دانشگاه مینه سوتا می پیوندد مدارس به چالش کشیدن دولت فدرال محدودیت های ویزا

پس از مهاجرت به ایالات متحده و گمرک اعلام کرد تغییر سیاست دوشنبه که جلوگیری از دانشجویان بین المللی از زندگی

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

پس از مهاجرت به ایالات متحده و گمرک اعلام کرد تغییر سیاست دوشنبه که جلوگیری از دانشجویان بین المللی از زندگی در این کشور اگر آنها تنها ثبت نام در کلاس های آنلاین دانشگاه مینه سوتا جمهور جوآن Gabel پنج شنبه اعلام کرد این سیستم پیوستن به کوتاهی amicus در حمایت از طرح دعوی در دادگاه است که چالش های دولت فدرال است.

دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست هر دو کالج ها که ارائه بسیاری از ترم پاییز کلاس های آنلاین در زمینه طرح دعوی در دادگاه در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه ماساچوست است.

طرح دعوی در دادگاه می پرسد برای دادگاه به اعلام دستورالعمل جدید غیر قانونی و جلوگیری از یخ و وزارت امنیت داخلی ایالات متحده از اجرای آنها.

به دلیل U M سیستم گسترده تصمیم به ارائه هر دو در فرد و کلاس های آنلاین در این پاییز یخ تصمیم نمی خواهد که به عنوان بزرگ تاثیر بر روی نزدیک به 6,200 دانشجویان بین المللی در سیستم Gabel در بیانیه ای گفت.

"اما ما نمی تواند ایستاده در وجدان خوب به عنوان بین المللی دانش آموزان مجبور هستند به خارج از کشور از طریق هیچ گسل از خود را," او گفت:. "ما از هرگونه همکاری بین المللی دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در پرسیدن که یخ بخشنامه لغو شود بلافاصله."

او افزود که موسسات آموزشی در حال ارائه آنلاین فرصت های یادگیری به منظور تطابق با توصیه های بهداشتی برای کاهش بزرگتر جمع آوری و ترویج فیزیکی فاصله به منظور به حداقل رساندن گسترش COVID-19 دستورالعمل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است با ابراز مخالفت از.

طرح دعوی در دادگاه U M حمایت متحده: "یخ عمل برگ صدها نفر از هزاران نفر از دانشجویان بین المللی با هیچ آموزشی از گزینه های در داخل ایالات متحده است. تنها چند هفته از شروع ترم پاییز این دانش آموزان تا حد زیادی قادر به انتقال به دانشگاه ارائه در دانشگاه, راهنما وجود یخ پیشنهاد که آنها ممکن است انجام این کار برای جلوگیری از حذف از کشور است. علاوه بر این برای بسیاری از دانش آموزان از بازگشت به کشورهای خود را برای شرکت در آموزش آنلاین غیر ممکن است غیر عملی, گران, و/یا خطرناک است."

دیگر بزرگ ده مدارس در حال پیوستن به U M در حمایت خود را از طرح دعوی در دادگاه از جمله دانشگاه میشیگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن