مرد چهره اتهام ضرب و شتم پس از صورت-کاهش حادثه در هیبینگ

تیموتی لوئیس Streling, 33, متهم شده است با حمله درجه دوم پس از یک درگیری در اوایل صبح روز سه شنبه که در آن او

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

تیموتی لوئیس Streling, 33, متهم شده است با حمله درجه دوم پس از یک درگیری در اوایل صبح روز سه شنبه که در آن او گفته کشیده چاقو و کاهش مواجهه با یک مرد که او را برای مواجه درخشان چراغ قوه به یک camper پارک شده در همسایه خود را حیاط.

در حدود 12:50 صبح هیبینگ پلیس در پاسخ به یک گزارش از حمله با قربانی گرفته به فرویو محدوده بیمارستان جایی که او مورد نیاز چندین بخیه برای بستن زخم چاقو به بینی خود را.

پلیس مصاحبه با قربانی در بیمارستان و مطلع شدند که Streling اقدام به ترک صحنه بر روی یک دوچرخه پس از مواجه شدن به تکاپو با توجه به شکایت کیفری. قربانی ادامه داد: به دنبال او و اقدام به 911 تماس بگیرید اما خود گوشی نیست خدمات.

Timothy Lewis Streling

تیموتی لوئیس Streling

مرد گرفتار به Streling زدم او دوچرخه خود را و تلاش برای ایجاد یک شهروند بازداشت اما Streling کشیده چاقو و آن چرخش و برش و مرد قبل از فرار.

در 5:38 صبح شنبه پلیس در پاسخ به یک گزارش به یک مبارزه بین دو مرد دوباره. قربانی گفت: او تا به حال شده است به تماشای یک دوربین مدار بسته و او را دیدم ضارب قدم زدن در کوچه پشت خانه اش. او دوباره مواجه Streling و موفق به پین کردن او به زمین در حالی که همسر او به نام پلیس.

هنگامی که پلیس رسید و سوال Streling او هرگونه قصد ورود به camper که او گفت که او به سادگی بررسی برای تعیین اگر آن را متعلق به او را به عنوان او به تازگی به دست آورد یکی. Streling که بی خانمان است گفت: مردی که در مواجهه او زدم و او را از دوچرخه خود را پرتاب کرده بود یک زن و شوهر از مشت که از دست رفته قبل از او رسیده برای خود تاشو چاقو در دفاع از شکایت گفت.

اگر محکوم Streling می تواند تا هفت سال زندان و/یا $14,000 خوب است.

Streling به نظر می رسد در دادگاه روز پنجشنبه همچنان در حضانت St. Louis County Jail. او وثیقه تعیین شد در $35,000.

این نیست Streling اولین قلم مو با قانون است. در سال 2008 او به اعدام محکوم شده به صورت سه منازل به قصد سرقت در Kandiyohi County و به اعدام محکوم شده در سه فقره سرقت در Stearns County در سال 2011.

در سال 2015 او محکوم شد برای رانندگی در حالی که مست. در سال 2016 به حبس ابد محکوم کرد در Anoka County برای تراکنش های مالی کارت تقلب. و در سال 2017 او محکوم به سرقت گاز از یک self-service station و رانندگی پس از ابطال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن