صبح خلاصه: COVID-19 واکسن مهلت به معنای قطع نوار قرمز می گوید ICMR; هند تعیین شده برای مذاکرات بیشتر در لاک و بیشتر

هندی شورای تحقیقات پزشکی (ICMR) گفت: در بیانیه ای در روز شنبه نامه ای در اوایل این هفته توسط آن مدیر کل Balram

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

هندی شورای تحقیقات پزشکی (ICMR) گفت: در بیانیه ای در روز شنبه نامه ای در اوایل این هفته توسط آن مدیر کل Balram Bhargava بود به "برش غیر ضروری نوار قرمز" و "سرعت بالا در استخدام شرکت کنندگان".

در هند 60 درصد از COVID-19 بیماران حداقل یک co-عوارض و نزدیک به 78 درصد از آنها زیر 50 می گوید: داده ها از یکپارچه نظارت بیماری برنامه (IDSP) و وزارت بهداشت بدن است که وظیفه نظارت بر شیوع بیماری در سراسر کشور است.

یک روز پس از نخست وزیر نارندرا سفر به قلمرو اتحادیه Ladakh دولت در حال آماده شدن برای دور بعدی نشست ویژه نمایندگان هند و چین در مرز سوال' به عنوان آن به نظر می رسد برای نظامی و اقدامات دیپلماتیک برای کاهش تنش ها در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در لاداخ به گفته یک مقام ارشد وزارت رسمی.

این "رو به وخامت" اوضاع در خط کنترل در Kashmir در کشمیر آمد مورد بحث میان وزیر امور خارجه چین وانگ یی و وزیر خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در روز جمعه با توجه به اظهارات از اسلام آباد و پکن است.

بیمارستان نظامی بازدید نارندرا نخست وزیر در له در روز جمعه بود که بخشی از این بحران گسترش ظرفیت 100 تخت با توجه به COVID همه گیر و بسیار بخشی از بیمارستان عمومی مجتمع ارتش گفت: در روز شنبه در پاسخ به پرسش ها در مرکز.

روز پس از ایستادن در بین هندی ها و چینی ها سربازان در Galwan ولی در لاداخ هند ارتش را آغاز کرده است فرایند به کارگیری 1,800 باربرها به طور موقت در آروناچال پرادش. مقامات گفت: سه شرکت می تواند مطرح شود در هماهنگی با دولت کار گروه. یکی از این شرکت ها است که برای Tawang منطقه شده است که مرکزی به چین ادعا می کنند بیش از به دولت پس از سال 1962 تجاوز

خانه ایستگاه افسر (شو) از Chaubeypur PS در کانپور به حالت تعلیق در آمد در روز شنبه بیش از اقدامات مشکوک در حمله یک تیم پلیس منجر به کشته شدن هشت پلیس در یک عملیات برای دستگیری این مجرم تحت تعقیب Vikas Dubey.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از ایالات متحده ارسال یک پیام همبستگی با هند در طول تعطیلات آخر هفته. سخن گفتن از رئیس جمهور آمریکا صادر شد رسمی خود را در حساب های رسانه های اجتماعی پس از نارندرا نخست وزیر خواست او را در 244th روز استقلال ایالات متحده است.

این Odisha دولت روز شنبه اعلام تعطیلی کامل در کاتک تا جولای 8 دلیل افزایش COVID-19 موارد است. همه غیر ضروری مغازه ها بسته خواهد شد و غیر ضروری سفر ممنوع کاتک Municipal Corporation (CMC) گفت: در اطلاع رسانی.

بیهار وزیر Nitish کومار و 14 کارکنان از CMO آزمایش منفی برای COVID-19 روز شنبه, منابع رسمی گفت. با توجه به منابع یکی از 15 کارکنان ارشد در دفتر وزیر که تا به حال تحت تست شد مثبت برای عفونت است.

بانکی در تناسب اندام و تجربه پیشین مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره بوکسور سونیا کف در حال کار بر روی یک طرح مخفی' به ضرب و شتم او جوانتر مخالفان در این کشور قبل از به دنبال یک اسکله برای بازی های المپیک توکیو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن