در داخل تلاش برای صرفه جویی و یا فروش دلوت کاغذ آسیاب

آن را در طول هفته اول خود را پشت در محل کار به عنوان یک کل تعمیر و نگهداری پیمانکار فرعی در Verso وقتی که او م

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

آن را در طول هفته اول خود را پشت در محل کار به عنوان یک کل تعمیر و نگهداری پیمانکار فرعی در Verso وقتی که او متوجه شدند او یکی از صدها نفر که از دست دادن کار خود را در پایان ماه ژوئن.

"این یک سیلی بزرگ به دلوت اقتصاد" Kerola گفت. "آن را (به) یک اثر موج دار شدن."

Kerola, 34 است به طور فعال به دنبال کار از اخراج. حتی با یک رزومه کامل از معاملات ماهر تجربیات او در تلاش برای پیدا کردن یک کار جدید به عنوان چند مکان در حال استخدام, او گفت:.

و با اضافی بیکاری پرداخت در حال اجرا و در پایان ماه جولای فشار بالا است برای پیدا کردن یک کار جدید. Kerola که تا به حال این کار برای حدود یک سال است که یک پدر که متکی بر بیکاری پرداخت.

Zach Kerola sorts and folds laundry Monday in his Cloquet home with sons Tajan, 6, and Arlo, 10. Kerola is one of approximately 225 people who lost their jobs when Verso closed in early June. The City of Duluth, St. Louis County, Minnesota Power and the private development firm Apex are working to save or sell Verso as a working paper mill. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

ژاک Kerola انواع و چین رختشویی دوشنبه در کلوکت خانه با فرزندان تجن 6 و Arlo, 10. Kerola یکی از حدود 225 افرادی که شغل خود را از دست زمانی که Verso بسته در اوایل ماه ژوئن است. شهر دولوت St. Louis County Minnesota قدرت و خصوصی شرکت توسعه Apex در حال کار برای صرفه جویی در و یا فروش Verso به عنوان یک کارگر کارخانه کاغذ سازی. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"این قطعا یک کمی سخت تر زمانی که شما لازم نیست که پشتیبانی و شما رو به انجام این کار توسط خودتان," او گفت:.

Verso idled آن Duluth, کارخانه کاغذ سازی در پایان ماه ژوئن تخمگذار کردن بسیاری از آن 225 کارکنان.

به گفته این شرکت این بیماری همه گیر باعث حرکت سریع تر نسبت به دیجیتال در مقابل چاپ و ارتباطات است.

این شرکت گفت: اخبار تریبون که تبلیغ در تلاش برای رفتن touchless کاهش استفاده از چاپ تبلیغات با بسیاری از این شرکت استفاده مشتریان از جمله کسانی که در خرده فروشی و سرگرمی و گردشگری.

تحلیلگران صنعت' گزارش نشان می دهد که در آمریکای شمالی چاپ و نوشتن تقاضا که شامل Verso را با گرافیک بالا و براق مقالات کاهش 46 ٪ در سال بیش از سال است.

از معطل ماندن از دلوت آسیاب شرکت و منافع محلی مشغول شده اند در تلاش برای صرفه جویی در آسیاب. این تلاش ها را می توان به عنوان قرار دادن آسیاب به یک شرکت اتاق اورژانس.

"قدر زرنگ است گفت:" برایان Hanson, رئيس جمهور و مدیر اجرایی APEX یک دلوت آژانس توسعه اقتصادی. "این واقعا مهم اقتصادی راننده در این جامعه است."

هانسون اتحاد پیوست نمایندگان از Verso, شهر, Duluth, St. Louis County و مینه سوتا قدرت در اوایل صبح جلسات هر چهارشنبه از اواسط ماه ژوئن به طراحی یک استراتژی برای بازگشایی کارخانه.

نه تنها Verso را shutdown تاثیر وبلاگ نویس و تولید کنندگان دیگر این کارخانه یکی از بزرگترین مشتریان برای ComfortSystems شهر دولوت را ابزار آب و همچنین غربی دریاچه سوپریور بهداشتی منطقه. یکی دیگر از عمده مشتری مینه سوتا که ساخته شده و راه اندازی این کارخانه همراه با Pentair Inc., در سال 1987 به عنوان لیک برتر صنایع کاغذ.

نانسی Norr مینه سوتا قدرت مدیر توسعه منطقه ای و هفتگی شرکت کنندگان در جلسه گفت: Duluth مبتنی بر قدرت شرکت تا به حال یک "منافع مقرره در آسیاب از زمان آغاز آن" و آن را به نام "بچه های ما."

Verso نیز یک مشتری عمده ای از مینه سوتا و آن را در شرکت ابزار علاقه برای به دست آوردن انرژی-سنگین آسیاب بالا و دوباره در حال اجرا.

Norr گفت: این گروه کار را از طریق یک چک لیست از اقلام است که می تواند کمک به آسیاب بازگشایی تحت Verso می شود و یا فروخته شده به یک شرکت دیگر.

"این یک لیست بسیار طولانی است که شامل هر جنبه ای که شما می توانید تصور کنید مطمئن شوید که یک خریدار در می آید و احساس می کند که آنها مورد استقبال" Norr گفت.

این شرکت باقی مانده است noncommittal در آینده آن در دولوت.
"Verso است که هنوز کاوش قابل دوام و پایدار جایگزین برای دلوت آسیاب از جمله بازاریابی آن را برای فروش مجدد آن اگر شرایط بازار بهبود و یا بستن آن به طور دائم" آسیاب مدیر جان Bastian گفت: اخبار تریبون.

در داخل چهار شنبه جلسات یکی از راهبردهای شده است برای هماهنگ کردن یک پیام است که اجازه می دهد تا خریداران بالقوه اعتماد در این کارخانه در آینده. قبل از آن idled این آسیاب در حال حاضر با موفقیت تولید 30000 تن قهوه ای و تجاری بسته بندی-کاغذ درجه — انتقال آسیاب شد ساخت زیر حداقل 10 سال کاهش در تقاضا برای آن کاغذ براق, کاغذ مورد استفاده در تبلیغات روزنامه درج کاتالوگ و مجلات.

اولیه 6 میلیون دلار سرمایه گذاری در ماه ژانویه برای کمک به با تبدیل به محصولات بسته بندی قرار بود به دنبال یک سرمایه گذاری به طور کامل تبدیل آسیاب. که اتفاق افتاده است هنوز رتبهدهی نشده است.

"بسته بندی کاغذ در بازار در حال رشد است و ما این پروژه تبدیل خواهد نتیجه در آسیاب سودآوری" باستین گفت.

کسانی که در داخل جلسات برای نجات Verso صحبت به عنوان اگر فروش به احتمال زیاد بیشتر از نه.

یک خریدار می خواهم به دانستن در مورد این منطقه ابراز نگرانی کرد و آن را با امکانات فراوان و آب و چوب برای خمیر و یک نیروی کار ماهر و در حال اجرا یک آسیاب.

"همه کسانی که همه چیز را در مورد قوی, و آنها می توانید دریافت کنید که در اینجا" هانسون گفت.

Norr گفت: تبدیل به بسته بندی محصولات خواهد بود در نتیجه به احتمال زیاد برای یک خریدار بیش از حد. با افزایش تجارت الکترونیکی و تمام جعبه آن را با استفاده از تقاضا است انتظار می رود افزایش به صورت بسته بندی کاغذ و مقوا که یک تبدیل کامل از آسیاب خواهد داشت.

"هدف ما در اینجا این است که یک انتقال آرام برای Verso به یک خریدار جدید," مت جانسون مدیر برنامه ریزی و توسعه جامعه به صورت سنت لوئیس کانتی گفت. "ما در تلاش برای متقاعد کردن آنها را به نگه داشتن درهای خود را باز و آن را به تماس خود را. آنها ارائه کمک به ما در جهت جذاب باشد برای یک خریدار جدید."

فشرده در ماده Verso نمی رفتن تا آنجا که به می گویند فروش قریب الوقوع است.

"ما هنوز در اکتشاف روند و مشخص شده است که در آینده از آسیاب" باستین گفت.

انعکاس تلاش برای بازگشایی کارخانه در Duluth یک "نیروی کار" از دولت و رهبران محلی در حال تلاش برای پیدا کردن یک مالک جدید برای Verso را ویسکانسین رپیدز آسیاب که اخراج بیش از 900 کارکنان هنگامی که آن را می بندد جولای 31, ویسکانسین رپیدز تریبیون گزارش داد. اخبار ویسکانسین آسیاب بسته شدن در آمد همان, شرکت, اعلام, به عنوان, Duluth, آسیاب بسته شدن ضربه وبلاگ نویس در شمال شرقی و شمال غربی ایالت مینه سوتا و ویسکانسین که عرضه چوب برای هر دو میلز به خصوص سخت است.

مایک نیلسون که صاحب مایک نیلسن ورود به الی گفت: Verso ساخته شده تا یک سوم از کسب و کار خود را و او را در سمت چپ دو سال با ارزش از چوب که برای این شرکت است.

نه تنها او را سیاهههای مربوط به دلوت میل او کاهش یافته پهن برگان در Verso را railyard در پارک ویسکانسین که در آن آن را آورده و سپس به Verso را آسیاب در ویسکانسین رپیدز.

"ما محصولات جانبی است که دیگر لازم نیست مستقیم صفحه اصلی" نیلسون گفت. "به طوری که دیگر بزرگ, ضربه در کون."

این معلوم نیست چه زمانی برای فروش و یا راه اندازی مجدد از دلوت آسیاب می خواهم نگاه. در صورت فروش علاقه مند acquirers ارسال خواهد در مناقصه و یا نامه های مورد علاقه. رقص در میان احزاب مختلف خواهد بود به هدف.

احتمال Verso فروش به مراتب بهتر از گفتن بازگشایی عار Corp. هواپیما تعمیر و نگهداری پایگاه در Duluth, فرودگاه بین المللی. عار بسته در ماه مه به عنوان همه گیر سوخته هواپیمایی سفر. تمام گفته 340 نفر شغل خود را از دست.

"به دلیل شرایط بازار وجود دارد نه فقط به اندازه کافی نگهداری می افتد برای حفظ خطوط," هانسون گفت: مقایسه عار وضعیت به Verso است. "هنوز هم وجود دارد چند محصولات ساخته شده از کاغذ و یا فیبر و گیاه بسیار مناسب. آشیانه و تعمیر و نگهداری تاسیسات است بسیار ماندگار, بیش از حد, اما وجود دارد برای رفتن به یک فاصله زمانی. امیدوارم با کاغذ آسیاب ما نمی بینیم که در نوع خود از زمان فاصله است."

به عنوان بخشی از استراتژی جلسات احزاب در نظر گرفته اند راه را آسیاب و حتی بیشتر جذاب است. شهر و شهرستان باید تحقیق اگر مالیات جلو گیری بیش از یک دوره از زمان می توانست به میل و یا حتی ملک بهبود در آسیاب.

"پاسخ این است که هیچ" جانسون گفت که اقتصادی شیرین کننده مالیات جلو گیری یک ابزار در نظر گرفته شده برای جذب توسعه های جدید. "ما فقط در حال رفتن به مجبور به گرفتن خلاق است."

یکی از عواملی که نهفته دلوت آسیاب هزینه های تولید و نتایج مالی بود با انرژی بالا و هزینه های مرتبط با ساخت براق و مقالات. Bastian توصیف شده در بالا هزینه های انرژی به عنوان نتیجه ترکیبی از انرژی های فشرده فرآیند تولید خمیر و برق و بخار ،

"خوشبختانه فرآیند تولید برای بسته بندی مقالات استفاده می کند به طور قابل توجهی کمتر انرژی" باستین گفت. "ما همچنین در حال کار سخت با مینه سوتا قدرت و دیگران در کاهش میل هزینه های انرژی است."

برای جذب یک مالک جدید Norr گفت مینه سوتا قدرت خواهد پیشنهاد یک کسب و کار گسترش انگیزه ای استفاده می شود برای مشتریان جدید مصرف بیش از کسب و کار موجود با استفاده از حداقل 350 کیلووات برق تقاضا و یا برای کسب و کار موجود است که اضافه کردن مقدار جدید برقی تقاضا است. سه سال تخفیف شروع کردن به عنوان یک کاهش 30 درصدی نرخ برق و کاهش تا سال ششم هنگامی که کسب و کار می پردازد عادی اتهامات عنوان شده علیه.

"این یک تخفیف قابل توجه و یکی است که ما را کاملا تایید و ارائه به خریدار جدید عامل آسیاب" Norr گفت.

Zach Kerola with sons Tajan, 6, and Arlo, 10. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

ژاک Kerola با فرزندان تجن 6 و Arlo, 10. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

اگر چه او می خواهم برای دیدن Verso خریداری Kerola ندارد امید زیادی برای آن.

"این فقط بیش از حد و عدم قطعیت با همه چیز در این سال," او گفت:.

او در مورد اثر موج دار شدن دائمی بسته شدن می تواند در جامعه گسترده تر آن را به عنوان برگ بیش از 200 نفر بدون شغل.

"این که افرادی که در حال رفتن به فروشگاه مواد غذایی در سوپر یکی ... کسانی که مردم پرداخت مالیات افرادی که به مشروب فروشگاه ایستگاه های گاز" او گفت:. "اگر آن را تبدیل به یک وضعیت مانند 1980s که خوب نیست در همه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب