قانونگذاران اجازه Walz حفظ اورژانس قدرت greenlight کمک برای کسب و کارهای کوچک ضربه COVID-19

در اولین روز از ویژه قوه مقننه در جلسه سنا در یک 38-29 رای تصویب یک قطعنامه که ام رد تمدید زمان صلح و اورژانس

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

در اولین روز از ویژه قوه مقننه در جلسه سنا در یک 38-29 رای تصویب یک قطعنامه که ام رد تمدید زمان صلح و اورژانس در حالی که مجلس نمایندگان در یک 73-61 رای غرق پیشنهاد. این قطعنامه حمایت مورد نیاز از هر دو مجلس به نادیده گرفتن رژیم صهیونیستی است. تیم Walz منظور ادامه اضطراری از طریق جولای 13.

بحث آمد به عنوان تعدادی از COVID-19 مرگ و میر در کشور با صعود به 1,274 و موارد مثبت رسیده 29,795 بیش از 395,000 تست شده به تاریخ.

مجلس نمایندگان و سنا نیز پیشرفته $62 میلیون دلار کمک مالی و وام سرمایه گذاری برای صاحبان کسب و کار کوچک تحت تاثیر این بیماری همه گیر و دولت را تلاش برای محدود کردن آن است. و رهبران در هر دو مجلس گفت که انتظار می رود به تصویب بیش از 1.3 میلیارد دلار مطابق لایحه greenlight فدرال COVID-19 کمک برای شهرستانها و استان ها و حرکت رو به جلو پلیس پاسخگویی اقدامات است.

اما این ویژگی برای کسانی که قصد ندارد بلافاصله روشن جمعه. قانونی رهبران تقسیم شدند بیش از برنامه برای چه به پوشش در طول جلسه ویژه و زمانی که قانونگذاران خواهد بود قادر به بسته بندی کردن.

Walz در ابتدا صادر زمان صلح و اورژانس در ماه مارس برای مبارزه با COVID-19 همه گیر و آن را پس داده او را گسترده اقتدار نیاز به Minnesotans به ماندن در خانه تعطیل کردن مدارس و کسب و کار و ساخت لوازم و بیمارستان ظرفیت برای پیش بینی اوج بوده است. اورژانس نیز اجازه می دهد تا دولت به فعال کردن گارد ملی و قرعه کشی پایین فدرال فاجعه بودجه.

اما جمهوری خواهان گفت: همه گیر کند شده است و فرماندار نباید اجازه ادامه با گسترده اقتدار. به جای آنها گفت: قانونگذاران باید بزرگتر می گویند در پاسخ به تلاش.

"او می شود به تصمیم می گیرید که چه کسی برنده و چه کسی از دست می دهد و وجود دارد بسیاری از مردم در مینه سوتا که در کنار از دست دادن است که بسیار نا امید" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت. "این برای ما مهم است برای بازگشت به حالت عادی است."

دموکرات ها در عین حال گفت: تقسیم مقننه ناتوانی با هم کار می کنند نشان می دهد که قدرت باید با فرماندار. و آنها نگرانی در مورد پایان دادن به اورژانس بدون تصویب سیاست های که به جای حمایت از کارگران صاحب خانه و دیگران تحت دستور اجرایی.

"زمانی که مجلس نمی تواند همراه آن را بیشتر نشان می دهد به این دلیل است که استفاده از قدرت اجرایی مناسب است در این لحظه در زمان" مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک گفت.

اکثر متحده باقی می ماند تحت مشابه زمان صلح و شرایط اضطراری و چندین سازمان بهداشت و درمان پشتیبانی از فرمت.

پلیس پاسخگویی اقدامات teed در هر دو مجلس

خانه اعضای خود را آغاز جلسه با 8 دقیقه و 46 ثانیه سکوت به یاد داشته باشید جورج فلوید. یک ویدیو اسیر مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن برای همین طول زمان به عنوان او به نام برای کمک به. این ویدئو منتشر شد و رفت ویروسی پس از مینیاپولیس اداره پلیس در ابتدا با انتشار گزارشی در مورد فلوید مرگ که نیست ذکر است که یک افسر دوخته فلوید به زمین.

آمریکا گفت که آنها امیدوار به پیشرفت اقدامات به ممنوعیت سبد و جنگجو آموزش افزایش سلامت روان و د تشدید آموزش, صندوق, جامعه, پاسخ به کار در کنار افسران و صندوق جامعه شفا ابتکارات و ایجاد دفتر مستقل به نقد و بررسی موارد از نیروی مرگبار.

جمهوری خواهان مجلس سنا در ضمن سرزنش بازیگران در مینیاپولیس شورای شهر برای اقدام هر چه زودتر به نظم و انضباط مشکل افسران و تبلیغ عدالت کیفری اقدامات آنها در حال حاضر می خواهم گذشت. و آنها گفتند که می خواهم حمایت برخی از اقدامات مطرح شده توسط مردم رنگ و بومی حزبی از جمله ایالت ممنوعیت chokeholds ارائه مطلب محرمانه سلامت روان پشتیبانی از افسران و دوباره نوشتن گزارش مورد نیاز به صورت نمونه هایی از نیروی مرگبار.

"همیشه وجود دارد چند سیب بد است که باید کنده و این چیزی است که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن در اینجا" Gazelka گفت.

اما آنها مخالف قصد دارد به گسترش دادستان کل سازمان برای بررسی موارد از پلیس مربوط به نیروی مرگبار و رشد نقش دولت در پیگیری شکایات و تحقیقات به افسر سوء.

دموکرات ها گفت: آنها امیدوار به دیدن خواهان حرکت بیشتر از طرح های پیشنهادی خود را زیر فلوید مرگ است.

"به طور معمول, هنگامی که زمان می آید آنها می آیند با شل و ول, نشاط بسیار جدی پیشنهادات در عدالت کیفری اصلاحات" سناتور. جف هیدن D-مینیاپولیس گفت. "من احساس می کنم که این رو من احساس می کنم که این چیزی نیست که Minnesotans از همه گرایشهای شد درخواست ما را انجام دهد."

خانه پنل برنامه ریزی شده بود را به های مختلف پلیس پاسخگویی اقدامات شنبه و برنامه ریزی شده برای یک ساعت-طولانی شنوایی را به مکان شهادت. Gazelka گفت که او برنامه ریزی شده برای پایان دادن به جلسه ویژه توسط چهار شنبه, ژوئن 19, در حالی که Hortman گفت: نمایندگان مجلس نباید در عین حال تنظیم یک پایان-تاریخ با توجه به میزان کار در مقابل آنها.

مطابق با لایحه هنوز در آثار

قانونی روز جمعه گفت رهبران آنها هنوز هم امید برای پیشبرد لایحه استقراض برای تامین مالی عمومی پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور و به آنها گفت: قیمت این لایحه می تواند بزرگتر به صندوق کمک به تعمیر برخی از شورش ها که به دنبال فلوید مرگ است.

سنا قبلا موفق به پیشبرد $998 میلیون طرح و خانه غرق 2 میلیارد دلار طرح است. Gazelka روز جمعه گفت که حمایت از یک پیوند لایحه به عنوان بزرگ به عنوان $1.35 میلیارد اما دموکرات ها گفت: دولت باید با در نظر گرفتن یک heftier پیشنهاد.

ائتلاف بیشتر مینه سوتا شهرستانها گفت: عبور از یک پیوند لایحه در جلسه ویژه حیاتی بود و از آنها خواست قانونگذاران برای تصویب حداقل 1.5 میلیارد دلار استقراض لایحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب