پنهان دریاچه تولید ماهی و خاطرات

یکی از مهمترین کوچک و توسعه نیافته دریاچه احاطه شده توسط جنگل های بیش از حد برکه ها و تالاب ها. تنها دسترسی به

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

یکی از مهمترین کوچک و توسعه نیافته دریاچه احاطه شده توسط جنگل های بیش از حد برکه ها و تالاب ها. تنها دسترسی به یک بار ورود-خفه جریان و یا یک جاده خاکی است که به احتمال زیاد دیده نشده لیسیدن نگهداری از همسایه قطعه از زمین را پوشش داده شده با رشد درختان از گذشته وارد شده است.

زمانی که من و بابا اولین صید در اینجا شاید 20 سال پیش ما می تواند در آب و هوای خشک درایو یک کامیون یا SUV به دریاچه. سپس یک مرطوب سقوط یک شکارچی خرس پاره کردن پایین مسیر خروج از شیارهای شد که جریان ها و سوراخ هایی که شد چاله ای از گل و لای چسبیده. در حال حاضر گرفتن به این دریاچه نیاز به آب و هوای خشک و یک UTV کشیدن یک قایق کوچک.

مشکلات گرفتن وجود دارد اطمینان حاصل شود که ما تقریبا همیشه این دریاچه به خودمان. و در طول سال ما تا به حال برخی از روز از ماهیگیری. یکی اوایل پاییز دیدار ما هر گرفتار بزرگترین northern پیک هر کدام از ما تا کنون boated در مینه سوتا است.

A small northern is netted and soon after returned to the lake. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

یک کوچک در شمال مشبک است و به زودی پس از بازگشت به دریاچه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

اما آنچه واقعا باعث ماهیگیری به یاد ماندنی هستند panfish به خصوص در پاییز هنگامی که اسپن و tamarack در اطراف دریاچه در حال لباس پوشیدن و در طلا و هوا است و یک پهلو به آن است. سپس slabside crappies جویدن گاهی آنقدر سریع است که من و بابا دو برابر خواهد شد تا هر وضعیتی وخیم در یک ماهی. چنین اقدامی می افزاید: به ما دوستانه و سنتی بحث در مورد کسی است که بهتر ماهیگیر. (فقط به عنوان من از دست دادن یک ماهی می آورد جلو بابا نظر "احمق بچه. من آموخته به شما همه چیز را من می دانم و شما هنوز هم نمی دانم هر چیزی است.")

حتی زمانی که هیچ چیز اما گوزن مگس ها و پشه ها به گاز گرفتن, آن را خوب است که در دریاچه. توسعه نیافته و از راه دور آن است که خانه و یا آهنربا به حیات وحش است. گربه و سمور را swum با ما به عنوان ما صید. عقاب افزایش یافت سربار به دنبال خود گرفتن. صبح مه کمرنگ شده اند به فاش کردن یک دوجین قوها در گوشه ای از دریاچه. ما به تماشای گوزن ها به آب برای نوشیدن و دیده شده است توسط یک لون پنهان در لانه خود را.

A common loon sits on its nest, watching as Dad and I troll by. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

مشترک لون نشسته در آن لانه تماشای من و بابا ترول توسط. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

ما در گذشته در دریاچه در اوایل این ماه ماهیگیری دو شب. اولین شب تنها ماهی ما کوچک بود, northern من رو در اواخر روز.

شب بعد از آن نگاه مانند ما بودند skunked که ما trolled به فرود هنگامی که پدر و قلاب گیر. سپس مانع شروع به حرکت در حرکات تند و سریع و غواصی شیوه ای از شمال. من عقب نشسته و تماشا به عنوان پدر بازی یک مبارز پایک در panfish دکل. دو سه بار او به ارمغان آورد و ماهی نزدیک به قایق فقط برای شمال به درایو دوباره میله خم شدن بیش از و خط کشیدن بیرون.

وقتی که بابا رو هفت پوند شمالی در کنار قایق من مشبک آن را به سرعت unhooked آن و بازگشت آن به دریاچه.

"شما لازم نیست بزرگ قلاب برای گرفتن ماهی بزرگ" پدر گفت.

یا زمان های خاص در آب است که به یاد می آورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب