فکر بزرگ: Ecolibrium3 کار با داوطلبان به تولید 360,000 صورت سپر

"ما اول 10,000 انجام می شود بنابراین ما فقط باید 350,000 به" نرم و صاف و گفت خنده. "و اگر شما فکر می کنم 360,0

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

"ما اول 10,000 انجام می شود بنابراین ما فقط باید 350,000 به" نرم و صاف و گفت خنده. "و اگر شما فکر می کنم 360,000 ترسناک است من ریاضی را انجام داد و برای آن که بسیاری از چهره, سپر, آن طول می کشد 1.44 میلیون اساسی می باشد."

Ecolibrium3 است که بهره گرفتن از یک داوطلب ارتش برای متوقف کردن تلاش بسیار دشوار بخشی از پرداخت آن را به جلو تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) پروژه در حال وقوع در مرکز میراث. ایده این است که به همکاری با گروه های داوطلب محلی برای مونتاژ چهره سپر برای محافظت از کارگران در خط مقدم coronavirus همه گیر در حالی که در همان زمان به جمع آوری پول برای سازمان های غیر انتفاعی منطقه.

Ecolibrium3 پر خواهد شد 60 چهار ساعته داوطلب جلسات به جمع آوری 360,000 صورت سپر فاصله را در حدود 30 تا 35 داوطلبان در مرکز میراث برای هر جلسه. یکی دیگر از 30,000 ماسک صورت ارائه خواهد شد به اعضای جامعه با تولید کننده یخ رودخانه پیشرو در این پروژه در حالی که تولید این صورت سپر مواد.

Emily Dehmer assembles a face shield Friday. She attended the event with her in-laws to “do the little we can.” (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

امیلی Dehmer مونتاژ چهره سپر جمعه. او با حضور در این رویداد با او در قوانین به "کمی ما می توانیم." (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

اریک Siljendahl ایالات متحده بانک لینکلن پارک مدیر شعبه بخشی از حدود 15 تا 18 آمریکا کارکنان بانک و همچنین دلوت LISC (محلی طرح های پشتیبانی شرکت) که تن به تن در روز پنج شنبه به صورت سپر. در شب جمعه, حامیان Wildwoods داوطلب.

"ما مرتب از کیکآف گروه برای آن و من فکر می کنم ما در نیمه خوکچه هندی نیز در تلاش برای کشف کردن که چگونه بسیاری از ما می تواند به طور متوسط در هر ساعت" Siljendahl گفت. "ما یک زن و شوهر زمان محاکمه شما می توانید می گویند. آن است که تعداد دیوانه (360,000) اما سیستم کار می کند. هنگامی که شما سیستم خود خواهید آن را بیش از حد بد است."

هدف از هر چهار ساعت جلسه به تولید 6,000 صورت سپر در حالی که 1000 دلار داده خواهد شد و به یک غیر انتفاعی و یا خیریه برای تلاش.

تمام داوطلبان ثبت نام در سلامت چشم پوشی به عنوان بخشی از امضای روند. آنها به راحتی فاصله و پوشیدن ماسک. ضد عفونی کننده دست در دسترس است در تمام جداول.

داوطلبان را با پلاستیک سپر چوب در کف باند به بیش از فرد پیشانی و سپس جزء اصلی در الاستیک در هر دو طرف به شکل کمی شیرازه.

A volunteer assembles a face shield Friday. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

یک داوطلب مونتاژ چهره سپر جمعه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"این بیش از حد دشوار است شاید یک دقیقه به ازای هر واحد" Siljendahl گفت.

Siljendahl یکی از سریع تر هستند. او لنگ از 26 در 15 دقیقه طول.

"این رفتن خوب," او گفت:. "ما بسیاری از ما کارکنان بانک کار از خانه در حال حاضر, بنابراین آن را خوب است برای دیدن برخی از آنها را ما دریافت کنید اغلب. آن را سرگرم کننده بود."

آنها حتی بازی موسیقی برای آنها.

"باب دیلن و سنگ نورد" Siljendahl گفت:. "راست تا کوچه من. من نمی تواند شکایت."

نرم و صاف و امیدوار است دیگر کسب و کار و سازمان را به دنبال کت و شلوار. هدف این است که برای رسیدن به 360,000.

در حالی که Ecolibrium3 تمرکز در Northland آنها مایل به کمک به هر کجا که نیاز وجود دارد و تخفیف در دسترس هستند.

یکی از اولین دستورات بود با کليه پزشکی در نیومکزیکو به کمک در کار با بیماران مبتلا به دیابت.

"بسیار شبیه به ما تخفیف برای مینه سوتا ما کاملا PPE به دست افرادی که در یک نقطه داغ مانند این که" Slick گفت. "ما در حال تلاش به آنها را به عنوان مناسب که ممکن است. ما می خواهم به تاکید گرفتن این سپر به خط مقدم سازمان ها و ماسک های صورت برای گروه های آسیب پذیر هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19."

Volunteers assemble face shields Friday. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

داوطلبان جمع آوری سپر چهره های جمعه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

کمک کردن

گروه ها و یا افراد داوطلب می توانند با مراجعه Ecolibrium3.org آنلاین.

برای خرید سپر چهره یا ماسک صورت بازدید payitforwardppe.com. محدوده قیمت از $1.50-$4.50 با حداقل سفارش 100.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن