2 شبه نظامیان کشته و 3 سرباز مجروح در Kulgam برخورد

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 2:51:24 am یک افسر ارشد پلی

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 2:51:24 am
Kulgam encounter, militants killed, soldiers injured , Cordon and search operation, indian express news یک افسر ارشد پلیس در سرینگر گفت: یکشنبه اکسپرس که دو شبه نظامیان کشته شده اند. "سه Armymen صدمات پایدار در این عملیات و از آنها منتقل به بیمارستان برای درمان," او گفت:. (بازنمودی)

دو Hizbul مجاهدین شبه نظامیان کشته شدند و سه Armymen مجروح در برخورد در Kulgam منطقه جنوب کشمیر در روز شنبه کشته شده است.

به گفته پلیس یک کمربند و جستجو در عملیات روز شنبه راه اندازی شد در ارره منطقه و ترور شد زمانی آغاز شد که شبه نظامیان پنهان در منطقه ناشناس به نیروهای امنیتی.

یک افسر ارشد پلیس در سرینگر گفت: یکشنبه اکسپرس که دو شبه نظامیان کشته شده اند. "سه Armymen صدمات پایدار در این عملیات و از آنها منتقل به بیمارستان برای درمان," او گفت:.

در شب یک CRPF سخنگو گفت که شلیک در منطقه را متوقف کرده است و جستجو در جریان است. "مشترک نیروهای بازیافت اجساد دو تروریست," او گفت:.

یک JK یک سخنگوی پلیس گفت: "یکی از تروریست ها کشته شد یک خارجی و شناسایی به عنوان علی داداش مستعار Hyder.با این حال شناسایی یکی دیگر از کشته های تروریستی است که مسلم و قطعی نیست. کشته شدن تروریست ها وابسته بودند تروریستی ممنوعه لباس HM."

در بعد از ظهر Kulgam پلیس تا به حال با صدور بیانیه ای گفت: "CASO راه اندازی شد Kulgam ایستگاه پلیس قضایی که در آن تروریست ها بر اخراج نیروهای مشترک راه اندازی یک روبرو می شوند. به روز رسانی داده خواهد شد و ارسال نتیجه از عملیات."

با کشته شدن دو شبه نظامیان طبق آمار رسمی از J&K پلیس 121 شبه نظامیان کشته شده اند و تا کنون در این سال با کمترین تعداد از شبه نظامیان طالبان در دره در ماه ژوئن (48). نزدیک به 90 درصد از کل نظامیان کشته شده در نیمه اول سال 2020 در دره بودند مردم محلی و 11 خارجی بودند که در هر پرونده است.

J&K پلیس به تازگی گفت که 29 افغانستان فعال هستند در بالا می رسد و از جنوب کشمیر است که دیده می شود چندین عمده ضد ستیزه جویی عملیات در چند ماه گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن