Maharashtra: یکی دیگر از 10000 پرسنل به استخدام برای از بین بردن بار پلیس در زمین

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 2:30:27 am از سه شنبه 5,435 پرسنل پلیس

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 2:30:27 am
از سه شنبه 5,435 پرسنل پلیس تا به حال آزمایش مثبت و 1,089 از آنها تا به حال عفونت فعال. تا کنون 71 پرسنل در برابر ویروس. (فایل)

دولت را جذب 10,000 اضافی پرسنل پلیس به منظور کاهش بار بر روی یک کشیده نیروی مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر.

صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh و گفت: با توجه به وضعیت نظم و قانون ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر و مستند پلیس ایالتی نیاز به پرسنل اضافی.

از سه شنبه 5,435 پرسنل پلیس تا به حال آزمایش مثبت و 1,089 از آنها تا به حال عفونت فعال. تا کنون 71 پرسنل در برابر ویروس. همچنین کارکنان بیش از سن 55 و با هدایت شده اند و خواسته یا ماندن در خانه و یا محل کار از دفاتر به دور از مردم است. پلیس ایالتی است که 2.5 لاخ کارکنان نیز تا به حال به لغو آن سالانه استخدام درایو برگزار شد هر تابستان برای پر کردن جای خالی.

"تصمیم به استخدام 10,000 بیشتر پرسنل در جلسه گرفته شد با (وزیر دارایی) Ajit Pawar در روز سه شنبه. وزیر (Uddhav Thackeray) است و با توجه به تصویب" Deshmukh گفت.

در حالی که او فاش نشد جزئیات Deshmukh گفت که استخدام درایو ارائه شده خوب فرصت اشتغال برای زنان و مردان جوان در ماهاراشترا روستاها و شهرستانها.

دولت در همین حال نیز تصمیم به ایجاد آن اولین گردان یا گروه متشکل منحصرا از زنان در حالت ذخیره نیروی پلیس (SRPF). Deshmukh گفت: گردان خواهد بود بر Katol در ناگپور منطقه حوزه که از آن او انتخاب شده است چهار بار به عنوان یک MLA.
"ما را جذب و آموزش 1,400 زنان و به زودی شناسایی 100 هکتار زمین برای پایگاه خود را," او اضافه شده است.

از آنجا که پایه و اساس آن در سال 1948 SRPF تنها جذب مردان است. آن زمان قدرت 16,000 تقسیم شده است 16 گروه بر اساس در سراسر کشور. تنها دو زن افسران – مدیر کل اضافی از پلیس Archana Tyagi که سر زور و IPS افسر Neeva جین که فرمانده آن گروه 1 مستقر در پونا.

ارشد SRPF رسمی گفت که این پیشنهاد برای زنان گردان تا به حال شده است در انتظار دولت برای حداقل دو سال. "زنان خواهد بود و استخدام در سه مرحله. هنگامی که آنها در حال آموزش دیده گروه دیگری تشکیل خواهد شد در Katol و نیروهای جدید خواهد بود مستقر در تظاهرات که در آن زنان در حال شرکت کنندگان و عمل به عنوان رزرو به طور منظم نیروهای اضافی در هر کجا که حضور پلیس مورد نیاز است" رسمی اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب