3M باز برگزار خواهد شد در ماه ژوئیه در بلین اما نه در مقابل طرفداران

پس در خط اول چهار PGA Tour وقایع بازی در تور بازگشت به گلف از جمله آخر هفته گذشته چارلز شواب چالش TPC شهرهای د

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

پس در خط اول چهار PGA Tour وقایع بازی در تور بازگشت به گلف از جمله آخر هفته گذشته چارلز شواب چالش TPC شهرهای دوقلو رویداد در ماه جولای برگزار خواهد شد و بدون طرفداران در می ایستد.

3M باز به دست آورد از تصویب آن در هیئت مدیره تور و ایالت مینه سوتا بیش از آخر هفته.

"ما قطعا خوشحال" مدیر مسابقات مایک ولش گفت. "ما در حال نا امید که طرفداران ما قادر نخواهد بود به آن را ببینید در فرد است. بدیهی است که آنها قادر خواهید بود به تماشای آن در تلویزیون."

3M, باز, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 23-26 حال امیدوار به میزبان تعداد کمتری از تماشاگران در حدود 3000 تا 4000 در هر روز. مراسم یادبود این مسابقات در اوهایو آخر هفته قبل از 3M باز خواهد بود که برای اولین بار PGA Tour رویداد به میزبان طرفداران در میان رمان coronavirus همه گیر است که تعطیل بسیاری از این کشور در اواسط ماه مارس — حدود 8 ، 000 طرفداران در هر روز.

"ما تا به حال برنامه های موازی در محل اجازه می دهد برای تعداد محدودی از تماشاگران بر اساس" اجرایی مدیر مسابقات Hollis Cavner در بیانیه ای گفت: "اما ما درک می کنیم نیاز به انجام این رویداد در این مد به عنوان ما همچنان به بهبود یافتن از این بیماری همه گیر."

PGA Tour کمیسر جی موناهان به خبرنگاران گفت: یکشنبه هفته گذشته این مسابقات در فورت ورث تگزاس رفت "در مورد به عنوان به خوبی به عنوان ما می تواند امیدوار است."

"چیزی که من واقعا باید متمرکز بر شدت رقابت و شدت که شما می بینید و تجربه از بازیکنان و اینکه آیا آن کسانی که باز توپ را روی گوه عکس های آخرین روز از دور (شنبه) در سراسر این دوره از روز (یکشنبه) من همان سطح من همان احساس را در معده من به عنوان من به تماشای این بازیکن در رقابت برای PGA Tour پیروزی روز یکشنبه" موناهان گفت. "اما نه از فن roars, برای دیدن بازیکنان راه در پاسخ هنگامی که آنها در حال ساخت birdies وجود دارد و نه سر و صدا منظورم این است که یک واقعیت جدید برای همه ما است. اما به عنوان یک آشکار فن من هنوز هم احساس شدت و من فکر می کنم که آنچه طرفداران در حال تجربه نیز هست."

ولش با اشاره به "شماره 1 دلیل" برای این مسابقات است که برای جمع آوری پول برای سازمان های خیریه محلی. در حالی که کسانی که در موسسات خیریه را هنوز اعلام نشده آنها انتظار می رود به مرکز COVID-19 امداد و کمک به بازسازی شهرهای دوقلو.

"ما در حال رفتن به قادر به بازگشت درست مثل ما در سال گذشته" ولش گفت.

ولش اشاره کرد در ماه گذشته که 3M باز خواهد ارائه بازپرداخت به شرکای تجاری شرکت های بزرگ را ساخته اند که سرمایه گذاری و طرفداران که بلیط خریداری شده اما امید است که بسیاری هنوز هم انتخاب کنید به من بدهید.

وجود دارد یک فرصت 3M را باز نمی توان در این همه سال و آن هم با گذشت هر روز و هفته که آمد و رفت و بدون نیاز به تایید از دولت است. جان دیر کلاسیک برنامه ریزی شده از جولای 9-12 در ایلینوی در حال حاضر لغو شده است چرا که دولت محدودیت.

ولش گفت: فرمانداری در زمان "یک نگاه" در عملیات برنامه ریزی است که از نزدیک در خط با PGA Tour بازگشت-به-بازی بازی طرح که شامل تست و غربالگری برای بازیکنان و افزایش مواد ضد عفونی کننده و برنامه بهداشت.

3M باز نمی ویژگی مهمان نوازی, چادر, یا, و, داوطلب پایه خواهد بود کوچکتر از حد معمول است. اما حامیان شرکت باقی خواهد ماند درگیر از طریق پنج شنبه و جمعه pro-ams که هنوز هم برگزار خواهد شد و مهمتر از همه هنوز هم وجود دارد خواهد بود یک مسابقه.

"ما قطعا می تواند قرار داده در یک برنامه تلویزیونی برای Minnesotans به مطمئن شوید که آنها احساس افتخار در مورد آن" ولش گفت. "بسیاری از کار سخت توسط بسیاری از مردم ... رو به این نقطه است. آن را به خوبی به دیدن میوه از نیروی کار آن را فقط رفتن به نگاه کمی متفاوت این سال است.

"این رفتن به متفاوت خواهد بود اما من فکر می کنم که این همه گفته و انجام داده, آن را فقط رفتن به فصل دیگری در کتاب امیدوارم چه 3M باز است. برای ما آن را فقط اتفاق افتاده در سال 2. اما ما در حال هیجان زده در مورد آن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب