تنیس | مبارزات خود را کمک به شما برنده می گوید Ramkumar Ramanathan

این مستند به ایالات بازیکنان تنیس و Ramkumar Ramanathan هیجان زده است که هسته جلسات تمرین که او آغاز شده در ما

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

این مستند به ایالات بازیکنان تنیس و Ramkumar Ramanathan هیجان زده است که هسته جلسات تمرین که او آغاز شده در مارس 30 گسترش یافته و به حدود 70 جذب کرم از تنیس.

"همه ما متصل در زوم, هر روز 5 p. m. و انجام ورزش به مدت یک ساعت. هر روز ما یک کاپیتان و تمرینات جدید پیشنهاد و تلاش. Rohan Bopanna, سانیا میرزا Arjun Kadhe یوکی Bhambri, Purav رجا ویشنو Vardhan محک Jain, Sathwika سما و بسیاری از جوانان پیوسته اند و بسیاری از آنها به طور منظم. سطح انرژی فوق العاده است" گفت: Ramkumar.

تعامل سالم

آن است که نه فقط ورزش است اما وجود دارد مقدار زیادی از تعامل سالم کمک می کند که جوانان به تعداد زیادی یاد بگیرند. این گروه همچنین آن را یک نقطه برای قرار دادن با هم فردی تولد ولنتاین برای دنیس Shapovalov و ارسال آن سراسر به او را از طریق Bopanna خود را دو برابر شریک در تور.

"Shapovalov به ما ملحق شد و ما تا به حال 20 دقیقه ای سرگرم کننده در جلسه با او. او در پاسخ به همه این پرسش ها و الهام گرفته از بازیکنان گفت:" Ramkumar که آیا ورزش خود را در تراس.

او روشن است در مورد اصول اولیه برای توسعه است.

"مبارزات خود را کمک به شما برنده شوید. باید صبر آموزش سخت از آن لذت ببرید. Don't stop believing. به همه نوع. و خودتان را احاطه کرده با یک دایره از دوستان خوب," او توضیح داد: فلسفه او.

Ramkumar ابراز قدردانی به مربی T. Chandrasekaran برای راهنمایی در طول سال. آشکار او روش برخورد با نقاط Ramkumar گفت: "در حال حاضر تمرکز. افکار منفی آمده است تنها زمانی که شما شروع به فکر کردن در مورد نتیجه."

مثل همه Ramkumar منتظر است برای بازگشت به مدار به عنوان یک فرد بهتر و بازیکن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب