پولوما حمله مورد: نیا بازداشت هفتم مظنون متهم به ارائه پشتیبانی لجستیکی به داعش

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | Jammu, New Delhi | به روز شده در: جولای 7, 2020 6:29:37 pm پولوما

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | Jammu, New Delhi | به روز شده در: جولای 7, 2020 6:29:37 pm
pulwama terror attack, pulwama attack accused arrested, nia arrest pulwama attack, jem operative arrested, shakhir bashir magrey jaish e mohammed, india news, indian express پولوما حمله تروریستی اتفاق افتاده در ماه فوریه 2019 و جان 40 CRPF jawans. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi/فایل)

ملی تحقیقات آژانس (نیا) را دستگیر کرده است یک فرد در جامو و کشمیر برای تهیه سرپناه و گوشی های تلفن همراه به تروریست های درگیر در 2019 پولوما و حمله به یک CRPF کاروان که در سمت چپ 40 jawans مرده است. این هفتمین دستگیری در این مورد تا کنون.

متهم شناخته شده به عنوان بلال احمد Kuchey از Kakapora در پولوما. روز دوشنبه آژانس تولید می شود او قبل از نیا دادگاه در جامو و 10 روز در بازداشتگاه خود وادار سازد بازجویی.

Kuchey اجرا می شود که یک کارخانه بود harboured و ارائه پشتیبانی لجستیکی به جیش-e-محمد (JeM) شبه نظامیان درگیر در پولوما حمله به آژانس گفت. عاملان اصلی حمله باقی مانده بود و در خانه خود. "Kuchey یک تاجر ثروتمند در پولوما می آید و از همان منطقه که از عادل احمد Dar که سوار بمب مملو از خودرو و انفجار آن در نزدیکی CRPF اتوبوس کشتن 40 نفر از پرسنل. او خریداری بالا پایان تلفن های همراه برای برنامه ریزان و حمله و همچنین به آنها سرپناه. او همچنین شناخته شده به ما بازداشت اول در مورد فولادوند بشیر Magrey که تا به حال انجام شده برای شناسایی این حمله" یک نیا افسر گفت.

او بیشتر معرفی آنها به دیگر بیش از زمین کارگران (OGWs) ارائه شده است که خانه های امن برای اقامت خود و برنامه ریزی حمله نیا گفت.

"او ارائه شده JeM تروریست ها با بالا پایان گوشی های تلفن همراه مورد استفاده توسط آنها را به برقراری ارتباط با پاکستان بر اساس JeM رهبری و همچنین میان خود برای دادن نکات نهایی برای برنامه ریزی و اجرای این حمله است. بیشتر تلفن همراه ارائه شده توسط او نیز مورد استفاده قرار گیرد برای ضبط کلیپ های ویدئویی از Fidayeen عادل احمد Dar که ویروسی شد بعد از حمله" به نیا در بیانیه ای گفت.

حداقل 40 CRPF jawans کشته شدند در یک حمله تروریستی در 14 فوریه در پولوما, Jammu and Kashmir. این CRPF مردان در سفر بودند در یک اتوبوس بخشی از یک کاروان بیش از یک هزار پرسنل امنیتی که مواد منفجره مملو از SUV آماج به اتوبوس و منفجر شد. گروه تروریستی جیش-e-مجاهدین تا به حال مسئولیت این حمله است.

در ماه مارس سال جاری نیا sleuths تا به حال بازداشت پنج نفر را به اتهام دخالت در این مورد. ششمین مظنون Budgam مقیم محمد اقبال نه دستگیر شده بود در روز 2 ژوئیه به اتهام حمل و نقل پاکستان بمب ساز محمد عمر از جامو مرز به پولوما.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب