هیچ صفحه اصلی قرنطینه برای کسانی که به پنجاب کمتر از 72 ساعت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 11:04:18 pm در مجموع 72,978

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 11:04:18 pm
Stranded in other states, those who left to work say, ‘Punjab govt helping migrants, but what about us?’ در مجموع 72,978 نفر ثبت نام خود را از کشورهای دیگر به پنجاب تا مارس 17. (منبع: گتی ایماژ)

در میان نگرانی های مطرح شده توسط دانش آموزان است که ممکن است برای رسیدن به پنجاب برای امتحانات و مصاحبه در دیدار وزیر سروان Amarinder سینگ گفت که مسافران آینده به دولت کمتر از 72 ساعت خواهد بود معاف از اجباری 14-بعد صفحه اصلی قرنطینه نیاز و تنها نیاز به ثبت رسمی تعهد در مرز بررسی ارسال.

CM گفت: این تصمیم گرفته شده است به ارائه این امتیازی برای تسهیل دانش آموزان که مایل به برای امتحانات و یا مسافران کسب و کار که اقامت در کشور کمتر از 72 ساعت از زمان ورود خود را. این تصمیم گرفته شده است به معاف از جمله مسافران از 14 روز خانه اجباری قرنطینه نیاز است که باقی می ماند در محل برای داخلی های ورودی مسافران در پنجاب.. او گفت.

این مسافران معاف خواهد شد اما نیاز به ثبت رسمی تعهد در مرز بررسی پست در یک فرمت استاندارد ارائه شده در کوا برنامه که آنها را برای دانلود در تلفن های خود را. علاوه بر وارد کردن اطلاعات در برنامه این افراد را مجبور به انجام است که کوا برنامه فعال باقی خواهد ماند و در طول مدت اقامت در پنجاب.

اضافی دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای این مسافران نیاز به آنها را به طور داوطلبانه ارائه که آنها هستند که از هر منطقه مهار و متعهد به ماندن برای بیش از 72 ساعت در پنجاب از زمان ورود در دولت او اضافه شده است.

در طول این مدت آنها باید متعهد به نظارت بر سلامت خود و حفظ فاصله از کسانی که در اطراف و همچنین تعامل با اختصاص نظارت تیم در مورد آنها رنج می برند از هر گونه علائم سازگار با Covid-19 و بلافاصله تماس در 104.

همه به دلیل اقدامات احتیاطی را باید به شدت رعایت و عدم پایبندی به پوشیدن ماسک/اجتماعی فاصله و غیره را موجب می شود پس از عمل در بخش 188 از قانون مجازات اسلامی به عنوان هر ماده از بیماری های همه گیر عمل 1897 گفت: وزیر.

اگر در عرض یک هفته از بازگشت هر فرد از جمله آزمایش مثبت پس از آن او/او باید بلافاصله پس از تماس با دولت پنجاب در 104 و کمک به آنها در تماس با ردیابی.

آن را ممکن است به یاد می آورد که در حالی که دولت هند به تازگی چشم پوشی کردن نیاز خانه قرنطینه برای مسافران داخلی و جایگزین مشابه با خود نظارت دولت پنجاب روشن ساخته است که قرنطینه محدودیت ادامه خواهد داد تا در محل باقی می ماند در پنجاب در حساب از افزایش تعداد.

"اعلام امروز تنها استثنا برای این قانون" در این بیانیه اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب