تامیل نادو دولت reimposes مستند در مادورای

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 5:02:52 am چنای جاده پوشیدن یک

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 5:02:52 am
Tamil nadu coronavirus, tamil nadu lockdown, chennai lockdown, coronavirus update, covid 19 update, indian express چنای جاده پوشیدن یک ترک نگاه در روز جمعه. (عکس: ANI)

تامیل نادو دولت روز شنبه اعلام کرد تشدید مستند در چند قسمت از مادورای منطقه از جمله معبد شهر از چهارشنبه. تعداد Covid-19 موارد در ادامه به افزایش در دولت با 2,710 گزارش روز دوشنبه — 12-بعد مستند در چنای و سه کشور همسایه منطقه انتظار می رود به تدریج دستگیری ثابت سنبله.

دولت گزارش کرده است در مجموع 62,087 Covid-19 موارد و 794 مرگ و میر از جمله 37 گزارش روز دوشنبه. مادورای دارای 849 موارد است.

"ردیابی آزمون و قرنطینه" حداکثر موارد است که استراتژی ما گفت: J Radhakrishnan, دولت, وزیر بهداشت. تامیل نادو است که تا کنون آزمایش 8.76 لاخ مردم است.

جنبش مردم در تعداد زیادی از چنای به دیگر مناطق پیش از این مستند باعث شده بیشتر موارد. Radhakrishnan گفت تیرووننملی, مادورای و Cuddalore گزارش بیشتر موارد. "آن است که تعداد موارد اما از آن است که همه چیز در مورد تست و quarantining آنها یک استراتژی برای اطمینان از مداخله به هنگام در حداکثر موارد," او گفت:, و اضافه کرد که تعداد تست در هر روز افزایش یافته است و از میانگین 13,000 30000 در یکی از آخرین هفته است.

Radhakrishnan گفت: کارشناسان پزشکی امیدوارم که این مستند در چنای کمک خواهد کرد برای جلوگیری از گسترش ویروس. "تمرکز ما در این مستند این است که برای ردیابی افراد با عفونت است که ما باید بسیج حداکثر تعداد تب اردوگاه در سراسر شهر برای پیدا کردن افراد با علائم. انتقال عفونت به افراد دیگر کاهش خواهد یافت در طول این مستند دوره در چنای" او گفت:. Cuddalore, مادورای و تیرووننملی مناطق به دنبال مهار استراتژی در شناسایی مناطق زلزله زده, او گفت:.

با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان تا 70 درصد از کل موارد همچنان بدون علامت در حالی که 20 درصد باقی مانده باید علائم خفیف و تقریبا 10 درصد نیاز به بستری شدن در بیمارستان.

ارشد دکتر در یک بیمارستان دولتی در شهر چنای گفت: تعدادی از بیماران با علائم خفیف افزایش یافته و در دو هفته گذشته. "ما شده اند دیدن حدود 80 درصد از بیماران بدون علامت در مرحله اولیه است. اما در میان کسانی که به تب درمانگاه 80 درصد از آنها با خفیف علائم تب و سرفه و گلو درد," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن