BCCI رو به چالش کشیدن زمان

این بیماری همه گیر به نظر می رسد به ضرب گلایه از هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند (BCCI) که تا به حال برای مقا

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

این بیماری همه گیر به نظر می رسد به ضرب گلایه از هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند (BCCI) که تا به حال برای مقابله با موجی از استعفای. این منجر به ذینفعان کلیدی در ساختار داخلی بودن چپ در تلو تلو خوردن در طول COVID-19 شیوع.

همچنین بخوانید: کریکت | IPL لغو خواهد رسید BCCI سخت

با وجود مجموعه ای جدید از دفتر-حامل — رهبری سابق هند کاپیتان Sourav Ganguly به عنوان رئیس جمهور و جی شاه به عنوان وزیر — مصرف شارژ در ماه اکتبر سال گذشته, پایان دادن به سه سال رژیم دیوان عالی کشور منصوب کمیته از مدیران BCCI شده است مواجه با انواع داخلی و خارجی مسائل.

رشد عدم اطمینان

در حالی که BCCI تا به درخواست تجدید نظر در دیوان عالی کشور را بیشتر رقیق اصلاحات اداری توصیه شده توسط Lodha کمیته این منجر به رشد عدم اطمینان بیش از tenures از Ganguly و شاه. با مشخصات بالا استعفای اضافه شده اند به چالش هیئت مدیره مواجه است.

IPL رسوایی فساد تا به حال منجر به BCCI انتصاب یک مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد امور مالی برای اولین بار. در حالی که Santosh Rangnekar CFO ترک بلافاصله پس از Ganguly و شرکت. در زمان بیش از, مدیر عامل شرکت Rahul Johri مناقصه استعفای خود را در اوایل این سال است. Johri آخرین روز قرار بود به شده اند مارس 30.

اما BCCI apex شورای اسلامی در جلسه خود در تاریخ 6 مه اشاره کرد که استعفای خود را رد کرد و Johri باقی خواهد ماند در هیئت مدیره حداقل تا مارس سال 2021.

معاون رئیس جمهور Mahim Verma نیز به تازگی استعفا داد. اگر چه او برگزار شد تا حد زیادی تشریفاتی پست خروج خود را کاهش داده است راس شورای اسلامی از نه به هشت عضو است. همه این تحولات همزمان با مستند کمک به درک بی ثباتی در هیئت مدیره. آنها همچنین یک نقش مستقیم یا غیر مستقیم — در به تاخیر انداختن پرداخت به بازیکنان داخلی و مقامات.

BCCI خزانه دار آرون Dhumal تاکید کرد که هیئت مدیره بود پایدار سازمان است. "وجود دارد هیچ بی ثباتی مانند. مردم می آیند و می روند اما یک موسسه هرگز متوقف نمی شود در حال اجرا است. این است که ما شده اند ناتوان توسط هر یک از این عوامل گفت:" هندو.

"من شده اند با توجه به درک که تاخیر در پرداخت است که در درجه اول با توجه به مستند. اما پرداخت در حال منتشر شد و هر چه کوچک جمع شده پاک خواهد شد در اولین."

در حالی که برخی از داخلی اطفال هستند و در عین حال برای دریافت بازی خود را-هزینه اخیرا به این نتیجه رسیدند کریکت فصل بسیاری از داوران و گلزنان شده اند پرداخت برای خدمات خود را از ژانویه تاکنون است. بازیکنان و مسئولان شده اند تا کنون درک اما کسانی که از دیگر منابع درآمد در حال اجرا خارج از زمان در طول مستند طولانی مدت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب