریخ شروع قسمت 3 در یک سری

Shaugabay و Hendrickson (که پسر سابق مینه سوتا آقای هاکی برنده, مینه سوتا, لاک پشت نقب زن و مینه سوتا وایلد با

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

Shaugabay و Hendrickson (که پسر سابق مینه سوتا آقای هاکی برنده, مینه سوتا, لاک پشت نقب زن و مینه سوتا وایلد بازیکن و کمک مربی داربی Hendrickson) انتخاب شد یخ در دور اول و دوم به ترتيب در WHL اول ایالات متحده چشم انداز پیش نویس برگزار شد در اواخر ماه مارس است.

هر دو بازیکن نیز کالج هاکی علاقه مند در برنامه های خود را بر روی یخ توانایی ها و مهارت های خود را در کلاس درس. اما با توجه به جدید NCAA قوانین در استخدام, نه Shaugabay و نه Hendrickson را بشنود از هر گونه رسمی بهره از کالج هاکی برنامه تا بعد از کریسمس آینده.

در تلاش برای محدود کردن تعدادی از نوجوانان ارتکاب به دانشگاه و استخدام در جنگ بود که جوان و جوان, NCAA اتحاد برقرار قوانین منع کرده است که دانشگاه از تماس با بازیکن قبل از Jan. 1 خود را از سال دوم دبیرستان. و یک بازیکن متعهد نمی تواند به یک کالج قبل از اوت. 1 عنوان را در سال سوم.

Shaugabay است پسر عموی دور از سابق دانشگاه داکوتای شمالی ستاره T. J. Oshie در حال حاضر با واشنگتن پایتخت و روشن ساخته است که کالج هاکی است که اول خود را انتخاب. اما او نمی تواند صحبت کردن را به هر دانشگاه برای یکی دیگر از هفت ماه. در مقابل WHL تیم خواستار آغاز شده در اوایل Shaugabay را سال اول دبیرستان.

"من درک می کنم که چرا NCAA خود را تغییر قوانین و شاید به همین دلیل WHL تغییر قوانین خود گفت:" دارل "پسر" Shaugabay, Jayson پدر. "آنها می توانند از 18 ماه به 26 ماه از استخدام این بچه ها قبل از دانشگاه و حتی می تواند به شما صحبت می کنید و این که در راه ناعادلانه است. ما می دانیم که برخی از کالج ها علاقه مند هستند در Jayson اما ما نمی دانیم که در چه سطح و ما نمی دانیم برای 15 ماه (پس از اولین تماس با WHL تیم). ای کاش ما توانایی صحبت به کالج ها و می دانم که در آن شما هستند."

برخی از ایالت دبیرستان مربیان موعظه صبر و توجه داشته باشید که قوانین NCAA در محل قرار داده شد برای اجتناب از نیاز به ایجاد بزرگسالان تصمیم گیری در چنین سنین.

"در تجربه من با, بازیکنان, اگر شما در حال استخدام WHL آن است که به وضوح آشکار است که شما قادر به بازی NCAA بخش هاکی در آینده گفت:" میننتنکا دبیرستان مربی شان Goldsworthy. "واقعا وجود دارد بدون نیاز به وحشت و یا حتی نگران اینکه آیا شما از توجه خاص NCAA برنامه است."

در حالی که عمده junior تیم فروش خود را به بازیکنان بالقوه به عنوان یک سریعتر مسیر به NHL, کالج, Hockey, Inc. ایجاد شده به عنوان یک راه برای فروش مزایای -- بر روی یخ و در کلاس درس-از NCAA مسیر مشاهده شده است به عنوان یک موفقیت بزرگ است. در 2018-19 فصل به طور کامل یک سوم از بازیکنان NHL و بعد فورا رفت واز آنجا پس از بازی کالج هاکی بود که تمام زمان بالا. در حالی که WHL تاکید بیشتر NHL-سبک بازی (که به طور کلی خیلی بیشتر فیزیکی) و یک برنامه تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از بازی ها به عنوان دانشگاه های بازی NCAA هاکی حامیان احساس تفاوت های آن قابل اغماض است.

"من گوش مردم بحث در مورد چگونه CHL تیم بازی 72 بازی و آن را بیشتر از یک نرم افزار برنامه گفت:" مایک Snee, مدیر اجرایی, کالج, Hockey, Inc. "من هرگز شنیده بوستون سلتیکز' مدیر کل نشان می دهد که او واقعا دوست دارد یک نگهبان از دوک اما او تنها بازی 38 بازی سال گذشته است. من هرگز شنیده سبز خلیج هکرها, GM بگو مرد که کارفرمایی در آلاباما واقعا مرا به هیجان می آورد اما او تنها بازی 11 بازی.' من نمی دانم که چرا بسیاری از مردم فکر می کنم که مهم است."

کالج, مربیان, در حالی که اذعان WHL سر شروع در جنگ های استخدام از طریق پیش نویس جدید به طور خاص با هدف آمریکایی بچه های خود ایستاده ترکیبی از هاکی توسعه و آماده سازی برای زندگی پس از هاکی به عنوان به طور کلی بهتر است.

"آنها می خواهند برای رسیدن به یک خروس جنگی پیش نویس یک جوان پیش نویس که بسیار خطرناک بازی به بازی برای ما و آنها. اما من هنوز هم فکر می کنم راه ما انجام کسب و کار به آموزش و بازی باور نکردنی سطح هاکی به پیشبرد حرفه خود را هر دو آکادمیک و از هاکی نظر است که رفتن را به نفع خود تمام وقت" گفت: Gophers مربی باب Motzko. "من نگران ؟ نه من نیستم. ما می تواند در نهایت از دست دادن کسی که به خاطر آن, اما با گذشت زمان ما موفق شده ایم چرا که ما همه چیز را به راه راست. من فقط احساس می کنم که رفتن را به نفع خود. نه حکومت و نه یک خروس جنگی پیش نویس نه چيز كوچك و جزئي پیش نویس است. ما در حال رفتن به برنده شدن چون آموزش و پرورش در افتضاح سطح بالا و بازی کالج هاکی است که رفتن را به نفع خود. من نگران نیستم."

دیگر مربیان استرس است که قوانین جدید بهتر نه تنها برای این دانشگاه که نیازی به ریسک ارائه بورس تحصیلی به یک بازیکن جوان وقتی مقدار می توانید تغییر دهید و برای آنها از سن 14 سالگی به سن 18-و برای خود بازیکنان که باید زمان بیشتری برای کشف گزینه های خود را و فشار هستند به تصمیم گیری خیلی زود است. St. Cloud State مربی برت لارسون گفت: آنها همچنین فروش یک بار در طول عمر سبک زندگی یک دانش آموز-ورزشکار و همه از رسمی و غیر رسمی قدرت پردازش است که همراه با آن است. در طول دو فصل او یک دستیار مربی و همکاران در اوهایو دولت لارسون رنگ تضاد بین NCAA شیوه زندگی و عمده junior, شیوه زندگی بسیار به وضوح.

"ما همیشه به بچه ها بگویید که اگر شما یک شنبه در پاییز در WHL شما می توانید بازی بازی های ویدئویی در بازار جایی در ساسکاچوان و یا در کالج شما می توانید رفتن به یک بازی فوتبال با 10000 دختران" لارسون گفت: در طول زمان خود را با Buckeyes.

پس از بیش از یک Minnesotan را ترک کرده است دولت برای WHL در حالی که هنوز در دبیرستان وجود دارد برخی از نگرانی های عمده ای که کاربر ایجاد برنامه های بیشتر از حضور در دولت می تواند صدمه دیده دبیرستان هاکی. جامعه عرصه در مینه سوتا به عنوان احترام به زادگاه بازی بسکتبال ورزشگاه در ایندیانا و عظیم دبیرستان استادیوم های فوتبال در تگزاس تا دیگران احساس می کنید که کیفیت مینه سوتا دبیرستان هاکی محصول در سراسر کشور مشهور ایالتی مینه سوتا مسابقات هاکی و تعداد مینه سوتا آموزان بالا که راه خود را به NHL در حال شواهدی وجود دارد که بدون نیاز به نگرانی بیش از حد در مورد WHL.

"من فکر نمی کنم ما در حال دیدن آن را به عنوان یک تهدید. مدل توسعه ما شده است یکی از بهترین ها در این کشور اگر نه در جهان, بنابراین من فکر می کنم بازیکنان می دانیم که آنها در حال مراقبت از گرفته شده در مینه سوتا گفت:" مایک مک میلان با مدیر اجرایی, مینه سوتا, هاکی, مربیان, انجمن, دستیار مربی برای مردان هاکی برنامه در ال روزاریو در دانشگاه سنت پل. "آنها فرصت باور نکردنی دیده می شود و شواهد نشان داده است که بازی دبیرستان هاکی و به پایان رساندن دبیرستان هاکی قبل از رفتن به دانشگاه یک راه برای موفقیت در NHL."

ایالات متحده آمریکا هاکی مقامات از تیم ملی برنامه توسعه توجه داشته باشید که حتی گرفتن مینه سوتا دبیرستان بازیکنان به ترک کشور خود مستقر در میشیگان تیم همه ستاره که تاثیر منفی یک بازیکن NCAA واجد شرایط بودن یک چالش است. حداقل دو مطلب اخیر آقای هاکی برندگان -- رایلی steve sisko از بلین در سال 2016 و بلیک Biondi از هرمانتاوون این فصل -- را رد دعوت از ایالات متحده آمریکا هاکی به منظور ماندن در خانه بازی خود را برای تیم دبیرستان در کنار مادام العمر خود را و سعی کنید برای برنده شدن در مسابقات قهرمانی کشور قبل از رفتن به کالج.

عمده junior تیم آشکارا در نظر گرفتن علاقه بیشتری در مینه سوتا استخر استعداد و به احتمال زیاد همچنان به جذب یک بازیکن گاه به گاه به غرب کانادا برای نام تجاری منحصر به فرد از هاکی آنها ارائه دهد. اما احساس عمومی این است که ساخته شده دبیرستان و کالج هاکی موفق در دولت برای مدت طولانی است که نمی دور در هر زمان به زودی.

"اگر ما در حفظ و انجام کار ما ارائه یک پلت فرم خوب و فرصت ها برای توسعه بازیکن ما بود فقط خوب" مک میلان گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن