Covid آزمون باید پیگیری بار ویروسی هم می گوید: جدید ICMR مطالعه

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 4:25:58 am برخی از کار

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 4:25:58 am
برخی از کارشناسان هشدار داده اند که بی نظمی در سواب برداری می تواند درهم و برهم کردن بار ویروسی نتایج.

تنها هفت درصد از coronavirus نمونه یک "بار ویروسی بالا" — به این معنی که این افراد را به طور متوسط انتقال عفونت به 6.25 افراد دیگر است.اکثریت قریب به اتفاق (84%) کم infectiousness, انتقال به تنها 0.8 افراد به طور متوسط. نه درصد متوسط دارند بار ویروسی.

بار ویروسی اشاره به مقدار یک ویروس در یک ارگانیسم است و بازتابی از چگونه به سرعت این ویروس تکرار.

این یافته های جدید توسط ICMR موسسه ملی بهداشت شغلی (NIOH) احمدآباد بر اساس یک مطالعه از بیش از 1000 نمونه های جمع آوری شده در کشور در آوریل و مه. نتایج خواهد شد به ICMR هند, مجله علوم تحقیقات پزشکی (IJMR) این هفته و بر نیاز شامل بار ویروسی ارقام در Covid گزارش آزمون.

این فرض بر اهمیت توجه به این که بسیاری از کسانی که تست مثبت بدون علامت هستند.

گفت: یک مقام رسمی از موسسه: "با بار ما شاهد در گجرات ما باید آزمایش بار ویروسی و قرنطینه فوق العاده-پخش'. مشاهده کردیم که بار ویروسی است بسیار قوی عامل تعیین کننده. چند نفر از گسترش بیشتر عفونت ها و اکثر مردم گسترش بسیار کمی عفونت — این مشاهده شده در مطالعه ما."

یکی از شاخص بار ویروسی است "Ct ارزش" یا چرخه آستانه.

RT-PCR آزمایش برای Covid استفاده از سیگنال های فلورسنت برای تشخیص اسیدهای نوکلئیک. Ct ارزش است تعداد چرخه های مورد نیاز در ماشین برای فلورسنت سیگنالینگ برای عبور از سطح پایه از ماشین است. کم ارزش رو به معنی یک بار ویروسی و بالعکس.

"RT-PCR به عنوان در حال حاضر به مثبت و منفی, اما ما نیز باید گزارش Ct (چرخه آستانه) ارزش. که با ارزش ما می توانیم شناسایی بالا-متوسط و یا کم بار ویروسی. آن است که به طور خودکار داده شده در روش RT-PCR آزمون به هر حال, اما ما نیاز به تغییر آزمایش ما سیاست بنابراین این مقدار نیز جمع آوری شده توسط آزمایشگاه تست."

یک مقام رسمی گفت: هند اکسپرس که ICMR است دیدن Ct ارزش های بین 23 تا 40 برای Covid تست. زیر 35 مثبت است بالاتر از 35 منفی و 35 خواهد نیاز به تکرار تست.

برخی از کارشناسان هشدار داده اند که بی نظمی در سواب برداری می تواند درهم و برهم کردن بار ویروسی نتایج. اما با استاندارد سواب شیوه های گزارش اجازه می دهد برای "dose-response curve" برای عفونت است که می تواند نقشه های ویروسی مقدار با بیماری شدت و infectiousness.

NIOH محققان نمی ادغام داده های بالینی به رعایت همبستگی بین ویروسی بارهای سن و بیماری های زمینه ای و یا شدت بیماری است. این مقام گفت که افرادی که بیشتر سیستم ایمنی به خطر بیافتد و کمتر مقاوم به این ویروس می تواند بالاتر ویروسی بارهای.

این مقام همچنین گفت که روند تحقیقات در خارج از هند نشان می دهد ارتباط بین بار ویروسی و شدت بیماری است. یک نمونه از این تحقیقات اولیه یک لانست paperin مارس از چین که شدید بیماران ویروسی بارهای بودند که شصت بار به عنوان بسیاری به عنوان فرم خفیف ویروس.

رسمی گفت: "به عنوان مثال چرا ما دیدن پزشکان آلوده شدن در چنین نرخ ؟ آنها احتمالا بیشتر در معرض مبتلا به بالا ویروسی بارهای."

این تحقیقات هنوز در رقابت. قبل از چاپ مقاله از لومباردی در ماه مارس را به عنوان به خوبی به عنوان جدید مجله پزشکی انگلستان مقاله در ماه مارس هیچ تفاوت در بار ویروسی بین علامت دار و بدون علامت در بیماران. این امر سیگنال مشابه توانايی انتقال بین بدون علامت و علامتدار مردم است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن