آموزش ذهن برای هند شطرنج GMs

برخی از هندی شطرنج استاد بزرگ که در حال حاضر پزشکان یوگا و مدیتیشن قرار گرفتند آنلاین جلسه آموزش ذهن با Sri Sr

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

برخی از هندی شطرنج استاد بزرگ که در حال حاضر پزشکان یوگا و مدیتیشن قرار گرفتند آنلاین جلسه آموزش ذهن با Sri Sri Ravi Shankar, بنیانگذار هنر زندگی در شطرنج جهان در روز دوشنبه.

در مقایسه با تمرین یوگا و مدیتیشن برای حمل یک تلفن همراه راوی شانکار گفت: "آن مفید است. این باعث می شود مردم خوشحال نگه می دارد و آنها را عاقل حساس و سالم است."

گرفتن تعادل

GM Vidit Gujrathi می خواستم به می دانم که راه به تعادل جزر و مد احساسات در حالی که برنده شدن و از دست دادن.

"تنها زمانی که وجود دارد یک شانس از دست دادن وجود دارد هیجان در برد. هنگامی که شما برنده شما انتظار حریف خود را به قدر استعداد خود را. شما باید همان نگرش هنگامی که شما از دست دادن و به حریف شما بازی خوب است. آن است که فقط در یک بازی نه جنگ. از دست دادن پر از بدبختی است در جنگ. در ورزش شما به اشتراک گذاشتن شادی با دیگران" گورو گفت.

به GM P. Harikrishna سوال در مورد اجتناب از اعتیاد به تکنولوژی گفت: تکنولوژی و رسانه های اجتماعی بسیار وسوسه انگیز است. به یاد داشته باشید برای قرار دادن گوشی خود را در حالت هواپیما و با طبیعت است. نذر برای محدود کردن استفاده از ابزارهای به احساس سالم و بهتر است."

افکار منفی

GM D. Harika نگران بود در مورد اشتباه در کلید مسابقات به دلیل افکار منفی. "ماهیت افکار به گونه ای است که هنگامی که شما را در برابر آنها باقی بماند. اجازه دهید آن را. آیا توجه بیش از حد. شما می توانید انجام پرانایاما و مدیتیشن و شعار مانتراها برای مقابله با اضطراب" راوی شانکار اظهار داشت.

GM S. P. Sethuraman می خواستم به احساس انگیزه اما بدون بار از انتظارات است. "تعجب بیشتری به شما می دهد شادی. آن است که شما نباید انتظار" راوی شانکار اعلام کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن