زنان هند انگلستان تور بر روی کارت

در حالی که وجود دارد عدم قطعیت در اطراف هندی مردان تیم کریکت بازگشت به اقدام از طرف زنان است به انگلستان تور ب

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

در حالی که وجود دارد عدم قطعیت در اطراف هندی مردان تیم کریکت بازگشت به اقدام از طرف زنان است به انگلستان تور برای سه سری که همچنین ویژگی های آفریقای جنوبی در ماه سپتامبر.

علاوه بر حصول اطمینان از تیم ملی ایمنی در این بیماری همه گیر — سری خواهد بود به احتمال زیاد انجام زیستی-حباب — هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) نیز نیاز به تعیین انتخاب اگر این سفر نهایی است.

غیر موجود

زنان پنل انتخاب شده شده است عملا غیر موجود از ژانویه تاکنون است.

هندو می داند که بحث بین BCCI و انگلستان و ولز Cricket Board (بانک مرکزی اروپا) در سه سری هستند "و در دوره". "همانطور که در حال حاضر مگر اینکه COVID-19 وضعیت بدتر, آن را تنها یک ماده از گرفتن دولت متهور و تور است" گفت: یک BCCI خودی ضروری به این تحولات است.

بانک مرکزی اروپا اجرایی تام هریسون اشاره کرده بود در امکان tri-سری بر روی یک سی پادکست در ماه گذشته.

این قابل درک است که تیم هند می تواند حرکت در اطراف اوت 20 و رعایت 14 روز انزوا دوره پس از فرود. سه سری می تواند جریان در اطراف سپتامبر 10.

انتخاب مورد نیاز

علاوه بر تامین امنیت دولتی ترخیص BCCI به آن عمل هم در انتخاب جبهه.

پنج نفر از اعضای قبلی کمیته به ریاست Hemlata کالا باید خود را در خدمت تصدی; این T20 جام جهانی انتخاب جلسه در ماه ژانویه نهایی خود را در انتساب.

در واقع در ژانویه 18, BCCI دعوت برنامه های کاربردی برای همه, پنج پست های خالی در پنل همراه با دو هر در ارشد و میانی انتخاب این کمیته.

آن را از پر خالی تنها در مردان پنل.

هنوز در انتظار

در حالی که کالا را تایید کرد روز چهارشنبه که او و همکاران او بوده است رها از وظایف خود را تقریبا یک دوجین سابق زنان بین المللی که برای اعمال این کار در حال انتظار برای شنیدن از BCCI.

"من شده اند در تماس با برخی از دیگران بود که اعمال می شود و هیچ یک از ما شنیده ام هر چیزی را از BCCI پس از 24 ژانویه که آخرین مهلت برای ارسال برنامه های کاربردی" گفت: یک نامزد خواست نامش فاش نشود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن