Dahod: شرکت صاحب رزرو برای فرار تومان 22-کرور GST

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشرشده: ژوئن 13 سال 2020 5:35:05 am از کل ارزش از فرار از پردا

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشرشده: ژوئن 13 سال 2020 5:35:05 am
gst, goods and service tax, gst squad from vadodra, gst squad raid in vadodra, vadodra firms booked, vadodra firms booked for not paying tax, indian express news از کل ارزش از فرار از پرداخت مالیات, Rs 6.73 کرور بهبود در طول تحقیقات خود را. (بازنمودی)

مرکزی کالا و خدمات مالیات (CGST) اجرای تیم ملی از وادودارا در روز جمعه حمله کردند و دو شرکت مستقر در Dahod و رزرو صاحب آن برای فرار از مالیات به لحن تومان 22.73 کرور. در یک اقدام خاص اطلاعاتی ماموران با انجام یک جستجو در محل Siddhivinayak Trading Co. و Manish Trading Co. در Rabdal در Dahod.

در این حمله آن را آموخته است که متهم بدری پراساد Dubey است که مالک Siddhivinayak و مجاز امضاء در Manish Trading Co. جدای از آن, او همچنین در ارتباط با چهار شرکت به عنوان یک شریک از جمله Praful Trading Co., Dhananjay Trading Co., Shiv نورد فولاد و مدیر عامل Vrajeshwari جراحی خصوصی محدود است.

Dubey رزرو شده بود در زیر بخش مربوط CGST عمل پس از آن پیدا شد که او فرد کلیدی — شریک و مدیر مجاز فرد در تمام موارد فوق شرکت و اداره کار روز به روز از همه این شرکت ها و در مسیر خود همه فعالیت های مربوط به فرار از GST انجام شد.

با توجه به CGST مقامات همه از این شرکت به ترتيب عامل از همان قضیه بودند و درگیر در خرید قراضه از آهن و درگیر در تجارت و تولید قراضه و فولاد خفیف, نادیده گرفتن/نوار.

در جریان تحقیقات معلوم شد که شرکت های درگیر در فرار از GST با پرداخت leviable مالیات خود را به بیرون عرضه و گذشت در ورودی اعتبار مالیاتی (ITC) بود که در واقع پرداخت نشده به دولت و خزانه داری. همچنین مشخص شد که شرکت پرداخت شده است leviable GST در خرید تلخه از راه آهن تحت معکوس شارژ مکانیسم آزادی از CGST از وادودارا اعلام کرد. از کل ارزش از فرار از پرداخت مالیات, Rs 6.73 کرور بهبود در طول تحقیقات خود را.

در نظر داشتن سرایت طبیعت Covid-19 گیر متهم فرستاده شده است برای معاینه پزشکی. او تولید خواهد شد قبل از ارشد قضایی بازپرس وادودارا پس از ترخیص از بیمارستان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن