سایر مشخصات: توهین آمیز 'ستاد' می تواند تغییر بیش از حد

ورزشی آمریکایی در حال تغییر است. هفته گذشته NFL را ردسکینز واشنگتن اعلام کرد قصد دارد به تجدید نظر در این تیم

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

ورزشی آمریکایی در حال تغییر است. هفته گذشته NFL را ردسکینز واشنگتن اعلام کرد قصد دارد به تجدید نظر در این تیم نام یک تصمیم گیری است که مسلما منجر به یک نام جدید با شروع فصل فوتبال. چند روز بعد از سرخپوستان کلیولند از لیگ اصلی بیس بال گفت: آنها فکر می کنم در مورد یک نام جدید ، "ما می دانیم ما مکان منحصر به فرد در جامعه" تیم بیس بال در بیانیه ای گفت: "و متعهد به گوش دادن و یادگیری و اقدام در شیوه ای است که می تواند بهترین متحد و الهام بخش شهرستان ما است."

اگر هر دو فرانچایز جدید را انتخاب کنید نام Kansas City Chiefs آتلانتا بریوز و NHL Chicago Blackhawks خواهد بود تنها راه باقی مانده عمده ورزش franchises با استفاده از نمادهای بومی آمریکا در تبلیغات خود را و بازی-فعالیت های روز. (برخی نیز اضافه رزمندگان طلایی امور خارجه به این لیست.) هر یک از این تیم ها باید شروع کامل ارزیابی از خود را با استفاده از این تصاویر و سنت.

تغییر از سوپر باول شانزه' نام خواهد بود یک بحث برانگیز انجام است. اما اشراف — و دیگر رهبران جامعه که خوشبختانه حمام افتاب گرفتن در باشگاه موفقیت — باید حداقل علنا توضیح در این زمان لحظه چرا نگه داشتن نام و مربوط به آداب و رسوم بسیار ضروری برای موفقیت این تیم.

روسای نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر برای این سرمقاله.

نگرانی آمریکایی های بومی جامعه بسیار گسترده تر مخاطبان نمی توان نادیده گرفت. به عنوان تیم های دیگر را به یک نگاه سخت در کلیشه های قومی و نژادپرستانه کاریکاتورهای روسای نمی تواند به سادگی رفت و برگشت این موضوع را زیر فرش یا امیدوارم که به موقع جلسه را آرام همه پایین. آن زمان برای بررسی همه از آن: tomahawk chop, درام نوک پیکان ورزشگاه و لباس های پوشیده شده توسط طرفداران در بازی.

کنگره ملی سرخپوستان آمریکایی خواستار چنین پیکرنگاری را تحمل می کند. "به جای ارج نهادن به مردم بومی این کاریکاتور و کلیشه ها مضر هستند, تداوم کلیشه های منفی از امریکا برای اولین بار مردم و کمک به بی توجهی به تشخص از مردم بومی" این گروه می گوید.

بسیاری در جامعه بومی آمریکا موضوع را با نام مستعار و در ارتباط نمادها. یک فوریه بررسی نشان داد 65 درصد از آمریکایی های بومی است که درگیر اغلب در شیوه های فرهنگی بر این باورند که tomahawk ریز ریز کردن و مرتبط با شعار توهین آمیز هستند.

سوال این نیست که آیا همه آمریکایی های بومی پیدا کردن این نمادها قابل اعتراض است. نکته این است که برخی از آمریکایی های بومی انجام دهد. که باید به اندازه کافی برای این تیم و این شهر به تجدید علاقه خود را به صورت یک شعار و یک صحنه و لباس که هیچ ارتباطی به بازی.

چگونه می توانید NFL فشار واشنگتن به تغییر نام خود را در حالی که حمایت ریز ریز کردن و یا طبل جنگ در اینجا در کانزاس, شهرستان ؟ تضاد خواهد بود بیش از حد آشکار و متوجه خواهد شد توسط هر کس در امریکا اگر روسای موفقیت همچنان ادامه دارد.

وجود خواهد داشت عظیم مقاومت حتی به صحبت کردن در مورد این. همانطور که در واشنگتن و کلیولند, طرفداران اصرار دارند که این نام به معنای افتخار آمریکایی های بومی یا نیست مربوط به آن جامعه در همه. در شهر کانزاس برخی اصرار دارند این تیم است که پس از شهردار سابق Roe Bartle که نام مستعار "بود رئیس." خنده دار است. هنوز بسیاری از طرفداران لباس به عنوان یک دلپذیری سیاستمدار در gameday. پر و رنگ چهره از سوی دیگر همه جا هستند.

اگر کانزاس سیتی بودند چیدن یک نام امروز برای ورزش حق رای دادن خواهد آن را انتخاب کنید بر اساس قومیت? البته که نه. زمان تغییر کرده است. چه حس ساخته شده در دهه 1960 هرگز حتی در نظر گرفته شود در حال حاضر.

دیگران ادعا می کنند صحت سیاسی اجرا amok یا یک مثال دیگر از به اصطلاح "انصراف از فرهنگ است." در دوشنبه, صدای جیر جیر, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد از تغییر نام در واشنگتن و کلیولند: "آنها نام تیم ها از قدرت ضعف نیست," او نوشت.

او اشتباه است. قدرت واقعی است درک قدرت کلمات و تصاویر و اهمیت استفاده از آنها برای ترویج وحدت نه بدست آورد. قدرت واقعی است دوباره بررسی سنت های قدیمی در پرتو شرایط جدید.

— کانزاس سیتی استار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب