مینه سوتا در میان کشورهای پر کردن طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل خارجی ویزای دانشجویی رد

طرح دعوی در دادگاه واصل شد دوشنبه 13 ژوئیه در برابر وزارت امنیت داخلی ایالات متحده و ایالات متحده مهاجرت و گمر

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

طرح دعوی در دادگاه واصل شد دوشنبه 13 ژوئیه در برابر وزارت امنیت داخلی ایالات متحده و ایالات متحده مهاجرت و گمرک در دادگاه فدرال در بوستون.

طرح دعوی در دادگاه به رهبری ماساچوست دادستان کل Maura هیلی چالش ها چه ائتلاف تماس دولت فدرال را "بی رحمانه ناگهانی و غیر قانونی اقدام به اخراج دانشجویان بین المللی در میان همه گیر است که ساخته از مرگ و اختلال در سراسر ایالات متحده است."

طرح دعوی در دادگاه می پرسد برای یک دستور به توقف سفارش از رفتن به اثر.

می آید یک هفته پس از یخ اعلام کرد که دانشجویان بین المللی در ایالات متحده در برخی ویزای دانشجویی مورد نیاز خواهد بود به بازگشت به کشورهای خود اگر کلاس های خود را در پاییز امسال ارائه شده تنها آنلاین. در ماه مارس یخ مجاز دانش آموزان بودند که در این کشور با ویزای دانشجویی به اقامت در ایالات متحده حتی به عنوان مهمترین نهاد تصمیم گرفتند برای رفتن از راه دور در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"هر جامعه در مینه سوتا مزایای از دانشجویان بین المللی که خانه خود را در اینجا آیا آن را برای یک یا دو سال یا یک عمر" گفت: مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون و اضافه کرد که آن دسته از دانشجویان بین المللی ساخته شده اند مینه سوتا "یکی از انعطاف پذیر ترین اقتصاد در امریکا و کمک می کند تا همه ما استطاعت زندگی ما است."

"سزاوار آنها به زندگی می کنند با همان عزت و احترام که همه Minnesotans انجام" الیسون در بیانیه ای گفت. "به جای رئیس جمهور دوباره انتخاب شده برای تقسیم ما را به جای ما متحد. من برای یک ثانیه دریغ نکنید برای پیوستن به این طرح دعوی در دادگاه و با استفاده از قدرت از دفتر من برای محافظت از Minnesotans از همه پس زمینه و نگه داشتن این حکومت از در نظر گرفتن اثر است."

ایالتی مینه سوتا کالج ها و دانشگاه ها در زمینه بیانیه در طرح دعوی در دادگاه. MnSCU در خدمت 4,300 دانشجویان بین المللی از سراسر جهان در آن 54 دانشگاه در آن قرار دارد در 47 جوامع در سراسر مینه سوتا است.

سفارش به احتمال زیاد خواهد شد که اثر بیشتری بر مدارس در سواحل با افزایش جمعیت و تراکم به عنوان بسیاری از در حال حاضر اعلام کرد قصد دارد به صورت آنلاین-آموزش و پرورش تنها در این پاییز. تقریبا همه مدارس در غرب میانه بالا در حال برنامه ریزی به نوعی در فرد آموزش.

بدون در نظر گرفتن منظور اتحاد چپ برخی از مدارس اشتباه فقط آنچه در آن ممکن است به معنی برای آنها و چه اتفاقی خواهد افتاد اگر کلاس رفتن از راه دور در وسط ترم.

دیگر کشورهای درگیر در این پرونده در حال ماساچوست, کلرادو, کانکتیکات, دلاور, ایلینوی, مریلند, میشیگان, Nevada, New Jersey, New Mexico, اورگان, پنسیلوانیا, رود آیلند, ویرجینیا, ورمونت و ویسکانسین. منطقه کلمبیا نیز در این طرح دعوی در دادگاه.

روز دوشنبه طرح دعوی در دادگاه است که جدا از یکی ظ توسط دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست همچنین درخواست برای توقف این قانون است. دانشگاه مینه سوتا سیستم امضا کرده است و بر روی آن صورت.

U M رئیس جمهور جوآن Gabel گفت: سیستم برنامه ریزی ترکیبی آموزش مدل باید "کاهش تاثیر یخ تصمیم ما تقریبا 6,200 دانشجویان بین المللی systemwide."

"اما ما نمی تواند ایستاده در وجدان خوب به عنوان بین المللی دانش آموزان مجبور هستند به خارج از کشور از طریق هیچ گسل از خود را" Gabel در بیانیه ای گفت. "ما از هرگونه همکاری بین المللی دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در پرسیدن که یخ بخشنامه لغو شود بلافاصله."

که طرح دعوی در دادگاه است و دادگاه در روز سه شنبه, جولای 14.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن