کم پول کشاورزان به تغییر سیستم داد و ستد کالا برای اطمینان از بچه های آموزش و پرورش

نوشته شده توسط Santosh سینگ | Nayagaon (بگوسری) | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 2:08:18 am Nishu مطالعا

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | Nayagaon (بگوسری) | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 2:08:18 am
Nishu مطالعات با برادران Nirbhay و Arpit در Nayagaon, بگوسری. (اکسپرس عکس Santosh سینگ)

Nishu Kumari یک کلاس نهم دانش آموز در یک مدرسه دولتی, مدرسه مشغول به تحصیل است با برادرش Nirbhay کلاس هفتم دانشجو و پسر عموی Arpit کلاس من دانش آموز. پدربزرگ خود را Bhagirath سینگ است که نگه داشتن یک ساعت مچی بر روی آنها به عنوان سه به پایان مشق شب خود را قبل از خصوصی Subodh سینگ می رسد.

Nishu پدر Shivjyoti کومار یک کشاورز می گوید: بسیاری از والدین در روستای خود Nayagaon در بیهار را بگوسری منطقه در حال حاضر بسته به تدریس خصوصی برای بخش خود را' آموزش و پرورش به عنوان وجود دارد هیچ نشانه ای از مدارس باز کردن در هر زمان به زودی و بسیاری از آنها پیدا کردن آن را دشوار است به دنبال کلاس های آنلاین با توجه به ضعیف اتصال به اینترنت. کلاس های در حال پخش در Doordarshan بیش از حد پیدا کرده اند و چند داوطلبان در منطقه به عنوان بسیاری از همین حالا باید تلویزیون; یکی از راه طبیعت از درس و محتوای منسوخ شده است همچنین موفق به جذب دانش آموزان می گویند ساکنان محلی است.

Shivjyoti 40 quintal گندم از زمین های خود را پس از به اشتراک گذاری برداشت و او را دادن بخشی از آن به Subodh سینگ به عنوان پرداخت برای شهریه.

"گندم است ما پول نقد. چندین کشاورزان به گندم به عنوان شهریه در اکثر موارد.معلم به اتهام تومان 1000 دلار در هر ماه برای تدریس به مدت یک ساعت روزانه می گوید:" Shivjyoti.

سن-پیر داد و ستد سیستم به نظر می رسد که بازگشت به رودخانهای مناطق Matihani و بگوسری با اکثر کشاورزان گفت: آنها را دیده اند و نه مقدار پول نقد در سه ماه گذشته است. کشاورزان در منطقه نیز کشت ذرت, اما شده است وجود دارد کمی فروش ذرت با توجه به قیمت پایین, ساخت گندم نقدی خود را در زمان Covid-19 و مستند.

Shivjyoti می گوید چند وجود دارد داوطلبان برای ذرت به عنوان هر خانوار به آن مجهز به کشاورزان منتظر قیمت های بهتر.

Nayagaon با جمعیت حدود 3500 دارای نزدیک به 1000 schoolgoing کودکان است. در حالی که بسیاری از آنها در حال ثبت نام در مدارس دولتی در این روستا در حدود 10 درصد به مدارس خصوصی در این نزدیکی هست. این روستا دارای برخی از مردم در دفاع از خدمات اما اکثریت را تشکیل می دهند از کشاورزان که رشد گندم و ذرت.

Sudhir سینگ است که در میان 20-عجیب و غریب تدریس خصوصی که آموزش دانش آموزان در داخل و اطراف روستا و آنها هرگز به عنوان مشغول به عنوان آنها شده اند در سه ماه گذشته. چند تن از آنها در حال حاضر آموزش سه به چهار دسته از دانشجویان یا در خانه های خود از دانشجویان یا دانش آموزان خانه.

Sudhir سینگ که می گوید او شده است به تدریس برای حدود 35 سال در حال حاضر می ایستد برای شارژ هزینه بسیار پایین تر نسبت به دیگر معلمان — Rs 200 در هر ماه. "من در مجموع 50 نفر از دانش آموزان و تقسیم آنها را در 10 دسته. من دنبال اجتماعی فاصله هنجارها و اطمینان از استفاده از ماسک در کلاس های من. من به تدریس در فضاهای باز در این روستا است. من خوشحال هستم برای کمک به علت از آموزش و پرورش در زمانی که مدارس و دانشگاه ها تعطیل می گوید:" سینگ به عنوان Shivjyoti یک بار خود گره.

معلم می گوید او هیچ مشکلی با گرفتن گندم در بازگشت برای درس های خود را به عنوان "هر کس نیاز به خرید گندم به هر حال".

Naresh سینگ یک روستایی می گوید: "ما لازم نیست زیاد پول نقد در حساب های ما. هر چه به سمت چپ شده است را کنار بگذارند و برای هر یک اورژانس پزشکی است." Naresh می گوید: اکثر کشاورزان نمی تواند فروش ذرت در این زمان با توجه به قیمت پایین از 1,100 تومان در هر quintal — قیمت در پیشنهاد شد 1,800 تومان در هر quintal سال گذشته است.

Shivjyoti دختر Nishu می گوید که آنها "مطالعه جدی هنگامی که یک معلم است که در حال حاضر". "مطالعه خود کار نمی کند فراتر از یک نقطه است. ما خوشحال هستند که پدر و مادر ما هستند بنابراین آگاهانه در مورد آموزش و پرورش ما."

علاوه بر Shivjyoti, دورگا سینگ Vishwanath سینگ و Arvind سینگ در میان کشاورزان که در حال پرداخت پول برای فرزندان خود درس با گندم. Ashutosh Jha, S K Jha و K Singh در میان دیگر تدریس خصوصی که هیچ مشکلی با این سیستم. "این مرحله موقتی است و خواهد شد می گوید:" Ashtosh.

سانجی سینگ ویژه مدیر پروژه بیهار آموزش و پرورش, پروژه, شورای, تحت وزارت امور خارجه وزارت آموزش و پرورش گفت: هند اکسپرس "ما شده اند برگزاری کلاس های آنلاین در Doordarshan بین 9 صبح تا 3 بعد از ظهر برای کلاس های من به XII اما ما باید یک ایده روشن در مورد چگونه بسیاری از دانش آموزان هستند در واقع به دنبال آنها. چالش ما این است که برای رسیدن به دانش آموزان ایجاد کرد. ما در حال کار بر روی ساخت یک سیستم است که شامل آنلاین و حداقل حضور فیزیکی از معلمان است."

بیهار در حدود 75,000 مدارس دولتی با حدود سه کرور دانش آموزان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن