زنگ بیش از کارگران مهاجر به عنوان Odisha می بیند سنبله; Jharkhand, Chhattisgarh spar در coronavirus موارد

نوشته شده توسط Kaunain کلانتر M , Gargi Verma آبیشک Angad | New Delhi, ریپور, رانچی | منتشر شده در تاریخ:

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kaunain کلانتر M , Gargi Verma آبیشک Angad | New Delhi, ریپور, رانچی | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 4:42:52 am
migrants, migrants train, jharkhand, odisha, migrants india, migrant movement, indian express مهاجران ترک خانه پس از ورود در Hatia ایستگاه راه آهن در رانچی از تامیل نادو در روز جمعه. PTI

به عنوان دادگاه عالی سهشنبه ماند موقت سفارش اوریسا دادگاه عالی درخواست دولت به اطمینان حاصل شود که مهاجران به دنبال بازگشت "باید (باید) آزمایش منفی" برای Covid-19 نگرانی در حال افزایش است که این دولت درباره موارد مرتبط با بازگشت کارگران است.

Ganjam منطقه است که تا به حال دو مورد ممکن است 2 تا 47 در حال حاضر همه مربوط به کارگران مهاجر که از کانون سورات در گجرات. در منطقه نارنجی زودتر Ganjam در حال حاضر سوم است در Odisha در تعدادی از موارد پس از Jajpur (55) و خوردا (50). روز جمعه 40 ساله مهاجر کارگر که در حال بازگشت از سورت مرده پیدا شد در یک مرکز قرنطینه در Ganjam منطقه. مقامات گفت که او تا به حال به صرع.

دیگر مناطق در Odisha نیز موارد گزارش شده از کارگران بازگشت از سورت تست مثبت — Bhadrak (3), Kendrapora (5), بلسر (2), Mayubhanj (4) و Jagatsinghpur (4).

نگرانی های مشابه مطرح شده در Palamu منطقه در Jharkhand, که در آن دو مورد مثبت تبدیل شده اند تا در میان کسانی که در بازگشت از چتیسگر. اصلی وزیر بهداشت, Nitin Kulkarni, متهم, Chhattisgarh و اعزام کارگران به Jharkhand خود را قبل از آزمون نتایج آمد. دبیر کل را بخواهم سینگ گفت: "ما خوش شانس ما ره کارگران قبل از آنها می تواند در ترکیب با یک جمعیت است."

این موارد در حال تکان خوردن به مرکز محاسبه که Covid-19 خواهد mimick 2009 H1N1 آنفلوآنزای مرغی در هند که در آن شهرهای کوچک با جمعیت کم تراکم گزارش تنها چند مورد.

دو مورد مثبت در Ganjam شده بود به نمایش در سورات که به نظر می رسید که بی فایده به عنوان آنها بدون علامت در زمان است. یکی از دو a 17-year-old گفت: او به یک اتاق با پنج هم اتاقی در سورات و "گاهی اوقات" بازدید نزدیک به بازار است. او در سمت چپ سورات در 27 آوریل رسیده Ganjam سه روز بعد رفت و آمد با 56 نفر دیگر از جمله سه نفر از هم اتاقی خود را در یک اتوبوس ویژه. قرار دادن در یک دولت قرنطینه او آزمایش مثبت در مارس 2. مورد دوم در Ganjam بود از یک 22 ساله که تنها ماند در سورت "اغلب رفت و در خارج به غذا" و سفر به عقب در اتوبوس. Ganjam دیدم دو بیشتر موارد در مارس 4 و 5 هر دو 18 ساله که در حال بازگشت از سورات.

یک روز بعد در تاریخ 6 مه تعداد موارد مثبت در میان کسانی که در بازگشت از سورت شروع به پریدن کرد به 17 شاهد افزایش بیشتر توسط 26 در مارس 7.

بیش از آوریل 5 و 6, Mayurbhanj و Jagatsinghpur دیدم چهار مورد مثبت هر ترسیم به سورات. در 7 مه Bhadrak که تا به حال 11 فعال موارد پس از آن دیدم سه مورد مربوط به سورت در حالی که روز بعد Kendrapa با هشت مورد دیدم هفت. بلسر گزارش دو مورد مثبت در میان کارگران مهاجر که از سورات در مارس 7. تازه موارد معنی Jagatsinghpur و Mayurbhanj در حال حاضر در منطقه نارنجی.

مهاجر کارگر که درگذشت در روز جمعه قرار داده شده است تا در یک مرکز قرنطینه در پلسرا, بلوک, پس از روز شنبه و پس از او وارد شده از سورات در یک قطار.

روز جمعه Odisha تمدید آن اجباری قرنطینه برای Covid-19 موارد مشکوک از جمله کسانی که از خارج به 28 روز از جمله 21 روز از نهادی قرنطینه و هفت روز در خانه.

در Jharkhand, دو نفر از این پنج مورد در Palamu منطقه در حال ساخت و ساز کارگران که در بازگشت از چتیسگر در آخرین هفته از ماه آوریل است. Jharkhand ادعا کرده است که آنها صرف تقریبا یک ماه در قرنطینه پناهگاه توسط Chhattisgarh دولت و علامتی را به عنوان به خوبی به عنوان تا به حال آزمایش مثبت در آوریل 30, اما هنوز موفق به رسیدن به پاتن در Jharkhand از Koriya در Chhattisgarh, 260 متر دور.

با توجه به Chhattisgarh مقامات دو مشغول به کار در Nashik و ناگپور و برای اولین بار متوقف شد و در یک پناهگاه در Rajnandgaon, Chhattisgarh, در مارس 1 و 15 روز بعد منتقل شده و با حدود 100 نفر دیگر به Koriya. به مقامات منطقه در Koriya پناهگاه خود را جمع آوری نمونه در 27 آوریل. The Indian Express رفت و از طریق گزارش های AIIMS-ریپور این dodol تست مرکز به تاریخ مارس 30, نشان دادن هر دو به عنوان مثبت و علامت.

یک مقام دولتی در ریپور گفت: "در زمانی که ما متوجه است که آنها مثبت به ما گفته شد آنها در حال حاضر به ترک اردوگاه به خانه بروم. مقامات نگران مطلع شدند." این Jharkhand مقامات تایید کرد که آنها هشدار داده شد توسط چتیسگر در 30 آوریل ساعت پس از آنها تا به حال وارد وزارت امور خارجه و پس از آن آنها شروع به جستجو کوره در رفته برای این دو است.

Palamu مدنی Suregon جان اف کندی گفت: "آنها به نمایش در Salatwa 10 کیلومتر از Chhattisgarh, مرز, اما از آنجایی که آنها بدون علامت و ما تا به حال هیچ اطلاعاتی در دو مثبت بودن آنها اجازه داده شد برای رفتن. بعدها هنگامی که ما به اطلاع ما چرخش به عمل است."

یک منبع ادعا کرد "این Chhattisgarh دولت به ما گفت که آنها تا به حال انجام یک تست سریع و نمی یافت هر گونه نشانه ای از یک بیماری است. آنها تا به حال گرفته شده از یک سواب بیش از حد, اما دو منتقل شدند قبل از نتایج در آمد."

Palamu معاون کمیسر Santanu کومار Agrahari گفت: آنها ره دو بین Manatu و پاتن سفر در autorickshaws. "ما بلافاصله ارسال در حدود 28 نفر به یک Covid مرکز مراقبت از. پنج تن از آنها آزمایش مثبت در مارس 7. ما اطلاع Chhattisgarh دولتی و گفت: آنها به دنبال مهار استراتژی."

Koriya جمع Doman سینگ ادعا کرد مردان تا به حال آزمایش مثبت در Jharkhand و هرگز ماند در یک پناهگاه وجود دارد. "چند نفر عبور چتیسگر در حالی که رفتن به Jharkhand, آنها ممکن است همچنین رفته بود که" او گفت:.

امبیکپور بخشی کمیسر Emill Lakda زیر که صلاحیت Koriya می افتد گفت: "اگر آن را یافت که این دو نفر در واقع مثبت ما را قرنطینه همه مردم healthworkers و در غیر این صورت و آنها را مورد آزمایش قرار. همانطور که در حال حاضر من اطلاعات زیادی ندارم."

قبلا در آوریل 28, Chhattisgarh تا به حال گزارش یک مورد مثبت در میان یک مهاجر کارگر در یک اردوگاه در Surajpur منطقه که در حال بازگشت از Jharkhand منجر به گسترده quarantining در Rajnandgaon, Koriya, Jashpur و ریگره مناطق.

یک مقام ارشد در ریپور گفت: "کارگران مهاجر در مناطق مختلف در حال ایجاد وضعیت نظم و قانون به عنوان آنها می خواهم به خانه بروم. بنابراین بسیاری از آنها مجاز به یک بار خود را قرنطینه دوره است."

او همچنین ادعا کرد "مناطق به منظور حفظ خود را به عنوان سبز تسهیل فرایند کارگران رفتن به عنوان آنها نمی خواهند از موارد در مناطق خود."

در ویژه ترک دادخواست قبل از دیوان عالی کشور جمعه این مرکز برشمرد اقدامات پیشگیرانه پذیرفته مهاجر سفر. ماندن اوریسا بالا دستور دادگاه دادگاه گفت: "ما از این دیدگاه که منظور از دولت هند مورخ 29.04.2020 کافی را فراهم می کند حفاظت. به نظر می رسد که قبل از بالا, دادگاه, دستور دولت هند مورخ 29.04.2020 و دستورالعمل ها بودند نه به ارمغان آورد... توجه کنید و نه تحت چالش است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن